![]() |
wat draag jij het liefst
Ik draag het liefst een spijkerbroek met een trui of vest.
|
Kunnen we dat niet gewoon in 'wat heb je vandaag aan?' lezen?
|
Oh?
|
Niks.
|
Citaat:
|
Dit wordt een informatief topic!
|
edit:
kanker paranoide was me voor:( |
Voorspelbare grap #1:
Ik draag het liefst kleren. Voorspelbare grap #2: Ik draag het liefst geen kleren. Voorspelbare grap #3: Ik draag het liefst lichte dingen want ik ben niet zo sportief. Voorspelbare grap #4: Ik draag het liefst pleisters en punaises. Thread over. |
3 en 4 gaan me compleet voorbij
|
Citaat:
@Shoarm: #3 beroept zich op humor binnen woordspelingen, in dit geval synoniemen. En #4 is humor gebaseerd op absurdisme. Alstjeblieft, een analyse, net verzonnen (y) |
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja ik heb ze door. Ik draag het liefst mijn handgebreide kaffe fasset truien. |
Voorspelbare grap #6:
Ik draag het liefst mijn handgebreide kaffe fagget truien. :( Als Cornel homo is en zich nu beledigd voelt dan is het niet mijn schuld, de grap is zo voorspelbaar dat hij gemaakt moest worden. Iemand moet het doen. Maar ik vind toffe homo's tof hoor. |
FHAHAHA FAGGET ALSIN FAGGOT damn you funny yeh
|
Fijn dat mijn grappige grapje weet te waarderen :)
|
Ja zo ben ik dan ook wel weer.
|
Je bent te goed voor deze wereld. Ik zou een politieke carriere overwegen, ergens aan de linkerkant (y)
Niet-voorspelbare grap met mythologische inslag #1: Ik draag het liefst de wereld want ik ben Atlas HAHAHA. |
Verantwoordelijkheid.
Oh nee, een krat bier. |
Citaat:
|
ik draag een tapirhuid.
|
opzich heb ik hier best een ontopic reactie op, jawel, want ik draag graag lange truitjes die op jurkjes lijken over broeken want dan lijken mn bovenbenen niet zo enorm :eek: :confused:
|
Citaat:
|
Ik draag het liefst jurkjes.
|
Citaat:
|
Ik draag dat ook graag.
|
Ik draag ook het liefst gewoon jeans
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |