![]() |
dalek - abandoned language
in de luisterpaal!
|
Psyched!
|
Nummer abandoned language bijna afgeluisterd nu, vet vet vet.
Een van de weinige hiphop groepen die me op een dieper emotioneel vlak raakt eigenlijk, samen met opgezwolle. Sowieso vet hoe ze traditionele hiphop elementen vermengen met noise/soundscapes. |
cool - altijd al voorgenomen eens wat werk van dalek te checken, die split met faust is zo tof : )
|
oke, dat was dus wat je me stuurde rutger. cannibal ox is ook vet, alleen wat erg abstract vaker.
|
indrukwekkende muziek, zal niet bij deze luisterbeurt blijven
|
Citaat:
|
Hmm ja toch weer anders dan Abscence, pin me er niet op vast want ik heb dat album lang niet geluisterd. Stem/beat op Abandoned Language komt meer naar voren en zo valt het ook meer op dat het op dat punt redelijk eentonig is, uitzonderingen daargelaten. Stemgeluid en de manier van articuleren / klemtonen leggen bevalt me niet zo. Ws is dat not done volgens allerlei ongeschreven wetten maar ik ben nogal monogaam aan mijn eigen idee van esthetiek. Instrumentaal gezien wel heel tof, als dat in orde is is het mijns inziens voor 50% in de pocket.
Ik schakel nu even over naar Wolf, maar ik hou mijn hart vast. |
Dat is toch die dude die wat Isis remixes heeft gedaan? Heb ik weleens gezien ergens, maar geen idee meer waar.
Voor coole hiphop rutger, ik trek t ook nauwelijks hoor, ken je MF Doom/madvillain. Dat vind ik wel echt goed. www.myspace.com/madvillain & www.myspace.com/mfdoom Voorzover de offtopic shit :) |
Dalek gechecked. Ik trek t goed!
|
Op cd trek ik het niet zo goed, maar live is het echt super.
In het voorprogramma van Isis was het best hard knallen, vooral die gast achter de draaitafels maakt harde noise. Die was er op dour dan weer niet bij en het was meteen iets minder |
Ik zal het Dalek even checken.
|
Citaat:
|
Ik dig em.
|
Heb ook een paar andere platen van ze liggen. Dit is een van de weinige hiphop bands die mij wat doet.
Zijn er nog andere artiesten die op deze manier hiphop mixen met industrial soundscapes? Had ooit wat mp3s van iets gaafs, maar ben de naam kwijt en de mp3s zijn bij een formattering van mijn HD verloren gegaan. |
Citaat:
|
alle shadowhuntaz beats zijn gemaakt door funckarma..
ik vind de nieuwe dalek erg vet, soundscapehiphop (y) |
normaalgesproken vind ik hiphop bands niet cool maar nu zo duister en alles trek ik het wel http://img119.imageshack.us/img119/7...ileygayga2.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb 'em ook maar eens helemaal geluisterd aangezien ik Absence veel heb gedraaid en die me goed beviel.
Gave plaat, maar Absence is meer mijn ding. |
he, aangezien jullie niet reppen over daeleks split met faust: check die plaat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |