![]() |
0rgineelste LiefdesVerklaring!
Wat lijkt jou nou de orgineelste Liefdesverklaring...
Je hoeft t niet persé mee gemaakt te hebben. Maar wat lijkt jou nou leuk.. Met bezine I *hartje* you op de weg onder zijn/haar raam "schrijven" en dan aansteken. Best mooi van boven af denk ik. alleen wel op tijd blussen.. Vertel..en misschien zitten er nog wel goede realistische tussen. ;) |
Liever geen, ik denk dat ik fucking hard zou moeten lachen. (a)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon een kaartje is niet origineel, maar wel leuk:) |
Citaat:
een kaartje is inderdaad leuk omdat het simpel is, maar toch heel lief(y) |
Liefde hoor je niet te hoeven verklaren :nono:
en kaartje is (y) |
Voordat het daadwerkelijk aan was heeft mn vriend me een gevallen herfstblad toegestuurd met de tekst "ik ben voor je gevallen" erop geschreven.
Die vond ik leuk :) |
Citaat:
|
Ik heb een keer met bodypaint een liefdesverklaring voor hem op de badkamermuur geschreven, terwijl ik in bad op hem zat te wachten en dat was wel leuk. Maar eigenlijk boeit het mij totaal niet op welke manier hij dat zou doen, als ie het maar meent. Overdreven dingen vind ik vaak zo gepland overkomen, hou meer van impulsieve vanuit het gevoelkomende acties (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn eerste vriendje heeft ooit nog 'Ik hou van je' op het perron geschreven, waar ik elke morgen om halfacht langskwam :)
|
Citaat:
Iemand moet echt niet met zoiets aankomen, tenzij ik hem wel heul leuk vind :bloos:. Anders zou ik heel hard wegrennen. Ik heb ooit een keer een blauw knuffelbeertje gekregen van iemand met een kaartje dattie persoonlijk kwam brengen. Ook niet echt een succes. |
Citaat:
|
Een kaartje met daarin een zacht veertje. Met de vergelijking dat die persoon net zo lief, zacht en kriebelig/plagerig is als dat veertje :o
|
Hm... lastig.
Ik denk dat alles wel oké is als jij die persoon ook echt leuk vindt. Dan maakt het niet uit hoe hij je laat weten dat hij van je houdt ;) Zelf heb ik een keer een liedje van een jongen gekregen. Had ie zelf gemaakt op z'n gitaar en hij had er bij gezongen, dat was best wel lief :rolleyes: |
ik vind deze wel origineel :)
|
Mijn ex heeft een keer een pizza voor me gebakken waarop hij in hartvorm gesneden plakjes salami en ham had gelegd :D :o
|
Het moet bij de persoon passen. Als je vriend aankomt met een liefdesverklaring waarvan je gewoon weet dat hij het uit een film heeft ofzo maar totaal niet bij zijn karakter past, dan is het alleen maar vreemd en ongemakkelijk.
Buiten dat is het alleen leuk als je de persoon zelf ook leuk vind. :) |
Meestal zijn liefdes verklaringen zo heel zoetsappig... daar moet je echt van houden. Ik niet, ik zou er waarschijnlijk ook alleen maar om moeten lachen en het zou mijn aanbidder geen goed imago bezorgen in mijn boekje.
|
Ik heb ooit een kaartje gekregen van een studiegenoot met de mededeling dat ik erg leuk was en allemaal redenen waarom. Dat was echt fantastisch, behalve dan dat ik toen een beetje verliefd was op iemand anders. Jammer, want zul je zien dat ie het daardoor heeft afgeleerd, terwijl het echt een topactie had.
En verder zijn de spontane het leukst, ja. Misschien niet origineel, maar een gemeend 'ik hou van jou' of 'ik ben verliefd op jou' op een fijn moment met z'n tweeën vind ik het best. |
mijn vriend draait vaak nachtdiensten en ook al wonen we samen, er zijn soms weken dat we elkaar amper spreken. dan zien we elkaar enkel als we gaan slapen of opstaan.
toen er weer zo'n lange periode van langs elkaar leven was, dankzij onze geweldige schema's, heb ik op mijn buik met merkstift iets geschreven over dat ik van hem hield en dat ie me maar gewoon wakker moest maken om te knuffelen... het liefste dat mijn vriend ooit tegen me heeft gezegd (naast alle standaard dingen) was: "maar jij bent toch mijn allerliefste punkrock vriendinnetje?!" vond het zo fijn dat ie me op die manier probeerde op te beuren :) ook neemt ie altijd van concerten waar ik door mn werk of school niet heen kan cd's en shirtjes mee... zodat ik er toch een beetje bij was eigenlijk is hij liever voor mij dan ik voor hem! :s |
Citaat:
|
ik kreeg een keer een mmsje met (zijn naam) hartje (mijn naam) is de sneeuw geschreven. Dat vond ik wel lief, vooral omdat het perfect bij hem past zoiets te doen.
|
Citaat:
Toen we net samenwoonden studeerde ik nog voltijd in Utrecht, dus vaak als hij thuiskwam van zijn werk was ik nog op school. Hebben toen heel wat briefjes naar elkaar geschreven, die heb ik nog allemaal. Ook SMSjes vooral van in het begin ('nou... die zeepbel is is beton gegoten nu'). <3 |
Citaat:
Hoe hij dan zijn liefdesverklaring heeft aangepakt? Vrijdag na school, fietste hij achter me aan met een mooie brief, waarin stond dat hij me graag beter wilde leren kennen enz. :) |
Ik bedacht me dat ik wel ladingen liefdesverklaringen van hem gekregen had nog voordat we iets hadden. Ik dacht alleen dat die nog steeds binnen ons geintje vielen, dus durfde er niet zo goed op in te gaan :D
|
Die keer dat ze het zei.
|
haha beetje vergezocht dit maar het lijkt mij wel super als je lang bij elkaar bent en je hebt samen een tuin ofzo om dan allemaal tulpenbollen in een hartje te planten of in een tekst met: ik hou al ...jaar van je! en dan komen ze dat jaar daarna uit, een langzame verassing:)
|
Citaat:
Ennuh ot : ik kan nu even niet op een leuke originele liefdesverklaring komen, kga maar eens denken. :o |
kaartje met een lieve tekst ergens verstoppen (onder zn kussen ofzo). Maar niet te vaak.
|
Citaat:
|
Ik hoef niet echt bijzondere liefdesverklaringen. :)
Hij had wel een keer een post it onder mn muis geplakt met een lief zinnetje erop, en toen hij weer weg was, gezegd dat ik onder mn muis moest kijken. Dat vond ik wel leuk :cool: |
haar liefdesverklaringen zaten altijd verpakt in de manier waarop ze naar me keek.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Logisch ook, alsof even een ster kopen en hernoemen uberhaupt kan voor 29,99. En verder, wat zijn jullie allemaal ingetogen. :confused: Ik vind iets in de fik zetten voor iemand nog altijd origineler dan een kaartje, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In spiegelschrift zijn bijnaam voor mij op zijn buik geschreven met zuigzoenen terwijl hij half lag te slapen.
Bij mijn eerste vriendje vanuit Amerika 8 kaarten gestuurd met daarop een heel lang verhaal met enkele liefdesverklaringen. Vorig jaar Valentijn een soort van vierkant kussentje van vilt met daarop 'ik hou van jouw neus' geborduurd. |
|
T vriendje van een vriendin van mij had een hartje met hun initialen bij ons op een muur van de schoolgymzaal geschreven.. ik zou me echt doodschamen, ga alsjeblieft weg met die onzin.
De beste liefdesverklaring is een gemeende (ik geloof nooit - uitzonderingen daargelaten - dat je al van iemand kunt houden voordat je iets met iemand hebt) en gewoon face to face en spontaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|