![]() |
T. Amos in HMH
Verkoop start morgen om tien uur. 39.-. Duur. Maar gaaf.
|
niet iets wat ik wil meemaken met 1000+ meezingende zwetende vrouwen.
|
Gewoon achterin gaan zitten.
|
of een bak bier zuipen en dvd kijken op een groot scherm.
|
hmmm gaaf, maar duur idd. vind het ook meer thuis-luister-muziek, al wil ik haar nog wel een keer zien.
|
Zal wel weer teringsnel uitverkocht zijn. Ik heb geen puf meer voor het liggen voor GWK-verkooppunten.
|
Citaat:
|
Natuurlijk ga ik.
Heb al een kaartje. En ach, 39 euro is veel geld, maar het is het meer dan waard. (ja, dat weet ik nu al :p) |
Citaat:
|
Heel tof, heel duur, heel ver
|
erg gaaf ja, maar te duur.
|
Dat eeuwige gezeik dat alles te duur is. Pff.
|
die eeuwige prijsverhogingen van concerten/festivals, ugh
|
ze komt ook op rock werchter
en daar ben ik ook dus hoera |
Citaat:
|
Kaartje binnen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat eeuwige gezeur erover hoeft voor mij dus ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@DanielC; Ik hoop natuurlijk dat dingen goedkoper worden maar ik heb niet de illusie dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren als ik geen kaartje koop als je dat bedoelt.
@ MadameMinke; Veel dingen vind ik erg gaaf en wil ik graag zien, maar soms is het gewoon echt te duur. Zeuren erover hoort er gewoon bij? ;) |
Citaat:
|
Hmnja, even een up om te zeggen dat het heel goed was. Setlist:
1. Teenage Hustling 2. Bliss 3. Fat Slut 4. Smokey Joe 5. Body & Soul 6. Big wheel 7. Liquid diamonds 8. Spring haze 9. Cornflake girl 10. Doughnut song 11. Caught a lite sneeze Band gaat weg. 12. Geïmproviseerd klinkend liedje over drugs en haar piano. 13. Flying Dutchman 14. Winter Band komt weer terug. 15. Father's son 16. God 17. Code red Toegift 1 18. Precious things 19. Tear in your hand Toegift 2 20. Bouncing off clouds 21. Hey Jupiter Mooi hoor. Vooral blij met Winter en Caught a lite sneeze. Nieuw materiaal klinkt live goed. Nz. |
Oooooh ik reageer net in de andere tori amos topic maar goeeeed ;)
Ik wist de play list niet, Juice wel jeej :p Toch nog ff mn post hier plakken ;) Ik ben gisteren naar de HMH geweest. Het was echt heel erg gaaf. Ze speelde 2 uur en een kwartier(!) Zo lang :eek: En haar stem was super, ze was helemaal super. :) Ik heb veel favo nrs gehoord, dus ik ben blij. Ik weet de play list niet uit mijn hoofd, maar ze kwam eerst op als Pip en speelde o.a. Teenage Hustling Bliss Body and Soul Toen kwam Tori zelf ;) Ik weet niet alles meer en de volgorde ook niet.... Big Wheel :) Liquid Diamonds :) Cornflake Girl (!) Caught a lite Sneeze :) Winter :) (song ze wel iets té traag :o ) Precious Things Flying Dutch man (ze ging hiervoor improviseren, zingen over Heineken en haar piano) Father's Son God Tear in Your Hand (Y) Bouncing off Clouds :) Hey, Jupiter Ze had als Tori een verschrikkelijk lelijk pak aan maar goed, ik vergeef 't haar. ;) Oh het publiek was niet echt relaxed btw, zo druk als het was. Iedereen stond op elkaar gedrukt. |
Hahahaha, ik heb me kapot gelachen om het Tori aanbiddende publiek dat bij de HMH aanwezig was. Had een jonkoe bij me waardoor ik met vele fans in de praat kwam (inclusief een domme dikke Amerikaanse), en je had hun reacties moeten zien toen ik vermeldde dat ik Tori's muziek nauwelijks kende en op kwam dagen vanwege gratis kaarten.
Heb echter genoten van het concert. Vond haar eerste set het beste vanwege haar gekronkel (met zwarte pruik en blauwe jurk), maar daarna was het ook mooi. Goeie improv over Heineken en over "wat iemand in het publiek daar aan het roken is" :cool: . Raar wijf, maar ze kan het goed. Oh, and 5-10 minuten voor aanvang (na het voorprogramma) viel er een dame flauw. Veel mensen eromheen, waaronder ikzelf, joelen en wijzen om de security erbij te halen, maar dat duurde ook even. Bedankt @ Juice voor de setlist btw. |
Helaas maar de helft kunnen zien, toen moesten we weg,maar was wel coole boel, vond alleen vorige concerten beter, maar dat is persoonlijke voorkeur, want ik had graag bepaalde nummers willen horen. En ik vond het zo rustig daarbinnen :confused:
|
Citaat:
Maar waar ik stond was het echt druk. Iedereen (lees ik) werd er sjaggo van :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je had gerust morgen vragen om een trekje van de jonkoe. :p Citaat:
Foto van gisteravond: http://members.lycos.nl/johnjay/pics/CIMG0031_good.JPG |
Wow, dat was echt gaaf. :o (Y)
Ik ben blij dat ik toch in Leiden ben blijven slapen, en niet eerder weg ben gegaan om toch nog in Tilburg te kunnen arriveren, want mijn twee favorieten speelde ze nog in de toegift(en); Precious things (blijft haar beste live-nummer, wat mij betreft) en Hey Jupiter natuurlijk (wow). Verder vond ik inderdaad dat haar nieuwe materiaal goed klinkt live, waardeer haar nieuwe album steeds meer. Opvallend ook dat ze niets van Scarlet's walk, Scarlet's treaures en The beekeeper heeft gespeeld. Maar dat vind ik wel een goed teken; ik merkte ook dat haar nummers van nu beter aansluiten qua sfeer bij haar vroegere albums, dan die drie albums. Liquid diamonds, Caught a lite sneeze, Doughnut song, Spring haze, Smokey Joe en ook Winter (was dat nummer onderhand een beetje zat, maar na dit optreden totaal niet meer, wow, wat was dat mooi) vond ik fantastisch. En dat geïmproviseerde stukje ook, natuurlijk. :) Altijd leuk, als ze gaat improviseren. Blij dat ze nu ook deed. En dat pakje dat ze aan had, ja. Ik vind dat alleen maar een pluspunt. Maf mens is het ook gewoon. En we hadden het voor het concert nog gehad over haar orgastische gekronkel over haar vleugel tijdens optredens... Nou, ze begon gelijk goed, als Pip. Met Fat Slut en daarna. :D |
Citaat:
Gekke bewegingen en gekronkel zijn inderdaad goed, ja. De Volkskrant vindt het pathetisch, maar die weet het niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |