![]() |
.Exe start niet op
Hey,
Ik heb 3 weken geleden een nieuwe pc aangeschaft met windows vista. Bepaalde .exe files(oa. americas army, adobe premiere trail) start hij niet op. Ik klik de exe aan, sta windows toe het programma te installeren en daarna gebeurt er niets meer. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het kan oplossen? Alvast bedankt! |
Werken die programma's al wel op Vista?
|
Vista patches downloaden?
|
Citaat:
Want ik zocht net ff op ' americas army vista' en vond tig pagina's met oplossingen voor dit probleem. En schakel ook ff DEP uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat zijn eigenlijk de techinische gegevens van jouw pc (hoeveel mb ram, ghz, aantal gb harddisk etc)? |
Citaat:
Intel pentium D 2,8 Ghz 2,8 Ghz (kweet niet wrm het er 2x stond) 1 gig ram en 155 gig vrij(+nog 15 gig op een recover harde schijf) 32-bits besturingssysteem Nvidia Gforce 7300 SE en het merk is Medion. |
Citaat:
Je zou kunnen proberen om het spel in compatibiliteits-modus te draaien (rechts klikken, eigenschappen, en daar kun je t ergens vinden. compat. op 'xp' zetten). |
Een setup is niet te openen in compabiliteitsmoodus, ik hoop wel dat het duidelijk was dat het om de setups ging:p
|
Ik zou je graag helpen, maar die avatar hè ;)
|
Citaat:
|
nog steeds geen oplossing :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |