![]() |
14 maart vervolg op de valentijnsmeet
Aangezien daar behoefte naar scheen te zijn.
Wederom hetzelfde concept als de vorige keer, gezellig keuvelen, zuipen en chocola eten bij mij op de bank, heel L&R is welkom. Slaapplaatsen voor een ieder die dat wilt en een matje/slaapzak mee wil zeulen. (ik heb beperkte hoeveelheid slaapspul) Mee-eten is mogelijk als je't even van tevoren aangeeft Locatie: Utrecht, voor adresgegevens even PMen Datum: 14 maart Tijd: 19 uur Wie komen er? Kohinoor Mephisto Bloem Ieke Zet jezelf even erbij als je wilt komen |
Zoals ik al eerder zei: als ik dan minder contactgestoord ben ;)
Ik zal erover denken en kijken of ik kan:) |
Citaat:
|
niet zo eng als het nu klinkt, hoor :p
nee, ik zie wel joh. moet op zich de dag erna toch in die hoek des landsch zijn dus mss niet eens slecht idee :D |
Citaat:
Ik haal wel wat bier en heb nog wel wodka liggen, verder wat chocola en voor degenen die dat even aangeven heb ik ook wel een warme hap op stapel. Kan zijn dat we weer wat chocolademelk gaan brouwen :) Verder staat het vrij om drank & chocola mee te nemen. |
Oh, als je weer middernachtelijke chocolademelk gaat maken kom ik zeker :p
Anyway, ik zal dus even kijken of ik kan, en dit keer niet mijn rum vergeten voor je ;) |
Weer op een woensdag?
Dan kan ik niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem wel slagroom mee (Y) blijft het elke maand de 14e? dan hoeven er ook geen topics meer over geopend worden ;) |
ik kom misschien ook nog wel even langs. herinner me er tegen die tijd nog eens aan.:p
|
Als ik kom neem ik de absinth en anis mee (y)
|
zer0 wist mij te melden dat ze ook graag komt!
|
Ik kom misschien ook wel even :) maar ik denk dat ik dan wel weer de trein terug neem 's avonds. Maar dan hebben jullie in ieder geval wel even van mijn aanwezigheid kunnen genieten :p
|
Citaat:
|
Ohoh! Ik ben die dag ook in Utrecht :eek: Mag ik ook 's middags al langskomen? :o
|
Citaat:
@ forever: dat ligt er maar net aan hoe mijn dag er dan uitziet, kan zijn dat ik tot 19:00 buitenshuis bezig ben. Hou je op de hoogte. |
Wie komen er?
Kohinoor Mephisto Bloem Ieke Ragdoll tuttebel Ave forever Zer0 |
Ik vermoed zomaar dat escapism lichtelijk sarcastisch was.
|
Citaat:
|
er moeten wel meer mannen komen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He bah, had ik maar een weekov :(
En dan valt t de 14e een keer op een zaterdag, maar dan is de varsity.. Niet eerlijk! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je hoeveel dames. :eek:
|
Nu nog chicks 8)
|
en als je nou heelemaal niemand ken...?
like me |
Citaat:
|
Lekker knus in dat kamertje en tussen de rotzooi :p
|
Citaat:
|
Meteen een leuk idee, een combi meeting van L&R, Seksualiteit en D&A (y)
|
Citaat:
|
Oke, nieuwe aanmeldingen dus?
|
Wie komen er?
Kohinoor Mephisto Ieke Ragdoll tuttebel Ave forever Zer0 MegamanX metroidminded (kunst) |
ik kom wel ddenk ik :D
|
Schrijf mij ook maar op kom zeker.
Bloem durf je niet meer vanwege de foto's :p ? |
Volgende keer geef ik gewoon mijn toestel aan niemand meer af en ontloop ik alle telefoons met camera :p Maar nee, beetje druk komende weken dus even kijken of het gaat lukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Mephisto: volgens mij zag ik jou gisteren in Utrecht. Rond 16.00 uur (ietsje eerder, denk ik) bij de markt op t vredeburg. Ik had alleen nogal haast dus ik kon niet goed kijken :D
@ de rest: enjoy, ik kom niet. :p |
Citaat:
en bloem, niet zo slap doen, alsof je zinnige dingen te doen hebt :P |
Ik wil wel.. maar heb donderdag school om 9.15u
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet nog ff kijken.. misschien.. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |