![]() |
Bij welke bank zit je?
Als je bij meerdere banken zit kies dan de bank die je het meest gebruikt, of waar je salaris op wordt gestort.
Ik zelf zit bij postbank.. had ook altijd een rekening bij de ABN-Amro bank, maar postbank was net iets eerder met internetbankieren en ze hadden zo'n gratis mobieltje op een gegeven moment dus helemaal overgestapt. |
ABN Amro en Postbank.
Postbank is m'n spaarrekening, ABN Amro m'n betaalrekening. Heb ABN Amro aangevinkt. |
Ik zit bij de Rabobank, zowel mn betaal- als mn spaarrekening.
Op mn 12e daar mn rekeningen geopend. Toen ik 18 werd en mn spaartegoed van vroeger (van mn oma, ouders en mijzelf op de basisschool) bij de SNS Bank vrijkwam, gelijk overgestort naar mn spaarrekening bij de Rabo en de andere gesloten. Postbank/ING zou ik nooit bijgaan omdat dat me gewoon allemaal veel te apart is, ABN Amro zou ik niet bijgaan omdat mn ouders daar erg veel, achteraf ook nog onnodige, problemen hebben gehad (dan wel zakelijk, maar dan nog). Andere banken ken ik niet goed genoeg om zomaar een rekening te openen. Ben dan ook niet van plan over te stappen. Bovendien heeft mijn vriend ook alles bij de Rabobank, dus dan wordt een gezamenlijke rekening openen ook erg makkelijk. |
studentenrekening bij Rabobank, spaarrekening bij ASN bank
|
ABN Amro
|
Citaat:
|
De betaal en spaarrekening die ik actief gebruik zijn van de Postbank.
Mijn jeugd-spaarrekening waarop m'n ouders, opa's en oma's een bedragje bij elkaar hebben gespaard is van de SNS en loopt daar lekker door tot ik uit huis ga. Dat geld is gereserveerd voor de inrichting van m'n eerste eigen huisje. |
Bij de Rabobank.
|
postbank..
|
Postbank
|
Rabo. Heb daar een rekening courant, spaarrekening en CC. Ik heb nooit reden gezien om te switchen. Ze zijn snel met overboeken, ze zijn innovatief (bijv. Rabo DirectBetalen, zo'n beetje de voorloper voor iDeal) en de service is niet slecht (zoals het geval is bij het postkantoor/bank (n) ).
|
Postbank gebruik ik t meest, ook nog een rekening bij de ABN.
postbank gestemd |
Postbank. :)
|
Postbank komt me salaris op binnen op de Rabobank me stufie en zorg toeslag e.d.
Heb Postbank aangevinkt |
Citaat:
|
Rabobank
ABN heeft een spaarrekening Ben overgestapt van de Postbank naar de Rabo, gewoonweg omdat de postbank niet studentvriendelijk genoeg is en omdat daar altijd het geld etc een paar dagen later pas opstond. |
Rabo en dat bevalt echt heel goed. Ik heb dit jaar ook het beheer over een rekening voor mijn dispuut en die is van de ABN, maar die vind ik echt een stuk minder fijn en er gaan ook wel eens dingen gewoon fout.
|
Rabobank. (y)
|
had eerst postbank, was pasje kwijtgeraakt, moets 6 euro betalen voor een nieuwe. ik krijg 2 weken later een nieuw pasje, wil er geld mee opnemen, lukt niet.
terug naar t postkantoor, zegt die medewerkster doodleuk : "dit pasje is beschadigd ( was gloednieuw! ) dus moet je opnieuw 6 euro betalen, toen al mijn geld eraf gehaald ( gelijk ) en naar de rabobank gefietst, die tot nu toe uitermate goede service geven... |
Postbank, ABN AMRO pasje was ik al jaren kwijt dus maar afgesloten.
|
Postbank, maar ik ben door een aantal flink klantonvriendelijke acties van hen aan het twijfelen gebracht. Ik switch dan ook waarschijnlijk binnenkort naar de ABN.
|
ABN Amro en Postbank.
Postbank is mijn vaste lastenrekening, ABN Amro mijn betaalrekening (studentenrekening). Ik heb ABN Amro aangevinkt :) |
Postbank, Triodosbank en Rabobank. In volgorde van belangrijk naar minder belangrijk. :)
|
ABN AMRO.
Altijd netjes geholpen, en problemen worden altijd snel opgelost, nog nooit klachten over gehad. Geen gedoe, en ben er best tevreden over. |
Citaat:
|
postbank, nog nooit moeilijkheden mee gehad
Mijn broer had trouwens een zelfgemaakt pasje, maar die was gejat. Toen vroeg hij een nieuwe aan en die zag er weer hetzelfde uit :cool: |
Postbank
|
Citaat:
|
Citaat:
Fabrikatiefout zeiden ze :) |
Rabobank.
|
ABN-Amro (lopende rekening) en ASN-bank (spaar).
|
Postbank maar eigenlijk wil ik overstappen
|
Citaat:
|
Postbank met een gewone rekening en Rabobank met een spaarrekening.
|
Girorekening van de postbank, (intenet)spaarrekening bij DSB.
|
Citaat:
|
Bij Postbank, betaal en ontvangst rekening. ong. €450,-
Bij SNS Bank, Maxisparen. ong. €1000,- Bij SNS Bank, Internetsparen. ong. €1500,- Bij SNS Fundcoach, Beleggingsportefeuille. ong. €1550,- |
Leuk dat er zowel ING als Postbank bij staan trouwens, Postbank valt binnen ING Bank.
Binck en Alex zijn trouwens beleggingsbanken en dat kan dus nooit je betaalrekening zijn, dus als het goed is kiest niemand deze. |
ABN AMRO voor spaarrekening en betaalrekening.
Rabo voor hypotheek. |
Fortis
|
Citaat:
En de vraag is ook niet waar je je betaalrekening hebt ;) |
Ik ben net overgestapt naar Bizner.
|
bij de postbank, zo lang ik me kan heugen. nooit over gedacht over te stappen.
|
Postbank, ben erg tevreden en Spaarbeleg (dat is Aegon, geloof ik?)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |