![]() |
Lowlands
Personen die naar lowlands, wat vinden jullie van de programmering. En gaan jullie btw nog naar Six Flags??
Nog mensen uit zutphen hier die naar lowlands gaan?? |
|
project pitchfork is m'n favo bandje dus ik ben wel heeel erg blij met de programmering :D
|
programmering sux dit jaar.........maarja, koRn natuurlijk is wel heel vet. en The Mad Capsule Markets zijn retecool.
maarja, dit jaar ga ik maar veel films bekijke en veel stand up comedy enzo, want kwa bandjes valt het me tegen. |
Citaat:
|
maar je gaat ook voor de sfeer!!
die is altijd goed daaro. |
Waar is sum 41 gebleven? *pinkt traantje weg*
|
sum 41 kon nie, kreeg op die datum ook al zwemles........
|
Citaat:
ik ga niet drie dagen op een festival zitten zonder muziek, zeker niet als je er ZOveel geld voor betaalt |
ik wel, me ma betaalt toch..........
|
Citaat:
voor vnv nation niet,voor project pitchfork zeker wel,ik wil ze nou eindelijk wel eens een keer live zien,ze komen hier nooit :mad: vnv nation wordt wel erg mainstream nu :( haha op lowlands vinden ze het gothic metal *lol* volgens mij is het toch echt synthpop. gelukkig komen ze niet in de alpha tent :) :) dat zou helemaal erg zijn |
ik vind de programmering ook kut de enige goeie bands zijn korn en dimmu borgir
zwaar kut dat silverchair heeft afgezegd :( (n) :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de programmering echt helemaal niets, er is geen een band waarvan ik zeg dat ik die zou moeten zien.
Dus.. hopen dat het weer net zo gezellig wordt als vorige keer, dan is er eigenlijk geen leuk bandje nodig. |
hier is euhhh toch al een topic over
maar ok ik euh, denk dat ik niet ga, nouja misschien wel kijk het zit zo fijne kerels en kerelinnen ik heb van 12 t/m 21 augustus IK en dan euhhh 27 augustus toch? ja geloof het wel. begint mijn studie! nou misschien dus maar misschien ook niet je weet het maar nooit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gaat dus ook lekker :D
Er komen geen superrrr bands, maar toch wel een aantal die ik errug graag wil zien Incubus, Millionaire, Green Lizard, Face Tomorrow, Peter Pan Speedrock en ehh.. meer kan k ff niet verzinnen :D |
en de dandy warholes natuurlijk :D en the breeders zijn ook leuk :D
|
Citaat:
ik vind het trouwens maar een commercieele grap.. 2 electrobandjes erbij en dan zouden er meteen duizenden fans komen.. ik ga echt niet naar lowlands voor 2 bands |
Citaat:
zouden er echt duizenden vnv/pp fans in nl zijn?? ;) |
Citaat:
|
jup,daar heb je gelijk in :)
|
Citaat:
|
Citaat:
zo ja moet je ook op camping 2 gaan staan dik feestje bouwen daarom met zijn allen. :D (y) |
Er staan best wat leuke dingentjes in de line-up dus ik ga er gewoon heen..
Heb geen combi kaart voor Six Flags.. ik ben er al eens geweest en ik kom naar Lowlands voor de muziek en niet om me misselijk te maken in die attracties ;) hihi Normaal ben ik niet zo snel misselijk in die attracties, maar denk dat als je dat met wat drank op gaat doen allemaal dat ik dan toch wel een keertje mn maagje moet legen :) |
Ik weet dat jullie allemaal heel graag met mij in een tent willen slapen... (dûh) maar ik heb waarschijnlijk een tentgenoot gevonden (roos)
|
wij willen niet met jou in een tent slapen!
tenminste.. ik niet:P :o |
Line up zuigt dus ik ga nie
|
Ik ga dit jaar voor de mij nog onbekende bands
En ja ik wil Dimmu wel graag een xtje zien (niet dat die onbekend is :D) |
ik had kaartjes maar die heb ik weer verkocht, de leuke bands op lowlands zie ik nu op bizarre (waar ik al lang heen zou gaan) en pukkelpop, waar ik dus pas kaartjes voor heb gehaald...
ik bn nog nooit op lowlands geweest dus over de sfeer weet ik niks |
Citaat:
|
Citaat:
en weer on: IK GA en ik heb iets minder zin nu der weinig echt leuke bands komen, maar New Found Glory is wel weer lief eigenlijk .. |
Citaat:
|
OP zich zuigt die programmering best wel zekers. Maar Incubus is wreed en Korn en Dimmu Borgir ook. Voor de rest merk ik het wel. Sorry ga ook niet bij je in de tent liggen. Ik kies toch echt wel voor mijn mooie vrouwelijke tentgenote (Elles), zal mijn vriendin leuk vinden :P.
|
Op ZICH is die line up best wel vet :D. Dimmu, Korn, Nickelback, Incubus, Peter Pan Speedrock, Project Pitchfork, VNV-Nation, Jimmy Eat World, The Apers, Beef, Flogging Molly, Dreadlock Pussy, Puddle Of Mudd en Underworld zijn ook nog wel leuk.
|
Citaat:
|
ik heb nix te klagen, mijn favo's komen dimmu, within temptation en Incubus:P
nu wil ik alleen nog Hoobastank, Nightwish, Lacuna Coil,After forever en the prodigy erbij, dan ben ik helemaal gelukkig en ik vinnet best wel jammer dat sum41 niet komt, ik vind t wel vrolijke muziekjes:) |
Citaat:
|
Citaat:
en ik wil filter wel zien eigenlijk (niet dat iemand dat kent hier :)) |
Citaat:
|
Alweer afvaller: . Mad Capsule Markets
Nog ff en er blijft niks meer over :( |
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
neej ik kan niet. kheb dan introductie en die wil ik oowk niet missen :)
euhm de programmering vind ik wel gaan..hij is weles bter geweest maar der zitten wel een paar aardige dingen bij: 2 many dj's incubus rival schools this beautiful mess royksopp underworld dreadlock pussy dandy warhols mja jammer maar helaas btw, khad toch geen geld gehad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |