![]() |
vage klachten
misschien dat iemand iets herkent of weet wat ik kan doen om t te verminderen..
(naar de arts ga ik ergens deze week al) ik heb de laatste tijd veel last van duizelingen en hartkloppingen.. mn hartslag ligt hoger dan ik van mezelf gewend ben (als of je koorts hebt) mn vingers voelen raar lijkt soms net of er stroom door heen rent ofzo.. en een lichte tinteling komt er doorheen ik heb al bloedcontrole gehad.. en daar komt niets uit.. maar dat neemt niet weg dat ik me zo vaag blijf voelen.. iemand een idee wat een volgende stap kan zijn? |
Is er al eens naar je hart gekeken?
|
tijdens de keuring (afgelopen september ofzo) is er een ecg gemaakt en die was prima en toen had ik al van dit soort klachten
|
Dan is het dus of psychisch / door stress of er is iets anders raars aan de hand dat zich niet altijd uit. Maar ik ben geen dokter dus ;)
|
Dat kan inderaad prima door stress komen.
|
Dat heb ik ook gehad.... Heel lang, heb nu nog steeds duizelingen, bij mij lag het er dus aan dat ik pfeiffer heb..Ik weet niet of je daar al op getest bent ?
|
Citaat:
Maar het zou best stress-gerelateerd kunnen zijn. |
Citaat:
|
Je hebt geloof ik klachten van hyperventilatie. Door stress dus waarschijnlijk.
Had het zelf ook.. Dokter heeft me doorgestuurd naar fysiotherapeut (heb ook bloedtest, ecg, etc. gehad) die me leerde 'goed' te ademen.. nu heb ik er nog zelden last van. (...) Dit veroorzaakt klachten die op zich niet ernstig, maar wel bijzonder lastig zijn, zoals benauwdheid, beklemming op de borst, hartkloppingen, tintelingen in vingers, voeten of mond, transpiratie en duizeligheid. http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz16.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |