![]() |
Kunstbende
haaihaai!
wie doet er allemaal mee met de kunstbende van 2007? Ik doe mee met web/gamedesign, maar ik heb geen idee wat voor niveau werkjes daar allemaal zijn en wat voor kansen ik maak. is het een beetje van mijn niveau ( www.showercream.deviantart.com )of veel beter? enne.. als je al een keer eerder hebt meegedaan, hoe waren je ervaringen? |
ach fuck it, een jochie van 12 ofzo kan wel meedoen en ik wil nog 1 keer meedoen en ik ben te oud >_> fack it hard
|
en:
thema :liefde, als je geen goede uitleg geeft ben je de lul |
Citaat:
met welke categorie had je meegedaan vorige keer/keren? |
ik vond het niveau heel verschillend (expo)
er doen mensen mee die voor de eerste keer tekenen/schilderen/fotograferen enz. en er doen mensen mee die op een kunstacademie zitten (alhoewel dat niks over de kwaliteit van hun werk zegt) |
Ja, je uitleg! Is denk ik bij Expo wel belangrijk. (Heb zelf alleen bij Taal meegedaan, maar ben inmiddels ook te oud)
Stijl vind ik moeilijk om echt te kiezen, eigenheid en originaliteit worden meestal wel gewaardeerd, maar ze kijken ook naar hoe goed je bent op basis van je leeftijd en zo. |
Citaat:
Ik wordt daar zelfs misselijk van, vaak genoeg zie je mensen heel beladen lullen over hun werk en dan kijk je ernaar en dan zou Tante Truus en haar tupperware vriendinnen het gemaakt kunnen hebben. |
Die mensen waren bij ons op school. Ze gingen rappen en zo. Maar het geluid was echt heel erg slecht. Ik vond dr niks aan (rap is totaal niet mijn muzieksmaak).
Ik doe niet mee eraan. |
Citaat:
Ik ben het met je eens hoor: je werk moet voor zich spreken, bovendien is het raar t.o.v. andere categorieën: de mensen die daar aan meedoen krijgen meestal ook niet de kans om de boodschap achter hun dans / gedicht / liedje/ ... uit te leggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |