![]() |
Hoe moet je een wietplantje verzorgen?
Hoeveel licht?
Hoeveel water per week? Ik zit erover te denken er 1 te kopen, maar wil mezelf eerst wat beter informeren. |
Je moet er vooral veel tegen praten
|
Citaat:
ik heb nou van die zaadjes en ik doe et gewoon et zelfde als normaale planten denk ik maar ik merk vanzelf wel of ze et allemaal overleven en anders vraag ik et me moeder die weet et ook wel =XxXxX= |
het ligt eraan wat voor kwaliteit je wilt hebben , je kan het echt onder de lamop zetten en zet verzorgen , maar ik had het tijdens de vkantie gewoon in de tuin gezet en toen ik 3 weken later terugkwam waren ze 70 cm hoog , en er zaten vette toppen in maar het schijnt dat buitenwiet niet al te goed is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eyz...
'pas' momenteel op de plantjes v e vriendin.. staan gewoon buiten in de tuin ik denk dat ze gewoon genoeg water krijgen ( regen ed... ) In nood gevallen wat extra water onderste overdreven gele blaadjes sloop k raf.... af en toe een verhaaltje voorlezen doet wonderen... ;) grtz Kk? |
heeeejz, kep nu oook een plantje en wil ook wel wat info, kep em net verpoot in een ietsie grotere pot (hijz nog lief en jong :D ) hijz zo groot:
| | | | | | denk ik... maare, wa moek doen? veel water? weinig water? hij staat binne :) owja, enne ik ga maandag voor 2 weke op vakantie :eek: hoe, wat, waar, PLANTJE! help? maja, ik denk dat ik em dan gewoon meeneem (xit dan in twente in een huis van familie die ffkes weg is) :confused: k? :D euh me vraag was dus ach laat ook maar kwee nie meer :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |