Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Exacte vakken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   [HELP] Waar vind ik een professor in de cryptologie? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1550652)

Flore 03-03-2007 12:34

[HELP] Waar vind ik een professor in de cryptologie?

Beste mensen,
Ik ben een laatstejaarstudent van het KA Oudenaarde in België. Naar aanleiding van mijn eindwerk, handelend over cryptologie, ben ik op zoek naar een professor in dit vak. Er is immers weinig concrete informatie te vinden op het internet en in geen enkele bibliotheek vind ik boeken over dit onderwerp.
Daarom ben ik dus op zoek naar een emailadres van een professor of iemand die zich bezighoudt met cryptologie, zodat ik deze persoon enkele vragen kan stellen. Ik heb immers al enkele emailberichten naar enkele cryptologen verzonden, doch zonder succes. Wie kan mij helpen aub?

Met vriendelijke groet,
Flore

ikhebgeen 03-03-2007 13:02

misschien even een kijkje nemen : www.wetenschapsforum.nl

Barry K 03-03-2007 14:28

Je zou bij willekeurige universiteiten bij je in de buurt eens kunnen informeren welke hoogleraar daar kennis van heeft. Ik neem aan dat een professor in het vakgebied niet noodzakelijk is, maar dat wel meer medewerkers van de wiskunde-faculteit je kunnen helpen.
In Eindhoven zit sowieso een hoogleraar cryptologie.

Succes,

Pieterse 03-03-2007 15:06

Inderdaad, probeer het liever bij een promovendus. Die heeft misschien zelfs tijd om een afspraak te maken.

ILUsion 03-03-2007 19:06