![]() |
[Vista] Hardware software
Mogguh!
Ik heb VISTA :D JEEJ.. Alleen nu nog installeren:( Ik krijg bij het afronden van de installatie een BSOD (goh.. die zouden er toch nauwelijks meer zijn) Ik heb een X1600Pro videokaart.. en die krijgt de schuld volgens ome Bill.. foutcode : 0x000000EA Maar ik heb zitten speuren en zitten lezen op verschillende Fora.. en ik heb vernomen dat dit ook iets te maken kan hebben met de combinatie van Chipset en je videokaart.. Ik draai: P4 2.4g 1.5 gig geheugen.. E7205 Master-L (server mobo) X1600pro 512mb.. Nou wordt er gezegd.. doe een bios upgrade.. maar dit mobo is mede bedoeld voor serverdoeleinden.. dus er zijn geen bios-updates.. Dus kan dus betekenen dat Vista niet draait op mijn pc? of heeft iemand suggesties? |
Microsoft heeft een tooltje gemaakt waarmee je makkelijk kan checken of Vista overweg kan met je hard- en software.
Werkte bij mij prima, gaf precies aan waar ik problemen kon verwachten en waar niet (en dat had ie allemaal goed, alleen m'n Bluetooth doet raar). Maar goed, daar heb je dus wel een werkend systeem voor nodig, dus ik denk niet dat jij daar nu veel mee kan. |
Citaat:
XP installatie is binnen 3 kwartier gebeurt ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |