![]() |
Nintendo Revolution/Wii III
Het eerste topic
Tweede topic De Wii The Wii (pronounced as the pronoun "we", IPA: [wiː]) is a video game console released by Nintendo. The console was previously known by its project code name of Revolution, and is the successor to the Nintendo GameCube. Although Nintendo is primarily focusing on a different market demographic to Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3, it falls withing the seventh-generation of gaming consoles, and competes with the other two on some levels. A distinguishing feature of the Wii console is its wireless controller, the Wii Remote, which may be used as a handheld pointing device and can detect motion and rotation in three dimensions. The console also notably features WiiConnect24, which enables it to receive messages and updates over the Internet while consuming very little electrical power. Nintendo first mentioned the console in the 2004 E3 press conference and later unveiled the system at the 2005 E3. Satoru Iwata revealed a prototype of the controller at the September 2005 Tokyo Game Show. At E3 2006, the Wii console won the Game Critics Awards for Best of Show and Best Hardware. In the December 2006 issue of Popular Science the console was awarded with the Grand Award Winner in Home Entertainment. As of December 8, 2006, the console has now launched in its three key markets (USA, Japan and the EU - see release data for detailed information). http://upload.wikimedia.org/wikipedi...i_Wiimoter.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor spellen waarvoor niks bekend is, is 1 juni altijd een placeholder.
Reken er maar niet op. Vooral omdat Nintendo vast niet Mario + Metroid + Smash Brothers op dezelfde dag zal laten vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel het natuurlijk handiger is om er misschien een tussenpoze van een maand ofzo tussen te hebben.. |
Ik heb vandaag de wii gekocht en heb zelda erbij... maar wat zijn nog echt leuke spelen om met je vrienden samen te spelen ?
|
Citaat:
|
Wachten op Mario party!
|
Citaat:
|
In Nederland zullen Galaxy en Brawl misschien niet eens uitkomen vóór het einde van Q1 2008 :(
|
Citaat:
|
waarom heb ik dan mn Wii gekocht? :(
|
Citaat:
|
Potverdimme, dat zou mooi kut zijn.
|
Ik mag toch hopen dat ze in ieder geval één van de grote titels rond kerst uitbrengen.
|
Er kmt een Pokémon spel uit voor de Wii die een wifi verbinding kan maken met NDS Pokémon Diamond & Pearl.
Hoe vet. :| |
Moet je wel net weer van pokemon houden:P
En dat verbinding maken is toch ook niet echt nieuw? Dat kon op de GC ook al, dan wel met draadje, maar toch, kijk naar the wind waker en je GBA.. |
Citaat:
|
Dat is waar, maar wat voor leuks kan je met de remote doen met dat spel.. Je pokeball gooien ofzo.. verder zou ik het niet weten..
Met DBZ of SSB(jammer dat ze dat niet uitwerken alleen) zou je nog een beetje bewegingen kunnen maken.. Maar okeej, misschien komt het ook wel omdat ik pokemon stadium vroeger ook niet heel leuk heb gevonden, dat ik een gekleurd beeld heb:P |
Citaat:
Citaat:
|
Iemand op Rottentomatoes.com GVD had wel een leuk idee voor SSBB:
Citaat:
|
Ik vind het wel jammer dat er nog maar weinig games zijn die ik echt wil hebben. Toen ik m'n DS kocht had ik meteen een shitload aan titels die ik wilde hebben, altijd leuk als je dan moet gaan kiezen. Nu wil ik best kiezen, maar er valt niets te kiezen.
Maar goed, we wachten gewoon braaf. |
Citaat:
Citaat:
|
True,
maar neemt neit weg dat bij de DS de games toch iets gestager binnen kwamen rollen dan nu bij de Wii.. Dat was ook al een mindere kant van de GC en de N64, het beperkte aanbod aan games. Nog altijd 1 rekje tegen 3 rekken voor de 360 bij de FRS om maar iets te noemen. |
ik kocht mn DS een paar dagen na de amerikaanse release en toen was er ook alleen maar super mario ;)
|
ja maar waarom koop je hem dan ook al:P
|
Citaat:
|
Citaat:
VS Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe VC games:
NES: (500 Wii Points) Galaga™ (1-2 spelers) SNES: (800 Wii Points) Super Ghouls 'N Ghosts™ (1 speler) TurboGrafx: (600 Wii Points) Double Dungeons™ (1-2 spelers) |
Citaat:
Damnit ik wil geld voor SSX Blur :(. |
Paper mario (y)
|
k zag ssx blur in de winkel liggen. (L)
|
over TC
Citaat:
|
NES: (500 Wii Points)
Ice Climber™ (1-2 spelers) Teenage Mutant Ninja Turtles® (1 speler) TurboGrafx: (600 Wii Points) Splatterhouse™ (1 speler) Nieuwe VC games van deze week. Bijzonder dat er ook hier Turtles bij staat... Het is toch niet dezelfde als op Arcade game van Xbox toch? |
Ik heb nog never een VC game gedownload, iemand anders wel al eens?
Ik heb er nog niet echt eentje tussen zien staan waarvan ik dacht *dieieieieiie moet ik hebben*.. |
Ik heb er een aantal:
Ecco the Dolphin (wilde ik vroeger altijd, maar ik had een NES en SNES) Street Fighter 2 (nostalgie) Golden Axe (goede dingen over gehoord. En het zit in mijn favo genre) R-Type (nostalgie) Maar ik wacht nog steeds op Super Metroid en Link to the Past. Die heb ik namelijk gemist. |
Citaat:
Zelda: Ocarina of Time The Legend of Zelda Zelda 2: Links Adventure Excite Bike Toejam & Earl Teenage Mutant Ninja Turtles Super Mario 64 Mario Kart 64 Gunstar Heroes Military Madness Volgensmij is dat het wel zo een beetje... Ik heb zelf nooit een N64 gehad (wel eens geleend) dus kan nu mooi de N64 games inhalen. En spellen als Toejam & Earl en TMNT zijn gewoon jeugd sentiment... En sommige games wilde ik gewoon ff proberen (MM) en adnere gewoon op de Wii hebben (beide NES Zelda's). Ik ben wel fan van de VC service :D |
Ocarina of time heb'k al op de n64, en de *difficult dungeons* versie heb k al voor de GC, dus ook meteen voor de Wii:P
Net zoals mario en mario kart, die ik ook al heb voor de n64, dus daar zie k het nut nie van in om die dubbel te hebben;) |
Citaat:
|
Wii III? Wanneer komt ie uit? :|
|
Citaat:
|
No shit.
|
jaja;)
wanneer kwam mario party nou ook alweer trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, het einde van TP valt me toch wat tegen..
Spoiler
Nou zeur ik natuurlijk vast wel, maar ik had toch nog wel iets meer uitdaging willen hebben.. Nu alleen nog die grot met de feetjes halen, denk dat dat net iets meer uitdaging geeft.. |
Die grot valt ook wel mee hoor. Vooral als je hem aan het einde doet. Eitje.
|
Hm, en k hoopte nog wel wat uitdaging te hebben..
Nee, zo achteraf gezien, is het een beetje een bevestiging van wat ik al dacht.. Zelda TP is een geweldig spel, maar(naar mijn mening) in geen enkel opzicht zo 'wow' als zijn voorganger(windwaker even daargelaten) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |