![]() |
Ugly Betty
Omdat het in het topic over de Net5-voorjaarsprogrammering ook over Ugly Betty ging en ik vind dat ze een eigen topic verdient. ;)
Denken jullie dat Wilhelmina ooit nog Editor-in-Chief wordt? En gaat Claire Meade de gevangenis in of zal Bradford de schuld op zich blijven nemen? 15 maart weer een nieuwe aflevering! |
15 maart??? Komt het dan al op de Nederlandse tv???? :eek:
|
Nee het is helaas alleen nog maar in Amerika op tv, maar ze herhalen de komende 2 weken oude afleveringen en 15 maart komt er een nieuwe aflevering daar op tv.
|
Eindelijk een Ugly Betty topic!! (y) (Ik was zelf te lui om er 1 aan te maken.)
Ik denk trouwens dat er nog een twist in het verhaal komt, waardoor Willie weer een kans maakt om Editor-in-Chief te worden. |
Leuke serie (y) veeel leuker dan de Nederlandse Lotte!!
Ik denk idd ook dat er nog wat meer gaat gebeuren want ze zijn nog wel erg voorzichtig hoor. En het zal wel uit meer seasons bestaan dan S1. Ik hoop het iig! |
Ik denk dat Claire in de gevangenis komt en dat Bradford weer de groote baas wordt maar dan met pensioen gaat en Alex(is) zijn functie geeft. Willie wordt denk ik voorlopig geen editor-in-chief :o
|
Citaat:
|
Ja ik ook, moet zo lachen om haar. Hoewel ik het in het Engels ook wel ok vind zo, want anders ga je op de ondertiteling letten en dan zijn die grapjes niet half zo leuk. Ik vind het wel cool dat ze best consequent zijn, zo zie je bijvoorbeeld Willie nooit in een zelfde outfit, maar hebben Hilda en Betty wel regelmatig iets terugkerends aan, of opnieuw dezelfde accesoires aan/bij. En dat met die Guccitas vond ik zo schattig...! Toen moest ik voor het eerst huilen bij Ugly Betty, dat ze die tas, die ze zo geweldig vond, omruilde voor medicijnen. ^_^
|
Vanaf de zomer komt het in Nederland ook op tv, hoorde ik zo ergens. Op Net5 (natuurlijk). En donderdag komt er weer een nieuwe aflevering in Amerika. ^_^
|
Omg leuke ep! :o Echt gaaf. Die Caseworker van Ignacio! :D HILÁRISCH :D :o
|
Bij mij is -ie nog bezig met downloaden. Hij blijft hangen op 64%, echt supertraag. :| Maar ik heb wel opnieuw naar ep12 (Sophia's Choice) gekeken, want ik las ergens dat Ruthie, de assistente van Sophia, door hetzelfde meisje wordt gespeeld als Amanda. En dat is echt heel grappig om te zien, die transformatie!
|
Citaat:
De nieuwe ep was weer leuk, Ignacio's caseworker is inderdaad hilarisch! :D |
:D Forget Beyonce, do me like Mariah *zinggggggg* :D
Zo vals was dat. :p En wel gemeen van die enkelband die ze hem aandeed. Beetje bezitterig... :rolleyes: |
Heeft iemand de nieuwe al gezien? Hoe heet die?
|
Er ging al een tijdje het gerucht rond dat NET 5 bezig is met de serie UGLY BETTY. De Amerikaanse variant op Lotte. Vandaag heeft NET 5 het volgende gemeld: "We hebben inderdaad de serie Ugly Betty aangekocht, maar we wachten nog even met het uitzenden van het programma." Het kan zijn dat ze eerst wachten op het nieuwe seizoen, omdat er dan veel veranderingen komen bij NET 5. Maar het is dus zeker NET 5 gaat het uitzenden.
En pas weer een nieuwe op 12 april in Amerika. :( |
Tegen die tijd is Lotte van de buis, dan kan ik me daarop richten :p
|
Ik vind Ugly Betty leuker. Maar ik heb Lotte maar 1x gezien, misschien dat het daardoor komt.
|
Oh God! Ik hoop echt dat Ignacio mag blijven! En ik ben helemaal fan van hoe Hilda praat. :p
|
kzie net op igoogle dat ze haar tanden voor 10 miljoen heeft laten verzekeren :) hier een linkje naar het artikel
|
Toch ook maar ff hier posten :D
Ik volgt t (uiteraard) ook, maar ben wel pas later begonnen met kijken, dus loop nog achter. Ben nu bij episode 12. Ik kijk het samen met een vriendinnetje, dus ik kan t niet allemaal achter elkaar kijken, we moeten wel allebei kunnen natuurlijk :D Maar ik vind het echt geweldig (y) Er is echt geen één karakter die me niet aanspreekt. Alleen Walter vind ik af en toe wat irritant (maar die zit er niet t hele seizoen in, toch?) en die Henry vind ik tot nu toe ook maar raar :p |
Henry is juist schattig. :o En Walter zit er gelukkig niet het hele seizoen in.
|
Citaat:
|
Leuke serie (y)
|
Citaat:
|
Henry-hallucinaties :cool:
|
Jeeeeeetje zeg. Telenovela to the max!!! Wat een soap, maar wel helemaal geweldig. Die laatste montage was zo mooi, en die actrice die Hilda speelt is echt super goed. Wauw. Mooie finale.
|
Ik ben al bij ep 16 :D
Het wordt echt steeds geweldiger! Ik vind Hilda trouwens ook erg gaaf ja. Die actrice verdient echt een Emmy :) Oh en Justin ook btw <33 |
OH MIJN GOD SANTOS! Oh god oh god oh god! Man ik moest zo erg huilen dus oh mijn god. En die Charlie is ook een valse bitch zeg. Oh arme arme Hilda en Justin. Man deze aflevering was zo erg. En het einde van het seizoen. :( Moet ik weer duizendlang wachten. :( :( :(
|
Citaat:
|
Ik zie opeens overal mensen met t-shirts waar SANTOS opstaat en apparatuur van SANTOS.... waaaaah.
|
Op 27 augustus begint het in Nederland op Net 5.
27 September begint het 2de seizoen in de VS (y) Hier is een forum over onze Betty ;) www.uglybetty-hetforum.nl |
Citaat:
Mja ik ga toch de box van seizoen 1 kopen, kan ik t zo vaak kijken als ik wil hihi :P Iedere keer als ik weer aan t einde van t seizoen denk, raak ik van slag haha. OMG SANTOS. Justin :( |
Hmm, er zijn alweer leuke promo pics van seizoen 2 uitgebracht. :cool: <3 Zie hier:
http://www.ugly-is-in.com/ (y) |
|
Citaat:
En OMG, Willie zoende Betty. :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net S01E08 gekeken, en omg, dat ze via Wilhelmina's kantoor bellen. :D
|
oh my fucking god :|
die sophia :') ze is wel geniaal though :') |
oh my god
ALEX:eek: |
OMG Santos! En inderdaad, OMG Alex! :|
|
Het einde met Hilda, die toch alleen was, zonder Santos, kwam niet geheel onverwacht vond ik, maar toch was het zo zielig :( Heel even hoopte ik nog dat ie misschien toch nog terug zou komen, maar nee dus...
Verder superleuke episode. Kan niet wachten tot de volgende :D |
Ik was echt kapot van! Ik voelde me zo gelukkig dat hij toch niet dood was enzo... FUCK!
|
HSM in de nieuwe Ugly Betty! En lief dat Justin wil gaan basketballen. *O*
|
Citaat:
Vond het ook schattig. Verder vond ik dat gedoe met die broodjes kerel niet zo heel erg boeiend en vond ik Henry ook een beetje dom. En Wilhelmina is een kutwijf :p Verder leuke episode :) |
Ik ben blij dat Ignacio weer terug is :o En ik vind Betty zo grappig, het zit haar niet mee!
Ik hoop dat ze snel een lief vriendje krijgt, misschien die jongen uit writingclass of die ene van het broodjesverkopen :o |
Toen Marc dat gordeldier in de doos zag... Ik lag echt in een deuk! :D
AAAAAAAH |
Citaat:
|
Ik heb net de nieuwste gekeken <3 HEERLIJK..
Spoiler
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |