![]() |
Russen tonen wereld hun wapenarsenaal
Russen tonen wereld hun wapenarsenaal (video)
Uitgegeven: 10-7-2002 10:45 Laatst gewijzigd: 10-7-2002 11:59 MOSKOU - Onder grote belangstelling is in het Oeralgebergte Ruslands grootste wapenshow geopend. Vanuit de hele regio komen liefhebbers en potentiële kopers op het modernste wapentuig af. De Russen proberen tijdens de beurs geld binnen te halen voor hun noodlijdende legeronderdelen. Buitenstaanders zijn bang dat de verkoop zo ongecontroleerd gaat dat terroristen hier hun arsenaal aan kunnen vullen. http://nu.nl/img?name=video.raket.ru...en&x=234&y=170 Bekijk video _______________________________________________________ Moeten we nu bang worden voor de terroristen? |
Ik zou er niet banger van worden dan ik al was ... als terroristen een hoop slachtoffers willen maken doen ze dat toch wel, daar hebben ze niet per sé legerwapens voor nodig. Een vliegtuigje is genoeg.
|
Wie zijn die buitenstaanders eigenlijk?
:D Gatara |
Och, ik geloof dat de Russische maffia ook een stuk of zeven atoombomkoffertjes heeft verkocht aan Al Quada. Rusland is ze i.i.g. 'kwijt' en dit is het verhaal wat daarover de ronde doet. 3 van die koffertjes in een drukbevolkte stad richt veeeel meer schade aan dan wat die Russen verder aan niet-nucleair spul aan te bieden hebben bij elkaar.
|
Citaat:
je kan er wel keet mee schoppen: maar dan meot je ze op 3 punten tegelijk in de stad, op een gunstige positie tov. de wind laten detoneren. dan verziek je de hele stad :) |
zoiets zat ook in een james bond film...toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
-damn, they're all blue. |
Bij elke fles wodka een bazooka cadeau...om de buurman neer te halen..
ja...je moet toch gaan stunten hè |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |