![]() |
Wie is de betere uitvinder? Professor Barabas of Willie Wortel?
Nou?
http://igneous.flywebdesign.nl/gfx/suske/barabas.gif Prof. Barabas http://img.search.com/thumb/5/54/Gea..._ducktales.png Willie Wortel |
hmm moeilijk, daar ga ik nog even over nadenken :o
|
Wortel. Barabas heeft buiten de Teletijdmachine niet zo gek veel gepresteerd, en bovendien heeft Wortel ook een dergelijk aparaat (de draagbare tijdreishelm, nog een stuk handiger ook).
|
Willie Wortel.
Hoewel de Gyronef natuurlijk wel geniaal is. |
|
Omg, wat een heerljke nerdvraag :D (y)
Wortel ftw. |
Ik ga ook voor Willie Wortel. Elke keer als hij in DD verschijnt vindt hij wel iets nieuws uit, en van Barabas kun je dat niet zeggen.
|
Barabas, die vindt dingen uit waar de mensheid wat aan heeft, in plaats van denkende lampjes zonder vermogen tot redelijke communicatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Barabas, dûh.
|
Willie Wortel natuurlijk!
|
Willie Wortel! (y)
|
Barabas! Deels omdat suske en wiske strips veel leuker zijn dan donald duck.
|
Ik heb vroeger heel veel Suskes en Wiskes gelezen, en toch herinner ik mij bijna niets van prof. Barabas. Alleen dat hij een apparaat uitvond waarmee voedsel groter wordt. (tegen het voedseltekort in arme landen)
Donald Duck was niet echt aan mij besteed. Maar aan de plaatjes te zien was Willie Wortel een stuk intelligenter en minder verstrooid dan Barabas. |
Citaat:
|
Dit is een vraag die ik uit principe niet wens te beantwoorden.
|
Citaat:
|
wortel ftw
|
Willie Wortel is veel leuker, maar de 17 stemmen tot nu toe (tegenover 8 voor Barabas) zijn volledig onterecht. De uitvindingen van Willie Wortel draaien immers altijd uit op een mislukking, maar die van Barabas zijn uiterst effectief. (En ik kan het weten. ;))
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Willie Wortel. Al is het maar omdat hij leuker is om naar te kijken dan Barabas. :D
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Barabas heeft ook die potentie, maar die houdt zijn geniale uitvindingen helaas voor zichzelf. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Proffesor Barabas want die heeft hele nuttige dingen uitgevonden. Eigenlijk ben ik gewoon Suske en Wiske fan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh ja, één keer is wel gedemonstreerd waarom je die machine voor jezelf moet houden, in 'De kleurenkladder': mensen zouden er toch alleen maar misbruik van maken. Citaat:
|
Willie > barabas
|
Citaat:
Ik koop wel de Extra als Don Rosa erin staat. :o Citaat:
Wat natuurlijk ook vaak gebeurt, is dan Donald een uitvinding op hol laat slaan, maar daar kan Willie niks aan doen. Citaat:
De meest geniale uitvinding van Barabas. Citaat:
|
Willie Wortel, want Donald Duck > Suske en Wiske. Tenminste, vroeger; de Donald Duck nu vind ik vaak deprimerend. Maar ik weet niet of dat komt omdat ik te oud ben of het inderdaad kinderachtiger is geworden. Suske en Wiske vind ik trouwens ook wel leuk, hoor, maar die twee zijn zo... sneu :o
|
barabas natuurlijk
|
Ik denk dat Willie Wortel meer uitgevonden heeft in totaal, al die jaren elke week.
|
Het is Barabas geworden (y)
|
/care
|
Willie Wortel duh :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin, onzin, onzin, lalala ik hoor je toch niet. De Duckstrips van Rosa zijn de beste die er op dit moment gemaakt worden en daarmee basta.
|
Citaat:
Maar ik hoop voor jou dat jij geniet van de op hande zijnde Barks-verkrachting van 'Back to the Klondike'. Dagobert en Goldie doen 'het'! Komt dat zien! (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is de voornaamste reden dat jij Rosa niet ziet zitten hoe hij met de oude verhalen van Barks omgaat (die overigens ook nog wel eens plotgaten bevatten). Wat is er mis mijn zijn Duckverhalen waarin hij het verleden met rust laat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |