![]() |
Indirect drugs binnen krijgen
Ik vroeg me iets af. Ik heb vannacht ook niet zo goed geslapen, dus misschien dat het daar ook wel aan ligt...maar als je orale seks hebt met iemand en daarna het spul doorslikt, kun je daar stoned van worden?
Ik voel me nu een beetje bibberig en duizelig en raar...en toen vroeg ik het me opeens af. Vooral omdat je aan de smaak wel iemands eetgewoonten schijnt te kunnen proeven :o Dus misschien dit ook wel. Het ging om 1 jointje trouwens. |
jah van meeroken kan je ook stoned worden
|
Haha.
Nee. |
lijkt me niet aannemelijk
|
Nee.
Tenzij je dat joch direct na het pijpen hebt aangesloten op een ziek apparaat waarmee je middels bloedtransfusie al zijn bloed overpompte naar jou. En al jouw bloed naar hem. Heb je dat gedaan? Want dan kan het wel. Ik zou maar uitkijken, voor je het weet ben je verslaafd :| |
:D
lol nee |
ik dacht: "Indirect drugs binnen krijgen", dat klinkt als een interessant topic... krijg je zo'n ^ vraag... :D
verzoek om slotje? |
Griep heerst op het moment, dat lijkt me waarschijnlijker :p ga maar op tijd slapen vannacht ;)
|
:| :D (n)
|
Citaat:
@ FB's: hier mag wel een slotje op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is dat nooit echt onderzocht :o
het kan vast zo zijn dat sommige stoffen uit het eten wel in het sperma terechtkomen en andere niet, natuurlijk. Maar sperma smaakt niet naar het eten oid, er is geen directe verbinding tussen de maag en de testikels :P |
Citaat:
|
Prrima.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |