![]() |
013 tilburg 09-07-'02
wie was er ook dinsdag in o13 bij no doubt???
en wat vonden jullie er van? vonden jullie het leuk dat ze meer oude liedjes speelde als van hun laatste cd? bla bla maak er maar een verhaaltje van! |
neuj ....
|
NEE
iets duidelijkere topictitel volgende keer graag :) |
ik las in het brabants dagblad dat het wel lachen was.
|
nope was er gelukkig nie
|
hihi hijs toch wel duidelijk met de data erbij :D
mja anyway k weet wat sommige denken die laatste cd van hun was ernstig en bla bla maar ze zongen allemaal gave liedjes zoals Just a girl en Don't speak. Mja k als big fan vond t geweldig :D |
ik was er
met een vriendin die helemaal fan is (zij had twee kaartjes gekregen en toen vroeg ze mij mee) we stonden dus vooraan en het was best lagguh gwen is gewoon een geil wijf maar ik ben er dus niet zo enthousiast over als een echte fan dat zou zijn. er waren wel opvallend veel homo's trouwens :D |
Citaat:
er waren indd wel beetje vage mensen, zoals veel homo's en ook veel hele jonge meisjes geloof ik (soms met papsie aan de arm ofzo) En een paar ECHTE fans :D |
Wij hebben TWEE-EN-EEN-HALF-UUR gewacht voor de deur.
Achteraf bleek dat zelfs m ensen die om 7 uur kwamen aanzetten ook nog vooraan stonden... AAARGH! (maar het was wel gezellig onder dat stuk plastic in de regen) |
Citaat:
haha ik was er om half 6 ( ik d8 oei aan de late kant) ma t werd steeds maar niet druk! en indd toen we 15 min binnen waren ofzo toen begon t pas binnen te stromen, maar grote kans dat ik je wel herken als ik je nog een keer zou tegen komen aangezien t maar een klein groepje was onder t plastic en er naast. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |