Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Wijde broek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1550613)

Canine 13 03-03-2007 10:04

Wijde broek

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje qua kleding. Ik ben namelijk een meisje dat het liefst stoere kleding draagt, en wijde broeken. Skater dus. Nu is het ook zo dat ik nogal brede heupen heb. En aangezien ik daardoor niet altijd even makkelijk een broek kan vinden die ik leuk vind en die goed zit, maarkt mijn moeder nog wel eens een broek voor me.

Het probleem is nu dat ze een broek voor me heeft gemaakt die absoluut niet wijd is, en aan de onderkant te kort. Waardoor het net lijkt of ik een broek draag waar ik uitgegroeit ben. Mijn moeder vind de broek helemaal leuk, maar ik niet. :(

Ik wil eigenlijk het liefste een wijde stoere spijkerbroek. Is er iemand die weet waar ik die kan kopen ook al heb je brede heupen? (ik woon in Utrecht) En hoe vertel ik mijn moeder dat ik deze broek absoluut niet leuk vind? Ik heb nooit van strakke broeken gehouden, maar mijn moeder begrijpt dat helaas niet.

Plz. help,
K9.

flyaway 03-03-2007 10:06

Waterlooplein misschien?

Skilly 03-03-2007 10:18

Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind.
Je kan ook zeggen:
Ja ik vind hem leuk om in huis te dragen.

Zeg ik altijd tegen me oma :D

Kazet Nagorra 03-03-2007 11:40

Het is ook heel stoer om juist te rebelleren tegen je ouders!

N00dles 03-03-2007 11:46

Er is een winkel in Hilversum met skatekleding, vlakbij het station. Ben de naam vergeten. Iets met 't ......tje

Reverend 03-03-2007 12:07

skaterkleding is niet stoer, skaterkleding is pussy!

Cherry Springs 03-03-2007 13:01

Mensen op dit forum hebben wat tegen mensen die anders willen zijn ofzo. Niet op letten, maakt het hier een stuk gzelliger. :D

Tegen je moeder gewoon zeggen dat je het heel lief vindt dat ze die broek heeft gemaakt en je van d'r houdt maar dat het niet jouw smaak is.
Zelf weet ik niet echt wijde-broeken-winkels in Utrecht. Bij piet snot verkopen ze bandshirts maar dat zoek je dus niet. Heb nooit gekeken of ze ook broeken verkopen daar.

Poor twisted me 03-03-2007 13:06

Vraag aan je moeder of ze jou wil leren samen met haar een broek voor jezelf te maken. Leer je dat ook nog, en kun je je eigen invloeden er helemaal op loslaten...

Bongalientje 03-03-2007 13:27

Citaat:

Poor twisted me schreef op 03-03-2007 @ 14:06 :
Vraag aan je moeder of ze jou wil leren samen met haar een broek voor jezelf te maken. Leer je dat ook nog, en kun je je eigen invloeden er helemaal op loslaten...
dat is een goede, !!! vertel je moeder dat je die broek niet zo leuk vindt, probeer hem, wel eluk te vinden eerst

trek em aan vraag vriendjes en/of vriendinnetjes wat ze er van vinden..Misschien is de broek heel leuk, maar moet jij gewoon even wennen

Dinalfos 03-03-2007 13:49

Citaat:

Cherry Springs schreef op 03-03-2007 @ 14:01 :
Mensen op dit forum hebben wat tegen mensen die anders willen zijn ofzo. Niet op letten, maakt het hier een stuk gzelliger. :D

Helaas, het is niet mogelijk om anders te worden door je anders te kleden. Je bént anders of je bent het niet, want iedere mongool kan een stel achterlijke kleren aantrekken. Geen kunst.

Ceespop 03-03-2007 16:23

in de binnenstad van Utrecht zit een skaterkleding winkel: netjes

luchtballon 03-03-2007 16:46

waarom laat je je moeder dan broeken maken zonder overleg :confused: zeg tegen je moeder dat je deze niet zo mooi vindt en dat je liever wijdere broeken hebt en dat je het heel lief zou vinden als ze een keer met jou (overleg) een broek zou willen maken die je dan uiteraard wel veel zal dragen.

oh en ik koop vaak te grote mannenspijkerbroeken die dan dus bji mij wijd zijn. Maar das niet skater, denk ik?

Canine 13 03-03-2007 17:53

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Andere mensen vinden deze broek wel leuk staan, maar het is idd een goed idee om zelf mijn eigen broeken te leren maken. Het is ook een stuk goedkoper. :)

Ik zal ook eens in de stad gaan kijken naar winkels waar ik niet zo vaak kom, misschien is daar nog wel iets leuks te vinden. Hoewel ik de stad zelf wel aardig goed ken. Ik had vandaag helaas niet echt de kans daarvoor, volgende week misschien wel.

Groetjes,
K9.

wolvin_26 03-03-2007 18:03

www.attitudeholland.nl

www.amerelia.nl

succes!

Meadow 13-03-2007 08:54

www.large.nl

:), ik koop ze in Den Haag bij Techno (ofzo heet die winkel, iig soort fetisj winkel ziet het eruit van buiten, maar ze verkopen er Stuka), maar daar heb jij weinig aan.

Ik geef je helemaal gelijk, ik heb ook een pokkehekel aan strakke broeken. Ik draag alleen stuka's, broeken van een paar maten te groot, en rokken. Helaas zijn er nouwelijks patronen van wijde heupbroeken, als je dat wilt zal je moeder goed moeten kunnen naaien en zelf patronen aanpassen. Dat doe ik zelf ook, maar dat gaat lang niet altij even goed zeg maar...

Succes!

Firdaus 13-03-2007 11:13

Omg :')

sterrenmeisje 13-03-2007 12:27

------> lifestyle

Magican 13-03-2007 13:15

Citaat:

Dinalfos schreef op 03-03-2007 @ 14:49 :
Helaas, het is niet mogelijk om anders te worden door je anders te kleden. Je bént anders of je bent het niet, want iedere mongool kan een stel achterlijke kleren aantrekken. Geen kunst.
Daarbij is een 20er die in de skatertijd is blijven hangen gewoon triest.

sterrenmeisje 13-03-2007 19:04

Citaat:

Magican schreef op 13-03-2007 @ 14:15 :
Daarbij is een 20er die in de skatertijd is blijven hangen gewoon triest.
*voelt zich aangesproken*

Krummeltje 14-03-2007 10:39

Citaat:

N00dles schreef op 03-03-2007 @ 12:46 :
Er is een winkel in Hilversum met skatekleding, vlakbij het station. Ben de naam vergeten. Iets met 't ......tje
't Oortje :)

Secret Agent 14-03-2007 11:17

En t is niet echt skate-kleding, maar bij A.R.T. hebben ze ook wijde broeken. In Nijmegen en Venlo zitten sowieso vestigingen, zal even kijken waar nog meer.
--> http://www.art-fashion.nl/artsite.swf
Alsjeblieft. :)

Freyja 14-03-2007 11:56

je bent 20 en durft dan nog niet tegen je moeder te zeggen dat je iets toch niet zo mooi vindt? :| Ja oke, 't is misschien een beetje lullig, maar waarom je niet van tevoren hebt gezegd dat ie wel op de grond moet hangen en lekker wijd moet zijn, snap ik sowieso niet. Hm, laat maar dan, dan vind ik het net goed als je een half jaar in een te korte broek moet lopen.

Meadow 14-03-2007 14:27

Citaat:

Morgan schreef op 14-03-2007 @ 12:56 :
je bent 20 en durft dan nog niet tegen je moeder te zeggen dat je iets toch niet zo mooi vindt? :| Ja oke, 't is misschien een beetje lullig, maar waarom je niet van tevoren hebt gezegd dat ie wel op de grond moet hangen en lekker wijd moet zijn, snap ik sowieso niet. Hm, laat maar dan, dan vind ik het net goed als je een half jaar in een te korte broek moet lopen.
't Kan toch een onverwacht cadeau zijn geweest?

DarkSide 14-03-2007 15:40

Citaat:

flyaway schreef op 03-03-2007 @ 11:06 :
Lifestyle misschien?

Pippeloen 14-03-2007 16:27

in den haag kan je ook gaan kijken, bij de High Tech.
daar werken wel bizar geklede jongens trouwens, met mega nagels.
iig toen ik daar kwam, jaren geleden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.