Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Was jouw ontmaagding een succes? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=154952)

)Vampje( 10-07-2002 15:36

Was jouw ontmaagding een succes?

Waarom (niet)?

sparkling star 10-07-2002 15:44

Een succes zou ik het niet echt noemen. Niet dat er iets fout ging ofzo :) Het was niet met kaarsjes of zo superromantisch. Het was gewoon speciaal op zich. Gewoon wij tweeën, het was fantastisch. Dat het de eerste keer was, was misschien wel een succes, maar de sex zelf niet echt. Niet dat hij slecht was, maar we waren allebei nog maagd, dan is het een beetje uitproberen. Maar het ging vlotjes. Het was gewoon fantastisch, ook al duurde het niet zo lang :D
Ik heb daarna wel gehuilt in de armen van mijn vriend, omdat ik zo gelukkig was met hem. Het had ook helemaal geen pijn gedaan ofzo...

muckymouse 10-07-2002 15:46

neej t was erg pijnlijk

*Fallen_Tear* 10-07-2002 15:58

Citaat:

muckymouse schreef:
neej t was erg pijnlijk
Bij mij ook :(

Maar het is uiteindelijk nog allemaal goed gekomen ;)

Thutshui 10-07-2002 16:23

Ja

girlmetwijdebroeken 10-07-2002 16:28

uhm
jawel, maar t deed wel pijn eigenlijk. Maar wel leuk... voor ons allebei de eerste keer was wel speciaal zeg maar.

Tsoenami 10-07-2002 16:40

in zekere zin wel, twas echt lekker romantisch, zo met kaarsjes en al en dan lekker bij hem zijn; maar het deed iets te veel pijn om het 'perfect' te noemen...

Sikamikanico 10-07-2002 16:48

Eerst niet; het deed behoorlijk pijn bij haar. Later die avond ging het wel goed. Dus niet perfect, maar wel intiem...

cerys 10-07-2002 17:51

jahoor, romantisch, met iemand waar ik van hou, rustig in mijn bedje

skyscraper 10-07-2002 18:10

Citaat:

girlmetwijdebroeken schreef:
uhm
jawel, maar t deed wel pijn eigenlijk. Maar wel leuk... voor ons allebei de eerste keer was wel speciaal zeg maar.

niets aan toe te voegen

Lethalis 10-07-2002 18:27

Daar kom ik nog wel een keertje achter.

~Sjeherazade~ 10-07-2002 18:30

Het deed wel immens veel pijn, maar toch was het erg gezellig en op 't gemak en hij had er echt wel de sfeer in weten te brengen en hij was echt lief enzo en toen waren we nog dolverliefd op elkaar...Dus ik had m'n 1ste keer nie beter kunnen voorstellen (behalve misschien zonder pijn hmm).

jnieuwelaar 10-07-2002 18:33

hmm, ja het was wel intiem en het ging ook vrij vlot. Ik had al 8 maanden iets met haar en we kenden elkaars lichamen goed. Ging heel soepel.

Nordens Konge 10-07-2002 20:05

neuh, als jij sex op de grond voor de film jaws een suc6 wilt noemen, met de ouders van de trap af en opstammelend :D

ewm fuck...dis dus melodyofdeath

StefanLovertje 10-07-2002 21:25

euh moet nog kome maar zal wel lukke hoor ;)

sparkling star 10-07-2002 21:36

Hmm zo te zien deed het bij iedereen best veel pijn.
Ben ik nou echt de enige die helemaal niets van pijn had?

aquafemme 10-07-2002 21:41

Pijnlijk, maar wel erg intiem en fijn :)

aquafemme 10-07-2002 21:41

Citaat:

sparkling star schreef:
Ben ik nou echt de enige die helemaal niets van pijn had?

Kleine penis? ;) nee hoor, je mag van geluk spreken....

sparkling star 10-07-2002 22:19

nee die is niet klein hehe :D
Ja, maar we kenden elkaar al heel lang en we kenden elkaars lichaam al door en door, zodat we geen geheimen meer voor elkaar hadden. Het voelde gewoon zo vertrouwd...

Gwen. 11-07-2002 12:24

Citaat:

muckymouse schreef:
neej t was erg pijnlijk
Jah en veel bloed en bah :(

Field 11-07-2002 12:33

nee, vet spijt achteraf :s

Field 11-07-2002 12:35

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Jah en veel bloed en bah :(

dat lijkt me zo zielig voor zo'n meisje :s

kep t zelf (gelukkig) nog nooit meegemaakt dat 'ze' bloedde...

maar k zou t echt zieliog vinden :( volgens mij voelt zo'n meisje zich best wel kut :(

'I'he Prophet 11-07-2002 12:44

Ja.

~Love Angel~ 11-07-2002 14:58

het was best pijnlijk ja maar als ik hem gewoon door had laten gaan was het wel weggegaan dat weet ik maarja het was dus niet echt geweldig de eerste keer

-Meisje- 11-07-2002 15:24

Twas een succes omdat het de met de juiste persoon was op het juiste moment en omdat het geen pijn deed en niet bloedde. Kvond het wel heel 'raar' voelen, hij zo in mij. Kvond het gewoon super opwindend, het gedacht alleen al "wauw, ik ben aan het neuken met mijn venteke" :o :)

Mortischa 11-07-2002 15:47

he bah mij niet gezien als ik het zo lees :eek:

carla-tje 11-07-2002 16:10

Citaat:

sparkling star schreef:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (volstaat dit?) Heb zelfs liggen huilen van de pijn... maar gelukkig wel beter nu!

-Meisje- 11-07-2002 16:12

Zoals ik al zei, mijn eerste keer deed NIKS pijn.. Kheb de zever pas achteraf gekregen... (half jaar na ontmaagding infectie gehad en sindsdien heb ik bijna altij pijn... :()
Dus ik had liever één keer pijn gehad bij de eerste keer dan nu altij... :mad:

raindrup 11-07-2002 16:14

de eerste keer was een mislukking , eigenlijk was ik nog niet ontmaagd want ik had schrik en het eerste deeltje deed enorm veel zeer .
Dan nogeens geprobeerd , deed zeer maar was fantastisch

dus eigenlijk was het een succes

-xxx-

muckymouse 11-07-2002 16:28

Citaat:

carla-tje schreef:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (volstaat dit?) Heb zelfs liggen huilen van de pijn... maar gelukkig wel beter nu!

haha, ja ik bloedde ook onwijs, en moest ook janken van de pijn, maar kheb t niet laten merken, anders vonk t zo zielig voor hem

Ilsch 11-07-2002 16:45

Citaat:

Mortischa schreef:
he bah mij niet gezien als ik het zo lees :eek:
idd... *heeft nu seksfobi.. ontmaagdingsfobi of zo*

jnieuwelaar 11-07-2002 18:26

hmm denk eigenlijk niet dat je je na het lezen van dit zo enorm druk moet gaan maken. Het probleem is dat je niet vertrouwd bent met elkaar en dat geeft vaak problemen.

girl4you 11-07-2002 18:31

Citaat:

Vampiria schreef:
Waarom (niet)?
ik had geen pijn ofzo .. en het ging allemaal goed ..alleen de plek waar het gebeurd is vond ik niet zo geweldig ...majah .. heb er geen spijt van hoor :)

Freyja 11-07-2002 22:29

Citaat:

Field schreef:

dat lijkt me zo zielig voor zo'n meisje :s

kep t zelf (gelukkig) nog nooit meegemaakt dat 'ze' bloedde...

maar k zou t echt zieliog vinden :( volgens mij voelt zo'n meisje zich best wel kut :(

Neuj, waarom? Ik had vet veel pijn en het bloedde ook, maar om me daar nou kut om te voelen... Alsof ik me ervoor zou moeten schamen?

Maar op je vraag dus, nee, kut, pijnlijk, bloederig. Maar achteraf gezien had ik ook langer moeten wachten, ik weet zeker dat het de volgende keer wel goed gaat... mocht die ooit komen :p

Revelation15 12-07-2002 01:35

ik was nog licht onder invloed van paddo's en er brandde kaarsjes en ik geloof dat er een cd van Delerium speelde.. dus beswel eeh
great eigenlijk :D

sofie3 12-07-2002 06:18

Citaat:

carla-tje schreef:

Hier sluit ik mij bij aan. Mijn ontmaagding is zowat het pijnlijkste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik voelde zelfs het vliesje inscheuren... <aaaauw!> Gelukkig is het daarna snel beter gegaan!

)Vampje( 12-07-2002 10:31

Citaat:

carla-tje schreef:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (volstaat dit?) Heb zelfs liggen huilen van de pijn...

Ik ook :(

ZHAzha 12-07-2002 13:01

Citaat:

Vampiria schreef:
Waarom (niet)?
was opzich niet veelboeiends aan...

zoenen...
Zal ik een condoom pakken
mjah

hij wist niet dat ik maagt was :) maar na de eerste "aaauuww"
vroegie wat is er?
Jah ben nog maagt..
Ow..

heb alleen maar pijn gehad.. en was verder niks bijzonders aan :) week later wassut uit :)

Gwenniej 12-07-2002 14:26

Citaat:

ZHAzha schreef:

was opzich niet veelboeiends aan...

zoenen...
Zal ik een condoom pakken
mjah

hij wist niet dat ik maagt was :) maar na de eerste "aaauuww"
vroegie wat is er?
Jah ben nog maagt..
Ow..

heb alleen maar pijn gehad.. en was verder niks bijzonders aan :) week later wassut uit :)

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

anders bewaar je je ontmaagding ff voor een speciaal iemand ofzow :confused: :eek:

Shadow X 12-07-2002 14:38

Nee, ik kwam veel te snel, maar hopelijk gaat het de volgende keer beter... :D

Gwenniej 12-07-2002 14:45

Citaat:

Shadow X schreef:
Nee, ik kwam veel te snel, maar hopelijk gaat het de volgende keer beter... :D
hehe van muziek in 1 x hiero :O kom je ook ooooooveral tegen ;)
je stond opeens in me msn lijst, woepsie kijk maar...

Idoless 12-07-2002 16:41

Citaat:

Gwennygirl schreef:

anders bewaar je je ontmaagding ff voor een speciaal iemand ofzow :confused: :eek:

Waarom zou je dat moeten doen??
neuke is gewoon een deel van et leven,
ieder levend wezen doet et.... jaja zelfs plantjes!
maar dan niet op dezelfde manier

dreadje 12-07-2002 17:38

Het was idd zoals andere zeiden gewoon al perfect omdat het met hem was en de pijn viel opzich ook wel mee, ik had verwacht dat het helemaal niet zou 'lukken'..het 'leuke' eraan vond ik ook dat hij nog maagd was en dat het gewoon heel speciaal voor ons allebei was..(alleen na de sex had ik wel een beetje pijn (n) )

Gwenniej 12-07-2002 17:43

Citaat:

Idoless schreef:

Waarom zou je dat moeten doen??
neuke is gewoon een deel van et leven,
ieder levend wezen doet et.... jaja zelfs plantjes!
maar dan niet op dezelfde manier

je hoort mij niet zeggen dat je t moet bewaren tot je 20ste ofzo maar kijk zoals ze t vertelde gwoon ff van goh zullen we neuken jah doe maar ow was je nog maagd, goh hoe was je naam ook al weer :confused:

dat vind ik overdreven voor je 1e x, moet topch beetje speciaal zijn en niet een jongen die je zomar ff leerde kennen

ZHAzha 12-07-2002 17:51

Citaat:

Gwennygirl schreef:

waarom??? ik zit er niet meej dat ik door hem ontmaagt ben

ZHAzha 12-07-2002 17:53

Citaat:

Gwennygirl schreef:

je hoort mij niet zeggen dat je t moet bewaren tot je 20ste ofzo maar kijk zoals ze t vertelde gwoon ff van goh zullen we neuken jah doe maar ow was je nog maagd, goh hoe was je naam ook al weer :confused:

dat vind ik overdreven voor je 1e x, moet topch beetje speciaal zijn en niet een jongen die je zomar ff leerde kennen

moet toch speciaal zijn??? :rolleyes:

the 6th gate 12-07-2002 17:58

Citaat:

Gwennygirl schreef:

ow was je nog maagd, goh hoe was je naam ook al weer :confused:

:D

! am mE 12-07-2002 19:53

Het deed wel pijn maar ik heb er absoluut geen spijt van. We hadden toen al meer dan vier maanden met elkaar (nu al meer dan 10 :D) en hij is nog steeds superlief!

Havock 12-07-2002 20:44

Citaat:

Nordens Konge schreef:
neuh, als jij sex op de grond voor de film jaws een suc6 wilt noemen, met de ouders van de trap af en opstammelend :D

ewm fuck...dis dus melodyofdeath

das geen suc6.... das spannend :p

met dat tada-taaaaaada muziekje :)

Black Bird 12-07-2002 22:04

Het was perfect. Ik hield zielsveel van hem, hij zielsveel van mij, en zo is dat nog steeds.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.