![]() |
FFF, The shining, Vrijdag 2/3 punk/hardcore show Amsterdam
Dit is het eerste feestje in de nieuwe concertplek
"De baarmoeder" in Amsterdam. We gaan in de toekomst regelmatig punk /hardcore shows organiseren. - FFF (angry fast hardcore) - The Shining ( metallic hardcore) - Infidel ( ex De Waonzin/metal from utreg) - Waardeloos ( rebellious punk kids) - Desperate Cries ( downtuned hardcorepunk) - The Corrosives ( hardcorepunk from Rotterdam) door open: 17:00 - 19:00 >2 bands Food break : 19:00 -20:00 veganfood bands continue : 20:30 - 24:00 > 4 bands From Central Station take bus 22 to kramatweg http://a82.ac-images.myspacecdn.com/...61a6647201.jpg Embryo punk feestje dus! |
Vette MS Paint flyer.
|
Infidel: Goed bandje. Zaterdag samen met ze gespeeld. Vond t cool. The Shining ook uiteraard! Trekt Carn ook wel denk ik ;)
De baarmoeder? CITW bied zich alvast aan voor een showtje als dat kan :P |
Citw? Cracks in the wall, bedoel je dan? Ik zal het eens voorstellen. Klinkt goed, dat zeker! Maar ik ga niet over het booken.
|
Citaat:
|
Heeft Lester de poster ontworpen? Ik kan me herinneren uit de tijd dat hij mee hielp aan 8-ball dat er ook altijd van de eigenlijk teringlelijke (die stiekem ook wel charme hadden) flyers waren! (y)
|
FFF, was dat niet uit elkaar? Ik dacht dat zij de laatste show deden in Tilburg met AT?
edit; zit wouszer youth daar niet in? |
Citaat:
FFF was ooit met Wouter Youth idd, nu niet meer. |
Citaat:
FFF, heet volgens mij nu echt FFF en niet meer fight fight fight, en er zijn al wat line-up changes geweest onderhand. Laatste show, in de occii was trouwens een stuk strakker dan voorheen. |
Zal een erg tof feestje worden maar mijn maten van NIX treden die avond voor het laatst op dus moet daar wel aanwezig zijn dus. volgende keer beter want heb van darcy al goeie verhalen gehoord over dit pandje.
|
Nachtbus rijdt tot half 4 naar Amsterdam Centraal. (y)
|
Was vet feestje
waardeloos was ruig, harde band! Corrosives waren ook leuk de rest niet gezien |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |