![]() |
[Vrije verhalenwedstrijd] 1 april
Goed!
Na het wat tegenvallende resultaat van de vorige verhalenwedstrijd wat betreft het aantal inzendingen, gaan we snel over naar een nieuwe wedstrijd die vast veel beter wordt. Iedereen mag meedoen. Vaste gast op Letteren of toevallige voorbijganger, bloeddorstige schaduw die slechts leest of forumbaas met invloed in de juiste kringen. Iedereen. Dat wil zeggen, iedereen die voor 1 april zijn verhaal opstuurt naar letteren@scholieren.com, het liefst voorzien van (forum)naam en de titel van het verhaal. Als je bonuspunten wilt scoren, zet het verhaal dan óf in een word-document, óf in een .txt wanneer je geen gebruik maakt van opmaakfratsen. Als tekst in een e-mail bestaat er een groter risico dat hij zinnen gaat afbreken op rare punten, met als gevolg dat ik weer een halve nacht enters zit weg te halen. Zoals jullie misschien al gelezen hebben, doen we dit maal een wedstrijd zonder regels, eisen of thema, zodat iedereen helemaal los kan gaan. Zelfs het aantal woorden ligt volledig in jullie handen. Na 1 april zal ik alle verhalen online zetten, gevolgd door een poll waarin jullie de winnaar aan kunnen wijzen. De gelukkige krijgt diens verhaal, ditmaal onder eigen naam, voor onbepaalde tijd bovenaan het forum geplaatst. Succes, en laat me weten of 1 april een realistische datum is! LUH-3417 |
Deze wedstrijd wordt vast beter (Y) Ik doe waarschijnlijk wel mee, vier weken lijkt me genoeg om een verhaaltje te schrijven.
|
ik ga ook sowieso proberen.
het wordt waarschijnlijk toch niets omdat ik zo onwaarschijnlijk slecht schrijf de laatste tijd :s heb blijkbaar toch liever een beetje beperking :D ben het veel te gewoon om slaafse opdrachten te volgen op school en daardoor is mijn creatieve hersengedeelte verschrompeld tot de grootte van een pingpongballetje :s |
Olee, ik doe mee!
Maar dat zeg ik enkel omdat het zo leuk rijmt want ik moet nog even verhalen zoeken. ;x |
Hierbij beloof ik dat ik mee ga doen. Want ik heb zelfs al een idee. Waarschuw me voor 28 maart als ik nog niets heb ingestuurd, want ik wil geen beloftes verbreken;)
|
Citaat:
LUH-3417 |
Mag ik de bloeddorstige schaduw zijn :bloos: ?
|
Citaat:
Mijn streven is uiteraard om volgende week al het winnende verhaal in te sturen;) |
Zal ik dan voor die tijd mijn verhaal naar je sturen, Vogelvrij? :D
Ik wil het proberen. :) Examenperiode, dus dan weer wat meer rust. |
6 à 700 woorden.
is dat genoeg? mn verhaal is namelijk extreeeeem lam en de enige reden dat ik het ga inzenden is om Luh niet weer ontgoocheld te zien als hij slechts 1 vehraal binnenkrijgt... |
Ik ben ontroerd! Maar alleen jij weet of 600/700 woorden 'genoeg' is om je verhaal compleet te maken. (Y)
LUH-3417 |
Ik ga het ook eens proberen:)
|
Ik persoonlijk zou proberen om minstens 750, maximaal 2500 woorden te doen. Maar het leuke van deze verhalenwedstrijd was toch dat er verder geen regels waren, dus verhalen van zeshonderd, zevenhonderd woorden zijn ook welkom?
*noteert* Extreem lam en kort verhaal is van homohapero |
Oh ik heb geloof ik een verhaal! :lampje: Het is zelfs al geschreven. :o
|
*versturen doet*
|
Zo verstuurd en mijn mailtje is wel extreem lam maar mijn verhaal niet. (a)
|
Citaat:
Dus, zo te horen gaat deze verhalenwedstrijd beter dan de vorige? |
Inderdaad, we hebben nu al twee inzendingen. (Y)
Maar... maar... hoe wist jij dat er twee waren? Tenzij... tenzij... Oh! LUH-3417 |
Citaat:
|
Ikkeh, heb mijn verhaal maar weer weggegooid.
|
Ik hoop dat je met 'weggooien' eigenlijk 'opgeslagen en opgestuurd' bedoelt.
LUH-3417 |
Nee, ik had wat leuks vond ik- maar goed. Anderen denken daar anders over enzovoorts :)
Best moeilijk te schrijven als je aan je werk twijfelt hoor :| |
Daarom moet je het opsturen en stemmen krijgen!
LUH-3417 |
Citaat:
Ik hoop mee te doen :) Laat ik het daar maar bij houden. |
Ik heb een hoog cijfer van mijn lerares Nederlands voor m'n verhaal, telt dat? ;x
Nee joh gewoon allemaal sturen. :nono: |
Citaat:
Het is gek, vroeger stuurde ik alleen iets in als ik dacht kans had te winnen, tegenwoordig stuur ik ook iets in als ik denk dat het "wel aardig" is. Maar het is niet de kwaliteit die veranderd is, enkel mijn zelfkennis. Ik sta nu in elk geval meer open voor kritiek en ja, ik twijfel af en toe wel over wat ik schrijf, maar ik vind ook motivatie om door te gaan. Juist door dit soort wedstrijden, het is fijn om voor een bepaald iets te schrijven:) |
Huphup jongens allemaal insturen. :nono:
Hoeveel heb je er al LUH? :o |
Drie, dus een wedstrijd komt er sowieso. Maar ik hoop natuurlijk dat er in de laatste week nog een stel bij komen.
LUH-3417 |
Hoe minder hoe beter;)
Nee, een paar meer zou wel fijn zijn:) |
Ik heb al een begin! :) verder kom ik nog niet :o
|
Live mail heeft een probleem zodat ik mn verhaal niet kan opsturen :mad: :D
ik moet eigenlijk alleen nog een betere titel verzinnen xD |
Het schiet al op! Alleen weet ik nog steeds niet waar ik heen wil...:P
|
Citaat:
|
Vier inzendingen. Ik ben trots op jullie. (Y)
LUH-3417 |
Citaat:
|
Oh omg. :eek:
Shit ik ben echt slecht... Ik moet dit weekend heel erg met literatuur enzo bezig, boekverslagen afmaken en inleveren. Nou heb ik geen tijd. :( Maar wel Mystiek Lichaam gebruiken, hihi. (y) |
Voel je niet al te schuldig. Ik was ook nog van plan mee te gaan doen, maar ik weet niet of het gaat lukken. Zeker gezien ik deze week een buttload aan computerspellen van Bol.com verwacht, en die spelen zichzelf immers niet!
LUH-3417 |
mag ik op de valreep nog iets intsuren dat ik al eens (lange tijd geleden :o ) heb gepost? anders kom ik er niet meer :s
vertrek morgen namelijk met de school naar griekenland (joepie!) en mn verhaal trekt op geen *kuchkuch* en ik heb geen einde :s |
Pm me maar even met een link naar het verhaal. Als het lang genoeg geleden is, zal ik hem verwijderen en kun je meedoen, maar als het nog te vers is, dan wordt het misschien herkenbaar en is het minder leuk.
Protip: geef het een andere titel! LUH-3417 |
Klaar. Het is best suf geloof ik, maar ik heb eigenlijk geen tijd en geen zin met dit mooie weer. :o
|
Ik was het helemaal vergeten :o en nu heb ik dus geen tijd meer want toets op 2 april. Jammer.
Maar ik ga wel lezen en stemmen hoor! |
Verdammt, examens en audities.
|
Voor één april, dus kom nu maar op met de poll?:P
|
Ik heb ze allemaal binnen (alle acht!) en ik zal zodirect de eerste drie plaatsen. Eerst ga ik echter hardlopen, want ik sterf van de honger en ik wil hardlopen voor ik eet.
Stay tuned! LUH-3417 |
Oké, mooi(Y) Dan zie ik het waarschijnlijk morgen wel:) Acht, mooi getal.
|
De eerste drie staan er. Eventuele onvolkomendheden kan de auteur van het verhaal me via pm melden, dan zal ik het in ordnung machen.
LUH-3417 |
Genifuckingjaal, acht. (y)
Jahoi dit is Roosje. :nono: |
Post je ze op volgorde?
En ik heb de eerste drie half gelezen, als ze er allemaal staan, zal ik ze uitgebreid (nou ja...) bespreken(Y) |
Haha wat leuk om te zien hoe verschillend iedereen kan omgaan met een vrije opdracht, wat vaak nog moeilijker is dan een thema. Of niet... Wisselt eigenlijk per persoon.
Maar ik vind 1 echt grappig:D Super verzonnen. 2 doet me huiveren en 3 snap ik geen bal van:P |
wanneer komen de andere verhalen er op te staan?
sorry ik heb nog nooit meegedaan :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |