![]() |
malcolm in the middle..
Zwaaaar leuk!!!
alleen k moet het telkens opnemen... Maar wat vinden jullie er nou van??! :rolleyes: |
Citaat:
Gisteren was echt lachen. Toen Dewey dat dansje deed: Poepie papie (ofzo). Was echt wel :D :D :D Vandaag was het ook weer geinig met die vleermuizen. :D Weet iemand trouwens welk seizoen er nu wordt uitgezonden? Het zijn toch herhalingen en zondag zijn er toch nieuwe afleveringen? Of heb ik het helemaal mis? :confused: |
Ik kijk het heel soms, omdat het voor dawson's creek komt, maar ik vind het niet echt leuk..
|
SUPER!!!!
Ik kijk het elke dag, echt super serie!! Dewey is zo'n super jochie, echt gek, hoe hij krijst soms :D Och, echt super serie!!! :) |
Ja, is echt leuk! Alleen ik zie het bijna nooit omdat het op zo'n irritante tijd is. Vandaag heb ik 10 minuten gezien, en de rest van de week ben ik aan het werk als het op tv is :(
|
'T is leuk. Het komt trouwens ook op de BBC2. Volgens mij op maandag, maar dat weet ik niet zeker.
|
Wel cewle serie ja. Dat dansje gister was echt lache! Ik kan 't (jmr jmr) heel vaak niet zien omdat we dan aan 't eten zij ofzo... Maar 't is dus wel een cewle serie :D
|
vet
ik had een keer 65 afleveringen gedowned...tjah twas vakantie he;) |
Citaat:
Ik had het daarvoor een paar x gezien, omdat het op zondag altijd voor Dawson's creek komt; toen vond ik het echt saai, die moeder die steeds boos werdt op die kindjes...echt saai..maar nu ben ik steeds vaker gaan kijken (uit verveling :() en begin het echt steeds leuker te gaan vinden!! :D |
malcolm in the middle is goeddddd
niet zo'n standaard american sitcom :) |
Citaat:
Humor is echt grappig. En die ouders!! :D |
(y)
|
wanneer komt het er tegenwoordig op?
|
maandag t/m vrijdag rond 17.45
en zondag om..uuh...18.30 geloof ik, iig voor dawson's creek :p |
Citaat:
|
ghe, ik ben kei fan van malcolm in the middle, egt een hele coole serie.
|
Citaat:
Maar Francis dacht dus dat ze nog zo dik was als vroeger, hij wees dus eigenlijk een aardig en mooi meisje af, zonder dat te weten... :D |
Hmpf, 10 jaar geleden had ik het misschien leuk gevonden :/
|
Malcolm vin ik nou zoooooooooo leuk!!
Alleen als ik die hoofden al zie moet ik lachen :D |
Citaat:
|
Dewey rulez
|
Leuke serie ja, aparte humor, en geen "publiek". (y)
|
Citaat:
http://www.tvguide.com/magazine/cove...s/02031601.jpg |
hmmz nog 1tje dan :D:o
http://www.wvah.com/programs/malcolm...ersullivan.jpg |
Als malcolm in the middle komt ren ik naar m'n kamer, zet m'n tv aan en ga ik keihard in m'n eentje zitten lachen. dolle pret altijd :)
|
kutkind ;)
|
Citaat:
|
Vandaag was die aflevering echt wel gaaf! Montage was gewoon super! (y)
|
ik heb maar een klein stukje gekeken en dus is mijn oordeel eigenlijk niet zo goed onderbouwd :o maar ik vind er niks aan, dat gepraat tegen de camera vind k zo irritant (n) Dat er wordt gesproken tegen de kijker zeg maar...
|
Citaat:
Ohja, volgende week maandag is de laatste aflevering die doordeweeks wordt uitgezonden. De serie is op zondag nog normaal te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb bijna alle afleveringen gedownload en gezien. Het schijnt dus dat Jane Kaczmarek (= moeder) vanaf 3x16 weinig in de afleveringen voorkomt, omdat ze last heeft van migraine. Boze tongen beweren dat ze gewoon een loonsverhoging wil. |
Citaat:
|
het is wel leuk alleen zenden ze vaak herhalingen uit:(
|
Citaat:
Is Net5 trouwens met de uitzending verder gegaan? Ze hadden de serie na een minuut of 5 afgebroken. Ik ben niet meer gaan wachten. Wel zag ik dat ze rond de klok van 7 Grace under fire aan het uitzenden waren. Hopelijk zendt Net5 die aflevering morgen uit. |
aah, eindelijk mensen die het ook leuk vinden!! Bij mij thuis vind echt iedereen het zwaar irritant.
Maar het is echt zo koel, echt humor gewoon, die gezichten alleen al (y) (y) |
It rock!!!!!!!!!
|
mijn moeder vind het wel leuk om te kijken naar een moeder die nog vervelendere kinderen heeft dan zij
|
Voorzover ik weet, is net5 niet verder gegaan met de uitzending van Malcolm in the Middle, ze zijn na de stroomstoring met Grace under fire begonnen.
|
Gege dat is inderdaad leuk. Komt op net5.
|
(n)
|
Malcolm is (y) Rest van ze familie ook :D
|
Ik vind het echt helemaal geweldig.. hoe erg ik dat jongetje.. Frankie Muniz (malcolm) ofzo ook haat.. en hoe erg verliefd ik ook op Francis ben geweest... *zucht*
|
Citaat:
Ik vind dat hij nogal cute met zijn onderkaak beweegt als hij praat (zal wel aan mij liggen :D). Wist je dat hij het broetje was van die ene jongen uit That 70's show? Best wel kewl! Justin Berfield (a.k.a. Reese) is een scheetje ;) Vooral in seizoen 3 :D |
Citaat:
|
Ik vind Dewey zooo leuk, als hij weer eens gilt :)
|
Die andere familie is ook grappig, met die gast in die rolstoel :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |