![]() |
iMac beeldscherm
Even een korte vraag aan de orakels op dit forum : is het mogelijk om een iMac te gebruiken als gewoon beeldscherm ? (ik bedoel dan een moderne imac, want ik heb dr dus nog niet eentje, maar wil er uiteindelijk s eentje kopen. Echter, ik heb ook nog een Windows-pc staan, en stel dat ik die nog 's nodig heb, lijkt het me ideaal als dat 'gewoon' op hetzelfde scherm kan, aangezien dr nu nog een enorme CRT staat....)
bij voorbaat dank voor uw oneindige wijsheid ! ;) |
Ik heb nog nooit een imac in het echt gezien.
Maar als ik technische informatie zoek en afbeelding opvraag van de achterkant van een imac zie ik een aantal poorten. Ik zie daar bijvoorbeeld een mini-dvi uitgang, hiermee zou het misschien kunnen. |
Citaat:
|
Waarom zou je dat in godsnaam willen?
|
Citaat:
|
remote desktop ftw met bijvoorbeeld OSX2XOSX2X
http://www.opendarwin.org/projects/o...onnections.png |
Citaat:
Citaat:
maar zoals gewoonlijk werkt remote administrating werkt traag. ff wat surfen, documentje typen en chatten gaat nog wel. Ik neem aan dat de TS ook films en (3d)spellen wil gaan spellen en dat is echt niet te doen via een remote administrator. |
Ik begreep je verkeerd, maar ik weet niet wat je met je pc wil doen, maar kun je niet je pc verkopen, een iets snellere iMac nemen en daar Windows naast draaien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of dat werkt maar het lijkt dat als je daar Windows op zet je gewoon de Ati drivers kan installen en best kan gamen toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |