![]() |
Totaal aantal posts op een dag
Ik zat er net aan te denken dat op een ander forum het aantal posts per dag geteld wordt voor iedereen. Misschien een leuke toevoeging voor het forum dat je kan zien aan het einde van de dag wie er die dag het meeste heeft gepost? :o
|
Dat gaat het spamgedrag van veel mensen beïnvloeden lijkt mij.
Ik vind persoonlijk de toppostlijst iets waar we al genoeg aan hebben. |
Citaat:
De mensen met de meeste posts worden misschien wel benaderd dat ze spammers zijn. Dat zorgt alleen maar voor extra discussies en dat is volgens mij niet de bedoeling van het scholieren.com forum. Bovendien nemen de aantal uit de hand gelopen discussies de laatste maanden al toe dus ik vind het geen goede optie voor zo'n groot forum als dit forum. Op een kleiner forum vind ik het wel goed want dan word er ook minder gepost omdat er minder leden zijn. Nu zie je soms posters met 72 berichten per dag. Niet erg vind ik - zolang ik er maar geen last van heb en dat heb ik ook niet - maar ik weet niet of de andere forummers dit ook zo vinden als ik. |
Geen goed idee, daar veel personen op dit forum denken dat hun postcount een directe verlengende invloed heeft op de genitaliën
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sluit me overigens bij WolterB aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Reverend, je hebt gelijk, ik las over het woordje 'geen' heen. |
Ik ben wel naar meetings geweest, en die waren ook best leuk (Y)
Dat ik weinig post heb maakt me evenveel uit dat als iemand veel posts heeft, blijf vooral spammen ;) En mijn relatie is desalniettemin redelijk succevol ja, die kwam zelfs voort uit een meeting ^^. |
Citaat:
|
Goed idee :) (y)
|
Zinloze toevoeging die spammers/onzinlamers nog meer stimuleert (Y)
Voeg het toe voor mijn part, het kan me echt totaal niet schelen. Verder zeg ik maar niets want anders ben ik weer niet lief. |
Dan woord er tenminste wel meer gepost
|
Waarom zou het spamgedrag beïnvloed worden?
En wat is daar op tegen? :p |
Meer posts = bigger E-peen volgens sommigen.
En ik zeg niet dat het slecht is, Onzin valt toch niet (verder) te verneuken ;p Het is alleen een loze toevoeging, en ik zal er niet minder om slapen of het nou wel of niet wordt toegevoegd. Oh en NI: Wordt, niet woord, en er wordt al genoeg gepost op Onzin. |
Ik vind het niet echt nodig. :p
|
Ik stel voor dat we de mensen op onzin allemaal een leven gaan geven. Bijvoorbeeld door ze voor een dagje te adopteren en te laten zien hoe het eraan toegaat als je juist te VEEL mensen kent.
|
Ik stel voor Risce gevoel voor humor te geven, zodat ie leuke grappen kan vertellen.
|
hahaha, you know its true baby :)
|
Citaat:
|
De no-life opmerking is echt te oud, en het is nogal een zwaktebod als je daarmee moet komen.
|
Citaat:
Dat is erg moeilijk hoor want meestal zij dat er nog meer dan 72 voor de tijd dat je minder poste. Maar als je een dagje goed door post zeker nu de flood 10sec is gewoorden red je 400 ook wel. ik ben nog steeds voor die toevoeging!!!! |
Ik zie liever dat de forumsoftware eens geupdate word :p
|
Citaat:
Op audiofreaks.nl forum heeft een zekere S_K het gepresteerd om binnen enkele maanden meer dan 10k postings te scoren, waarvan ruim twee derde off topic! (n) Nu heeft hij een perm ban. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |