![]() |
Gele Handen
hey
ik heb last van Gele handen en vingers, ik verzorg me goed en rook niet maar toch krijg na een half uur dat ik mijn handen gewassen heb gele vingers!!! ik vind dit zeer vervelend en schaam me er ook voor!!!! Weet er iemand raad?? alvast bedankt!!!!! :) |
Gele..handen?
*haalt schouders op* Ik heb iets dergelijks af en toe. Vooral wanneer ik moe ben of zo. Uit een bloed test is ooit (per ongeluk, ik werd onderzocht op iets heel anders) uit gekomen dat ik iets had waar dat door veroorzaakt werd. Bij mij is het meestal niet heel erg. (de kleur dus :p) Misschien heb je iets dergelijks? Goed uitrusten en niet zuipen helpt dan. (y) |
gewoon je nagels lakken
|
Misschien een vitaminetekort? Ga anders wat gezonder eten. :)
|
drink je veel alcohol?
|
als je rookt kan het ook door de sigaretten komen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gele verkleuring van de huid kan wijzen op een afwijking van je lever...
Maar aangezien alleen de huid van je handen een gele verkleuring heeft denk ik dat het een andere oorzaak heeft. Ik denk dat de (huis)arts de enige is die je hier verder mee kan helpen. |
Ik heb het altijd van mandarijntjes en sinasappels. Maar dat zal vast wel niet de reden zijn bij jou!
|
Als je ze wast en even daarna is het niet geel meer? Maar vervolgens wordt het weer geel?
Ik snap er niets van :| |
Heb je niets in je kamer wat geel afgeeft? Je bank ofzo (brr.. een gele bank, moet er niet aan denken :D)
|
hey
Ben naar de huisarts geweest en heb bloedtesten laten uitvoeren het blijkt dat ik een zwakke lever heb en dat dat ook verkleuringen kan veroorzaken!!!! Kmoet nu veel vitamienen nemen en een dieet volgen Toch bedankt |
Citaat:
Beterschap in ieder geval! |
Citaat:
|
Citaat:
|
of ben je misschien van aziatische afkomst? dat zou een boel verklaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ach ik weet er niets vanaf verder, je zult wel gelijk hebben :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |