![]() |
wat moet ik doen
Ik ben verliefd op iemand die een behoorlijke afstand van me weg woont.
Dus kan ik niet langs gaan bij haar om het te vertellen. Ik heb haar msn en mobiele nummer. Moet ik het in een sms zeggen of op msn? Of is dit gewoon hopeloos? |
laat haar iig weten dat je dr leuk vind.. en dan verder kijken
|
maar als je zover bij haar weg woont, hoe wil je elkaar dan in de toekomst zien?
|
Citaat:
|
Als je nooit bij dr langs kan gaan lijkt het me nogal eh, nutteloos.
|
Treinen de gexte! [/QUOTE]
maar dan kun je haar toch ook zegge dat je gek op haar bent.. |
Als je over dit soort obstakels al niet heen kan komen, zou ik haar maar laten zitten =)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bel haar, vraag of ze iets leuks met je wil gaan doen, spreek af, ga naar haar toe en vertel der irl dat je haar leuk vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bellen en vragen of ze het leuk vindt om af te spreken.
Je gaat toch niet bvb 200 kilometer reizen om bij haar huis aan te bellen en te vragen, he ik was "toevallig" in de buurt, zin om te gaan uit eten? |
Citaat:
:o |
Hoe heb je haar leren kennen? Chatten jullie alleen of zien jullie elkaar soms wel? Ikzelf vind ook iemand leuk die niet naast de deur woont, maar wij zagen en zien elkaar wel met enige regelmaat (lang leve de OV kaart). Het lag alleen niet heel simpel bij ons maar wij hebben ook wel gesproken over elkaar leuk vinden uiteraard en dat is grotendeels via msn gebeurd.
Als iemand ver weg woont gaat het nu één keer niet zo makkelijk om even IRL te praten. Als je msn/sms onpersoonlijk vindt kun je haar bellen (heb persoonlijk een grote afkeer van bellen, maar ja, dat ben ik). Wat Poggy zegt is een goed idee trouwens, jullie kunnen elkaar ook halverwege ontmoeten ofzo. |
Je hebt haar msn en haar nummer, lijkt me niet moeilijk toch? gewoon wat afspreken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je haar adres? Zo ja kun je best een keer langsgaan, who cares, als ze het waardeert is het leuk en als ze het niet waardeert weet je ook weer waar je aan toe bent.
Heb je haar adres niet? www.omgekeerdzoeken.nl, werkt via eerst een normaal telefoonnummer. Ben je zo'n slechte zoeker dat je nog steeds haar adres niet hebt? Hopeloos, hoe kun je nou tegen iemand zeggen dat je die leuk vind als je der niet in de ogen kunt kijken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eey,
Mijn vriendin had ook zoiets en zei heeft het opgelost via MSN :) Ik vind dit niet hopeloos maar je moet het wel serieus aanpakke ! :evil: -xx- Agness3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |