![]() |
jongere vriendin
ik heb een meisje op school ontmoet en zij vindt mij blijkbaar erg leuk. ze wil graag een x met me zoenen en ook wel meer..ze zit in honk 1 en ik ook, maar ik merk dat ze graag meer wilt. alleen 1 probleempje. ik ben ruim 2.5 jaar ouder..zij is bijna 14 en ik ben 16.5 jaar. ik zit op vwo5 en zij op havo 2. is dit leeftijdsverschil niet te groot en wat gaan andere niet denken als ik zeg dat ze mij gepijpt heeft bijv. plz reageer ff
|
omg.
denk gewoon es logisch na. Als zij eraan toe is, prima. Als jij eraan toe bent, prima. Maar als ze zoiets doet ga je dat toch niet meteen aan al je vrienden vertellen. Dr bestaat nog zoiets als privacy. Heb het er met haar over... en please... niet praten over honken, das nergens voor nodig. |
nee, ik vertel het niet aan mijn vrienden, maar ooit wordt et wel bekend natuurlijk..zoiets kan je niet verzwijgen...andere mensen zien je met haar lopen..en bovendien. mis vindt zij het wel stoer om een oudere vriend te hebbe...
|
er is een verschil tussen weten dat iemand bij iemand hoort (verkering heeft) en weten wat iemand uitspookt qua seks.
ik heb verder niks gezegd over leeftijd (volgens mij kan een 16 jarige best een relatie hebben met een 14 jarige) maar met seks moet je oppassen en gewoon zeker weten dat je er allebei klaar voor bent. |
Ophouden met dat honken-gezeik en gewoon neuken.
|
Citaat:
|
mijn probleem gaat niet over honken, maar over een jongere vriendin. mis kan je daar serieus op reageren...
|
so much voor de serieuze reacties :p
|
kan prima
slotje |
Lastig? Als ze wil prikken en jij wil dat ook doe je dat toch gewoon?
Care wat anderen denken van het leeftijdsverschil? Het is niet alsof ze nog geen haar op haar kut heeft. |
Citaat:
Daarnaast kunnen jullie alleen maar zelf beslissen of het wat kan worden of niet dus het is een beetje nutteloos om dat hier te vragen. |
Honk honk.
|
hou t maar bij zoenen, 13 is best jong
|
Nee, neuken mag pas op je 18e, mits je je al hebt begeven in honk 1. Zeker bij meisjes die jonger zijn dan jij.
|
Kan iemand uitleggen wat die 'honken' inhouden?
|
zoenen, handwerk, oraal, neuken.
en zolang je nog van honken spreekt moet je het gewoon maar bij honk 1 houden. |
ik zou een topic erover maken op een geel forum.
oh wacht.. |
Citaat:
|
Jongens, even kappen met het honken gezeik. Ik heb de pol dan ook even aangepast, omdat voor sommige onder ons het 'honken-gebeuren' wat onduidelijk was/is.
Als jullie beiden verder willen, en zij hier ook aan toe is, dan zie ik het probleem niet. 16 en 14 vind ik nog wel kunnen, maar asjeblieft behoud de privacy een beetje: "Wat zullen ze straks denken als ik zeg dat ze mij gepijpt heeft bijvoorbeeld" :| |
Citaat:
|
Ik weet niet wat anderen niet denken
|
weet je zeker dat je op het vwo zit?
|
Citaat:
|
Haha, spelen met taal. <3
|
Toen ik veertien was had ik een vriendje van eenentwintig dus dít leeftijdsverschil vind ik wel kunnen. ;x
|
Kinderen die hierin offtopic zijn gegaan kunnen van mij later nog een waarschuwing verwachten, ik ga eerst boodschappen doen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |