Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Oefenen van de plasspieren... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=155083)

-Meisje- 10-07-2002 17:47

Oefenen van de plasspieren...

Het zijn de spieren waarmee je je plas ophoud, en als je deze regelmatig oefent (opspannen en terug ontspannen), zou je orgasme naar t schijnt intenser zijn, kan je ook je orgasme 'regelen' en het is natuurlijk ook lekker voor je vriend.

Heeft iemand hier ervaring mee?

*Fallen_Tear* 10-07-2002 17:56

Daar heb ik ook over gelezen ja, als je die traint ofzo, en toepast als je een orasme krijgt, schijt het heviger te zijn.
( toch maar eens uitproberen ;) :D )

LM 10-07-2002 17:56

Neen :confused: Das nieuw voor mij :p

jnieuwelaar 10-07-2002 19:13

nieuw voor mij, geldt ook niet voor jongens..

lonelyboy 10-07-2002 20:28

Onze leraar biologie heeft het er eens over gehad. de helft laten lopen, 7 seconden pauze en de rest laten lopen is het gezondste. Bij jongens traint het de prostaat, en vermindert het zo de kans op prostaatkanker later. bij meisjes traint het de bekkenbodemspieren, en die treden ook in actie bij een orgasme. hoe steviger de spieren, hoe steviger het orgasme dan misschien? ik weet het niet, dat verband heeft hij niet gemaakt.

Field 10-07-2002 21:05

Citaat:

lonelyboy schreef:
Onze leraar biologie heeft het er eens over gehad. de helft laten lopen, 7 seconden pauze en de rest laten lopen is het gezondste. Bij jongens traint het de prostaat, en vermindert het zo de kans op prostaatkanker later. bij meisjes traint het de bekkenbodemspieren, en die treden ook in actie bij een orgasme. hoe steviger de spieren, hoe steviger het orgasme dan misschien? ik weet het niet, dat verband heeft hij niet gemaakt.
\

ken jij halverwege stoppen dan???

of knijp je er gewoon hard in :P

Lethalis 10-07-2002 21:08

Citaat:

Field schreef:

:D ik kan me het ook niet voorstellen. Als ik eenmaal zover ben, dan ga ik dus echt niet stoppen :o

lonelyboy 11-07-2002 12:24

wel, het is inderdaad heel moeilijk om te doen stoppen als het eenmaal loopt. Maar in het begin is alles moeilijk... oefenen jongens, want het kan dus wel degelijk echt.

Field 11-07-2002 12:33

whahaha

neee, sorry....k ga daar niet op oefenen....
hehe met vette concentratie opo de plee zitte...

hmssss stop jij ook als je aan t kakken bent halverwege?
zeg maar dat dat ding er nog half in, half uitzit.... om je anus opterekken ofzo? :rolleyes:

whahaha sorry....

Thutshui 11-07-2002 13:48

Citaat:

lonelyboy schreef:
wel, het is inderdaad heel moeilijk om te doen stoppen als het eenmaal loopt. Maar in het begin is alles moeilijk... oefenen jongens, want het kan dus wel degelijk echt.
Inderdaad, zo moeilijk is het niet hoor... Het lukt mij wel namelijk...

Maar om nou te zeggen dat het orgasme er beter van wordt... Naja goed ik weet niet...

Stevill 11-07-2002 14:47

Citaat:

Field schreef:
\

kurkje
hehe:D

*Fallen_Tear* 11-07-2002 19:05

Er staat trouwens heel veel over in in boeken over tantra :) ( Kun je gewoon in die bieb huren als het goed is )

Field 11-07-2002 20:34

Citaat:

Thutshui schreef:

Inderdaad, zo moeilijk is het niet hoor... Het lukt mij wel namelijk...

Maar om nou te zeggen dat het orgasme er beter van wordt... Naja goed ik weet niet...

Verrek, t is gelukt :D

nu koijken of me orgasme beter word :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.