![]() |
muziek in hokjes.
Hij luistert hip-hop, zij luistert R&B.
is dat dé muziek van nu? Dit genre is het dus helemaal, maar wat is de indicator van hun succes? waar moet je dat zoeken, de jeugd misschien? Ik vroeg mij af waarom dit soort genre overal helemaal nú is. Muziek in hokjes is een totaalplaatje geworden, er lijkt onderlinge 'verzuiling' te ontstaan onder de muziekliefhebbers, dit draagt ook steeds meer bij aan het gedrag en de groepscode onderling. Hoe komt dit? |
Typo en er wordt niet verder gelezen.
Blablabla, hokjes <33. |
Hoezo ontstaan? Dat is er altijd al geweest. En het is zij.
|
omdat negers en naakte wijven schijnbaar cool zijn.
|
"indicator" "verzuiling", veel te moeilijke woorden voor mij; I'm out.
|
de meeste mensen zijn niet zo bezig met muziek, dus hebben ze liever iets simpels.
|
Citaat:
|
Favoriete poster ooit!
|
Je hebt wat nieuwe woorden geleerd en dacht, laat ik eens kijken of ik ze kan combineren in een topic?
|
Citaat:
|
naakt sowieso: supercool
|
Uit die beginpost word ik echt niet wijzer.
|
Sterker nog, áls er al een ontwikkeling te zien is, dan is het wel een tegenovergestelde; steeds meer mensen - "i-Podgeneratie" -springen van R&B via rock weer terug naar trance.
|
een betere vraag lijkt mij btw: who cares?
|
jøss_1991
.. |
Citaat:
|
Jij kan er ook wat van hoor!
O, wacht, je post wel steeds iets anders. |
Citaat:
|
Och, velen snappen ook niet hoe jij serieus naar u2 kan luisteren.
|
ok, droog..
|
Edit: nee , kk vet.
|
Citaat:
|
Ik denk dat het merendeel van de bevolking een double-digit IQ heeft en omdat tv programma's en dus de media dat ook heeft. En de media is voor veel mensen wat cool is. En mensen willen vaak cool zijn, of je daar nou goeie smaak voor nodig hebt of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luister nooit muziek in hokjes.
|
Citaat:
|
Ik pleur met liefde het geluid uit bij de videoclips van "hip-hop" en ander muziek wat zich alleen met beeld kan verkopen (naakt vrouwelijk schoon). Al is hier "muziek" in mijn mening niet van toepassing.
Dus antwoord op je vraag: videoclips Een andere verklaring: a-muzikale mensen neigen naar muziek die makkelijk te verteren is. Ze durven in de huidige maatschappij niet naar Frans Bauer te luisteren en kiezen een lelijk alternatief: hiphop en RnB (niet te verwarren met de RnB van vroegah, toen alles natuurlijk beter was). |
Citaat:
(oh, de media zijn, toevallig? :o) |
Citaat:
|
Was dat dag één van studie media? "Media, zoals sommige van jullie misschien weten, is meervoud!" :p
|
Wat is het enkelvoud dan>?
|
Medium? :confused:
Maar ik doe ook maar mbo, nu ga ik twijfelen... |
me·di·um1 (het ~)
1 (media) middel, instrument om informatie openbaar te maken, bv. krant, radio, televisie (y) |
|
Citaat:
|
Hokjes zijn er al sinds Plato.
|
Hokjes zijn er al sinds boter, kaas en eieren
|
Slotje!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |