Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Auto-emblemen.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=154921)

*Morgrist* 10-07-2002 14:42

Auto-emblemen..

Ik zie er steeds meer mensen mee lopen :
Gejatte auto-emblemen van bijv. Mercedes om hun nek, aan hun tas of aan hun broek.

Wat vinden jullie daarvan?

Kiet_oud 10-07-2002 14:45

Ik heb een diamanten mercedesembleem aan mijn gouden koningsketting!

independancy wanted 10-07-2002 14:46

been there, done that....

Thutshui 10-07-2002 14:51

Dat is übertrue, duidelijk...

:rolleyes:

Beetje overdreven IMO

yvonnaah 10-07-2002 15:04

lijkt me wel kewl om te zien ofzo maar ik zou zelf nooit zo'n ding van een auto afjatten of ermee rondlopen.... das toch nix voor mijjjjjj??????? :confused:

punkyfish 10-07-2002 16:38

ik zie het leuke er niet van in. (als dat een nederlandse zin is iig)

beuk 10-07-2002 16:40

Nogal (n) om twee redenen: ten eerste vind ik het uitermate triest als je zo'n ding van een auto sloopt, ten tweede zijn het waarschijnlijk weer de alto's (;)) die ermee rondlopen en ik zie Mercedes nogal als een kapitalistisch fenomeen..

Dit losstaand van het feit dat het er nogal lelijk uitziet :D

Avelon 10-07-2002 16:52

ugh vreselijk

ik heb er zon hekel aan om ander mans spullen te vernietigen ed. ookal ben je het dan niet eens met het kapitalisme. zo van whaa jij hebt een dikke vette bmw laat ik het maar lekker slopen want jij bent een vuile kapitalist. kom zeg. ik ben het ook wel eens niet eens met mensen.

Thutshui 10-07-2002 16:55

Citaat:

Avelon schreef:
ugh vreselijk

ik heb er zon hekel aan om ander mans spullen te vernietigen ed. ookal ben je het dan niet eens met het kapitalisme. zo van whaa jij hebt een dikke vette bmw laat ik het maar lekker slopen want jij bent een vuile kapitalist. kom zeg. ik ben het ook wel eens niet eens met mensen.

Nou, volgens mij is het die mensen het daar niet eens om te doen... Het is volgens mij meer egoisme "Whoooo das een mooi logo, die wil ik *breek*"

Zielig...

AtHell 10-07-2002 17:08

triest.

je$u$ crust 10-07-2002 17:39

je bent pas echt cool als je met een auto zonder embleem om je nek gaat lopen :cool:

punkrock-bastard 10-07-2002 17:58

Ik had er 1 maar daar zat een verhaal achter!

Een of andere kerel die mij altijd uitschold, als ik naar school fietste dan ging hij naar zijn werk zeg maar!
Jaar of 22 rijdend in een bmw, net pak aan, "hahaha ga naar de kapper, hahaha zeker onder de grasmaaier gelegen met je broek" en meer van die grappen.
Toen fietste ik een keer 's avonds naar huis (volgde toen altijd bijles wiskunde) toen zag ik zijn auto staan, toen ben ik ervoor gaan staan en heb zijn ster afgebroken.
En later provocerend met zijn ster aan mijn jas voorbij gefietst!
Dat was ongeveer begin 2e jaar havo! dus zo'n 3 jaar geleden!
Had 'm altijd aan mijn jas of om mijn nek hangen tot ik hem een half jaar terug kwijtraakte :(

Blubje 10-07-2002 17:58

ziek, koop gewoon een leuke ketting/sleutelhanger, maar ga daar niet andermans spullen voor slopen

Alex 10-07-2002 18:02

Citaat:

punkrock-bastard schreef:
Ik had er 1 maar daar zat een verhaal achter!

Een of andere kerel die mij altijd uitschold, als ik naar school fietste dan ging hij naar zijn werk zeg maar!
Jaar of 22 rijdend in een bmw, net pak aan, "hahaha ga naar de kapper, hahaha zeker onder de grasmaaier gelegen met je broek" en meer van die grappen.
Toen fietste ik een keer 's avonds naar huis (volgde toen altijd bijles wiskunde) toen zag ik zijn auto staan, toen ben ik ervoor gaan staan en heb zijn ster afgebroken.
En later provocerend met zijn ster aan mijn jas voorbij gefietst!
Dat was ongeveer begin 2e jaar havo! dus zo'n 3 jaar geleden!
Had 'm altijd aan mijn jas of om mijn nek hangen tot ik hem een half jaar terug kwijtraakte :(

Triest ventje, dan zeg je toch gewoon iets terug... je heoft zijn spullen toch niet te vernielen?

Het is behoorlijk kansloos als je auto emblemen jat... eigenlijk is al het jatten kansloos... beetje voor lozers wiens ouders tekort zijn geschoten in de opvoeding..

Synonym 10-07-2002 18:02

Is nie van nu... doen punkers al heel lang (van die mercedesdingen om de nek) :D

punkrock-bastard 10-07-2002 18:03

Citaat:

Alex schreef:
Triest ventje, dan zeg je toch gewoon iets terug... je heoft zijn spullen toch niet te vernielen?
Om eerlijk te zijn zou ik het nu ook niet meer gedaan hebben, ach ja je bent 13 jaar en je probeert wat te provoceren hé?
Valt me mee dat hij toen de politie niet had gebeld! Had ik wel gedaan als ik hem was!

punkrock-bastard 10-07-2002 18:04

Citaat:

AnzjeboowN schreef:
Is nie van nu... doen punkers al heel lang (van die mercedesdingen om de nek) :D
Tja... laten zien de je kotst op kapitalisme hé?

maantje tuurt 10-07-2002 18:12

mwah nie ech mooiwj.

beuk 10-07-2002 18:13

Citaat:

Tja... laten zien de je kotst op kapitalisme hé?

Hoezo emigreren die mensen eigenlijk niet naar communistische landen ofzo als ze denken dat dat zoveel beter is?

Esmée 10-07-2002 18:38

Nog nooit gezien eigenlijk :confused:
Maar lijkt me niet wat nee (n)

drama 10-07-2002 18:38

Citaat:

beuk schreef:

Hoezo emigreren die mensen eigenlijk niet naar communistische landen ofzo als ze denken dat dat zoveel beter is?

Meeste politieke punks denken helemaal niet dat communistische landen beter zijn :rolleyes:

drama 10-07-2002 18:39

Citaat:

drama schreef:

Meeste politieke punks denken helemaal niet dat communistische landen beter zijn :rolleyes:

althans, ik ken er geen.

Sennah 10-07-2002 21:32

Citaat:

beuk schreef:
Nogal (n) om twee redenen: ten eerste vind ik het uitermate triest als je zo'n ding van een auto sloopt, ten tweede zijn het waarschijnlijk weer de alto's (;)) die ermee rondlopen en ik zie Mercedes nogal als een kapitalistisch fenomeen..

Dit losstaand van het feit dat het er nogal lelijk uitziet :D

ik heb ook auto-emblemen, maar die heb ik zeker niet van auto's afgejat... ook wieldoppen, je ziet die dingen genoeg liggen, als je weet waar je moet zoeken

en bedankt dat je 'de alto's' er weer bij haalt, ik heb er een hekel aan om iedereen in een hokje te proppen, maar goed als dat nodig is, ik hoor daar ook bij en ik draag die dingen zeker niet omdat het er 'blits' of 'hip' uitziet, maar gewoon omdat het weer eens iets anders is en zo denkt de rest daar waarschijnlijk ook over...
(trouwens niet aanvallend bedoeld, meer als verduidelijking)

Mortischa 10-07-2002 21:34

hmm vink nix, beetje nutteloos, schijnt ook beetje illegaal te zijn tegenwooridg iig in NL

punkrock-bastard 10-07-2002 21:36

Citaat:

drama schreef:

althans, ik ken er geen.

ik ook niet, de meeste punks die ik kennen verzetten zich juist tegen het communisme!

Paranoide 10-07-2002 21:38

ik vind het lomp. andere mensen hoeven toch geen last te hebben van je zielige gedrag? een beetje dingen lopen slopen voor je eigen lol, kom op zeg..

en het ziet er daarbij nog lelijk uit ook.

killing.f0r.fun 10-07-2002 22:20

Citaat:

independancy wanted schreef:
been there, done that....
heb op de basisschool was dat echt stoer om te doen :D

]{ing 10-07-2002 22:23

Citaat:

killing.f0r.fun schreef:
ja toen was je nog ''the man'' :D;)

Mr`Mugatu 10-07-2002 22:24

Citaat:

killing.f0r.fun schreef:

:D :D Ik heb ook nog een bakkie liggen o.a. 2x Porsche :cool:

RuffThugg 10-07-2002 22:28

Ow wat lopen ze weer 8er die alto's :p .......vroeger hadden veel van die old skool rapgasten ook zo'n embleem aan hun dikke ketting hangen.

Mr`Mugatu 10-07-2002 22:30

Citaat:

RuffThugg schreef:
Ow wat lopen ze weer 8er die alto's :p .......vroeger hadden veel van die old skool rapgasten ook zo'n embleem aan hun dikke ketting hangen.
:confused: Ga jij maar de gangster uithangen in Heerhugowaard :p

Egyptian 10-07-2002 22:34

Citaat:

........rijdend in een bmw, ...... en heb ik zijn ster afgebroken.

Ster afgebroken bij 'n bmw ??
zal wel mercedes geweest zijn. die hebben sterren.

*rijdt zelf bmw*

Laat die dingen gewoon zitten ja!! :mad:

jij zou 't ook niet leuk vinden als iemand 't zadel of stuur of zo van je fiets zou jatten.

't is gewoon vandalisma en diefstal en degene die 'k aan mijn auto zie rotzooien heeft toch 'n groot probleem. :mad:

RuffThugg 10-07-2002 22:36

Citaat:

Roc Raida schreef:

:confused: Ga jij maar de gangster uithangen in Heerhugowaard :p

Ey niet fokken met Heerhugowaard he!?!?! ;) (tis een klotedorp hoor)

En ff voor de duidelijkheid, ik ben geen (wannabe) gangstertype ofzo(ik weet het, m'n naam suggereert anders maar dat is een grap waarin m'n initialen zijn verwerkt).

p-chez 10-07-2002 23:12

'K heb zelf nooit echt actief auto-embleempjes gejat, mensen die ik ken overigens wel ..

punkrock-bastard 10-07-2002 23:18

Citaat:

Egyptian schreef:
Ster afgebroken bij 'n bmw ??
zal wel mercedes geweest zijn. die hebben sterren.

Ja inderdaad!

http://home.hetnet.nl/~punk-host/cu2/joeymetster.jpg

beuk 11-07-2002 00:00

Citaat:

drama schreef:

Tis ook nogal een domme stelling dat geef ik toe :o :D

Maar kotsen op het kapitalisme vind ik ook nogal raar. Er kunnen wel dingen beter, maar het systeem an sich is toch niet zo slecht?

Waar het me meer om ging: ik vind het uitermate vreemd dat sommige mensen schijnen te denken dat het zich toeeigenen en dragen van Mercedessterren op wat dan ook voor wijze een positieve bijdrage kan leveren aan de maatschappij. En dan ga ik er nog vanuit dat er een nobel ideaal achter zit, of ben ik naief en staat het gewoon stoer?

Schreeuwen dat het fout is is zo makkelijk, hoezo laten mensen niet zien hoe het wel moet?

*Morgrist* 11-07-2002 10:06

Ik heb ook de meest domme dingen overal vandaan gejat en aan mn tas gehangen, maar niet zo dat anderen er last van hebben.

Roos 11-07-2002 11:26

Het is in mijn ogen nogal sneu om iets te jatten en het vervolgens aan je tas o.i.d. te hangen

Faery 11-07-2002 11:33

Citaat:

*Morgrist* schreef:
Ik heb ook de meest domme dingen overal vandaan gejat en aan mn tas gehangen, maar niet zo dat anderen er last van hebben.
Als je iets jat heeft er altijd wel iemand last van, lijkt me zo. Het gaat immers over het ongevraagd wegnemen van andermans eigendommen - anders is het geen jatten.

Of vind je het gewoon stoer om te zeggen dat je dingen jat en op je tas plakt, maar eigenlijk gewoon alles uit de plaatselijke buurtwinkel haalt? :p

*Morgrist* 11-07-2002 12:24

Citaat:

Faery schreef:

Als je iets jat heeft er altijd wel iemand last van, lijkt me zo. Het gaat immers over het ongevraagd wegnemen van andermans eigendommen - anders is het geen jatten.

Of vind je het gewoon stoer om te zeggen dat je dingen jat en op je tas plakt, maar eigenlijk gewoon alles uit de plaatselijke buurtwinkel haalt? :p

Ik jat dingen die ik gewoon vind, bijvoorbeeld schommelstokjes van de schommel van een leegstaand huis.. waarvan alles praktisch al gevandaliseerd was..

Stevill 11-07-2002 12:29

een beetje een loze bezigheid die eigenaren hebben er vast wel voor gewerkt dus een beetje een minne streek.

Faery 11-07-2002 12:45

Citaat:

*Morgrist* schreef:

Ik jat dingen die ik gewoon vind, bijvoorbeeld schommelstokjes van de schommel van een leegstaand huis.. waarvan alles praktisch al gevandaliseerd was..

Ah, daar heb je het al! Een leegstaandhuis. Een schommel, verlaten door god en vaderland... zonder eigenaar, verstoten, moederziel alleen en zonder enig besef van liefde - wat goed dat je schommelstokjes een nieuw onderkomen geeft!

:p

*Morgrist* 11-07-2002 12:46

Citaat:

Faery schreef:

Ah, daar heb je het al! Een leegstaandhuis. Een schommel, verlaten door god en vaderland... zonder eigenaar, verstoten, moederziel alleen en zonder enig besef van liefde - wat goed dat je schommelstokjes een nieuw onderkomen geeft!

:p

Dat bedoel ik... :p

bam 11-07-2002 13:25

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
een beetje een loze bezigheid die eigenaren hebben er vast wel voor gewerkt dus een beetje een minne streek.
*denkt* hmm *telt*
10 mercedissen met een allochtoon erin
3 mercedissen met een autochtoon erin
*generaliseer*
*heeft mercedisdealer in de beurt*

Ik ken wel iemand die zichzelf ubertrue vindt.
Ska fan netje met witteblouse en dan zwarte stropdas en broek
zonder dat schijn je geen ubertrue ska'er te zijn
vrouwen in zwarte rok/broek en ook witte blouse en zwarte stropdas. en soms ook van die leuke panty's

Maar jah iig het ging er dus om dat hij een keer opschool kwam en met zo'n verhaal aan kwam dat hij de hele buurt is langs gereden met een groep vrienden en dan hij alle mercedis sterrenen bwm emblemen dr af bebroken had en een stuk verder weer in de sloot had gepleurd.... reden: jah het zijn kapitalisten....

hmm, Ohkay dan!
triest maarjah hij is dan wel ubertrue he :rolleyes:

vixen 11-07-2002 22:21

ik ken 1 jongen met n mercedes-ster aan zn broek. Vage 'versiering' vind k dat.

tatoo 11-07-2002 22:27

Hoe wil je bewijzen dat ze gejat worde??? Ga naar een autosloperij met een beetje mrzl krijg je een han vol steren gratis mee.

cha0s 11-07-2002 22:38

Citaat:

*Morgrist* schreef:
Ik zie er steeds meer mensen mee lopen :
Gejatte auto-emblemen van bijv. Mercedes om hun nek, aan hun tas of aan hun broek.

Wat vinden jullie daarvan?

ik heb er een jaar geleden ongeveer eentje van een politie-mercedes in den haag gesloopt tijdens koninginnenach, nou niet bepaald iets om heel trots op te zijn ofzo.. maar die zit al een jaar aan m'n jas, en daarvoor had ik er ook al es eentje, maar die was k kwijt geraakt... was van een patser die me bijna geschept had toen k overstak... dus toen zag 'k em staan bij de parkeerplaats, en kwas nogal pissig door die actie van 'em... dus tsjah.

gaat dat de nieuwe mode worden dan? dure trend voor 'de maatschappij' dan...

*Morgrist* 12-07-2002 08:36

Citaat:

tatoo schreef:
Hoe wil je bewijzen dat ze gejat worde??? Ga naar een autosloperij met een beetje mrzl krijg je een han vol steren gratis mee.
Omdat degenen die ze dragen altijd van die stoere verhalen hebben..

Danique 12-07-2002 08:58

jongen uit mn klas heeft er 1, en hijs absoluut geen alto,meer een puisterige nerd...
misschien dacht hij tòch stoer te zijn nu hij zo'n ding had, kweet trouwens niet hoe hij eraan is gekomen

drama 13-07-2002 21:36

Citaat:

beuk schreef:

Maar kotsen op het kapitalisme vind ik ook nogal raar. Er kunnen wel dingen beter, maar het systeem an sich is toch niet zo slecht?

>>Uitbuiting is geweldig.

Waar het me meer om ging: ik vind het uitermate vreemd dat sommige mensen schijnen te denken dat het zich toeeigenen en dragen van Mercedessterren op wat dan ook voor wijze een positieve bijdrage kan leveren aan de maatschappij. En dan ga ik er nog vanuit dat er een nobel ideaal achter zit, of ben ik naief en staat het gewoon stoer?

>>Echt een statement maak je er niet mee nee. Stoerder is 't om de Mercedes te jatten en door de ruiten van een Mc te rijden.

Schreeuwen dat het fout is is zo makkelijk, hoezo laten mensen niet zien hoe het wel moet?

>>Sommige mensen laten dat wel zien. Ook mensjes met mercedessterren om hun nek. Zinloze discussie btw, maar goed :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.