![]() |
Auto-emblemen..
Ik zie er steeds meer mensen mee lopen :
Gejatte auto-emblemen van bijv. Mercedes om hun nek, aan hun tas of aan hun broek. Wat vinden jullie daarvan? |
Ik heb een diamanten mercedesembleem aan mijn gouden koningsketting!
|
been there, done that....
|
Dat is übertrue, duidelijk...
:rolleyes: Beetje overdreven IMO |
lijkt me wel kewl om te zien ofzo maar ik zou zelf nooit zo'n ding van een auto afjatten of ermee rondlopen.... das toch nix voor mijjjjjj??????? :confused:
|
ik zie het leuke er niet van in. (als dat een nederlandse zin is iig)
|
Nogal (n) om twee redenen: ten eerste vind ik het uitermate triest als je zo'n ding van een auto sloopt, ten tweede zijn het waarschijnlijk weer de alto's (;)) die ermee rondlopen en ik zie Mercedes nogal als een kapitalistisch fenomeen..
Dit losstaand van het feit dat het er nogal lelijk uitziet :D |
ugh vreselijk
ik heb er zon hekel aan om ander mans spullen te vernietigen ed. ookal ben je het dan niet eens met het kapitalisme. zo van whaa jij hebt een dikke vette bmw laat ik het maar lekker slopen want jij bent een vuile kapitalist. kom zeg. ik ben het ook wel eens niet eens met mensen. |
Citaat:
Zielig... |
triest.
|
je bent pas echt cool als je met een auto zonder embleem om je nek gaat lopen :cool:
|
Ik had er 1 maar daar zat een verhaal achter!
Een of andere kerel die mij altijd uitschold, als ik naar school fietste dan ging hij naar zijn werk zeg maar! Jaar of 22 rijdend in een bmw, net pak aan, "hahaha ga naar de kapper, hahaha zeker onder de grasmaaier gelegen met je broek" en meer van die grappen. Toen fietste ik een keer 's avonds naar huis (volgde toen altijd bijles wiskunde) toen zag ik zijn auto staan, toen ben ik ervoor gaan staan en heb zijn ster afgebroken. En later provocerend met zijn ster aan mijn jas voorbij gefietst! Dat was ongeveer begin 2e jaar havo! dus zo'n 3 jaar geleden! Had 'm altijd aan mijn jas of om mijn nek hangen tot ik hem een half jaar terug kwijtraakte :( |
ziek, koop gewoon een leuke ketting/sleutelhanger, maar ga daar niet andermans spullen voor slopen
|
Citaat:
Triest ventje, dan zeg je toch gewoon iets terug... je heoft zijn spullen toch niet te vernielen? Het is behoorlijk kansloos als je auto emblemen jat... eigenlijk is al het jatten kansloos... beetje voor lozers wiens ouders tekort zijn geschoten in de opvoeding.. |
Is nie van nu... doen punkers al heel lang (van die mercedesdingen om de nek) :D
|
Citaat:
Valt me mee dat hij toen de politie niet had gebeld! Had ik wel gedaan als ik hem was! |
Citaat:
|
mwah nie ech mooiwj.
|
Citaat:
|
Nog nooit gezien eigenlijk :confused:
Maar lijkt me niet wat nee (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en bedankt dat je 'de alto's' er weer bij haalt, ik heb er een hekel aan om iedereen in een hokje te proppen, maar goed als dat nodig is, ik hoor daar ook bij en ik draag die dingen zeker niet omdat het er 'blits' of 'hip' uitziet, maar gewoon omdat het weer eens iets anders is en zo denkt de rest daar waarschijnlijk ook over... (trouwens niet aanvallend bedoeld, meer als verduidelijking) |
hmm vink nix, beetje nutteloos, schijnt ook beetje illegaal te zijn tegenwooridg iig in NL
|
Citaat:
|
ik vind het lomp. andere mensen hoeven toch geen last te hebben van je zielige gedrag? een beetje dingen lopen slopen voor je eigen lol, kom op zeg..
en het ziet er daarbij nog lelijk uit ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D Ik heb ook nog een bakkie liggen o.a. 2x Porsche :cool: |
Ow wat lopen ze weer 8er die alto's :p .......vroeger hadden veel van die old skool rapgasten ook zo'n embleem aan hun dikke ketting hangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
zal wel mercedes geweest zijn. die hebben sterren. *rijdt zelf bmw* Laat die dingen gewoon zitten ja!! :mad: jij zou 't ook niet leuk vinden als iemand 't zadel of stuur of zo van je fiets zou jatten. 't is gewoon vandalisma en diefstal en degene die 'k aan mijn auto zie rotzooien heeft toch 'n groot probleem. :mad: |
Citaat:
En ff voor de duidelijkheid, ik ben geen (wannabe) gangstertype ofzo(ik weet het, m'n naam suggereert anders maar dat is een grap waarin m'n initialen zijn verwerkt). |
'K heb zelf nooit echt actief auto-embleempjes gejat, mensen die ik ken overigens wel ..
|
Citaat:
http://home.hetnet.nl/~punk-host/cu2/joeymetster.jpg |
Citaat:
Maar kotsen op het kapitalisme vind ik ook nogal raar. Er kunnen wel dingen beter, maar het systeem an sich is toch niet zo slecht? Waar het me meer om ging: ik vind het uitermate vreemd dat sommige mensen schijnen te denken dat het zich toeeigenen en dragen van Mercedessterren op wat dan ook voor wijze een positieve bijdrage kan leveren aan de maatschappij. En dan ga ik er nog vanuit dat er een nobel ideaal achter zit, of ben ik naief en staat het gewoon stoer? Schreeuwen dat het fout is is zo makkelijk, hoezo laten mensen niet zien hoe het wel moet? |
Ik heb ook de meest domme dingen overal vandaan gejat en aan mn tas gehangen, maar niet zo dat anderen er last van hebben.
|
Het is in mijn ogen nogal sneu om iets te jatten en het vervolgens aan je tas o.i.d. te hangen
|
Citaat:
Of vind je het gewoon stoer om te zeggen dat je dingen jat en op je tas plakt, maar eigenlijk gewoon alles uit de plaatselijke buurtwinkel haalt? :p |
Citaat:
|
een beetje een loze bezigheid die eigenaren hebben er vast wel voor gewerkt dus een beetje een minne streek.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
10 mercedissen met een allochtoon erin 3 mercedissen met een autochtoon erin *generaliseer* *heeft mercedisdealer in de beurt* Ik ken wel iemand die zichzelf ubertrue vindt. Ska fan netje met witteblouse en dan zwarte stropdas en broek zonder dat schijn je geen ubertrue ska'er te zijn vrouwen in zwarte rok/broek en ook witte blouse en zwarte stropdas. en soms ook van die leuke panty's Maar jah iig het ging er dus om dat hij een keer opschool kwam en met zo'n verhaal aan kwam dat hij de hele buurt is langs gereden met een groep vrienden en dan hij alle mercedis sterrenen bwm emblemen dr af bebroken had en een stuk verder weer in de sloot had gepleurd.... reden: jah het zijn kapitalisten.... hmm, Ohkay dan! triest maarjah hij is dan wel ubertrue he :rolleyes: |
ik ken 1 jongen met n mercedes-ster aan zn broek. Vage 'versiering' vind k dat.
|
Hoe wil je bewijzen dat ze gejat worde??? Ga naar een autosloperij met een beetje mrzl krijg je een han vol steren gratis mee.
|
Citaat:
gaat dat de nieuwe mode worden dan? dure trend voor 'de maatschappij' dan... |
Citaat:
|
jongen uit mn klas heeft er 1, en hijs absoluut geen alto,meer een puisterige nerd...
misschien dacht hij tòch stoer te zijn nu hij zo'n ding had, kweet trouwens niet hoe hij eraan is gekomen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |