![]() |
[tekeningen] 2 nieuwe pogingen
Zo... ik heb weer een poging gedaan tot tekenen, het zijn mn 2e en 3e tekening, dus tis niet zo veel soeps.....
tis weer hele andere stijl dan mijn andere tekening, maarja http://www.webdeveloping.nl/upload/?8988722954 http://www.webdeveloping.nl/upload/?2802986152 |
sorry,
maar vin de 1e echt lelijk en 2e is ook niet echt *jeuj* :) |
ik vind de 1e inderdaad ook niet zo bijzonder, maar die 2e vind ik wel leuk! ik vind dat kleine mannetje goed getekend, als je bedenkt dat het heel klein is (of het is een enorm tekenpapier maar dat denk ik niet :))
|
Niet dat ik goed kan tekenen, maar de eerste is echt bagger, als ik eerlijk moet zijn. Dat stelt niet zo veel voor helaas. De tweede spreekt me wel heel erg aan. Sprookjesachtig, lekker gefantaseerd. Dat kleine poppetje is inderdaad mooi gemaakt met die pijl en boog. de bek van het 'dier'vind ik iets minder.
Snow |
Citaat:
Maar voor de rest vond ik de tekeningen ook niet echt geweldig. Al is de draak best wel goed als je de nek en kop weg denkt. |
De eerste vind ik idd ook niet zo geweldig. Misschien als je het hoofd wat aanpast of zo.
En bij de 2de zijn de draak en het mannetje idd best wel goed gelukt, alleen het hoofd van de draak vind ik niet zo geslaagd. |
1) Het ziet er niet uit..
2) ..máár je kunt deze tekenstijl wel enorm goed gebruiken :) Bijvoorbeeld om verhaaltjes mee neer te zetten.. tekeningen met een clue. Ik heb ook dit soort tekeningetjes gemaakt om wat (grappigs) te verbeelden, zoals twee mannetjes op de rand van een ravijn die een bordje "gratis koffie --->" volgen, terwijl beneden onderaan het ravijn in het water twee haaien wachten met de mond wijd open: "hey kees, daar komen er weer twee". Nup dit valt niet echt uit te leggen zonder tekeningetje geloof ik :D Maarja wat ik dus bedoel: als tekening op zich voor aan de wand vind ik dit waardeloos maar je kunt er een hoop leuke dingen mee doen. En als je je tekeningen bijvoorbeeld probeert te versimpelen, kunnen er nog hele mooie dingen uit komen. Cat |
beetje kinderachtige manier van tekenen...
zo tekende ik op mn 6e niet echt beledigend bedoeld hoor.. ;) |
Citaat:
Mijn tekeningen zien er dan ook precies zo uit... |
sja...ik sou segge dak um nie sir mooi vin t de eerste ...en de tweede eerlijk gezegt ook niet mja... :)
|
Ken mensen van 10 die dit beter kunnen.
Sorry, maar ik zou nog maar wat gaan oefenen als ik jou was. Ik weet niet of het je bedoeling was realistisch te tekenen...? |
ojee wat lelijk :P vind ik :)
|
die tweede heeft iets kinderlijks en heeft daarom wel iets leuks en spontaans. is niet mis, heb je er nog meer?
|
ja zoals bijna iedereen al zei is de eerste nie echt mooi maar de tweede vinnik wel lievug :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |