![]() |
Politiek en eetstoornissen
hey!
`k heb effuh een vraag, `k ben bezig met een PO over eetstoornissen, hierbij is ook een vraag wat de standpunten van politieke partijen over eetstoornissen zijn weet iemand waar `k dat kan vinden of weet iemand een standpunt van een politieke partij?? groetjes!!! hulp zou heeeeel welkom zijn:D |
Lachen met jou ;)
|
Het CDA vindt dat eetstoornissen moet kunnen, zolang je maar de hostie neemt.
De VVD vindt dat iedereen moet kunnen doen en laten wat ze willen. De PvdA vindt eetstoornissen een mooie oplossingen voor het pensioengat. De SP vindt dat mensen die een eetstoornis hebben, opgepakt moeten worden, gedwangvoederd, gemarteld, en gevraagd worden of ze anticommunistische sympathien hebben. Groenlinks vindt dat eetstoornissen ok zijn, zolang biologische producten maar wel gegeten worden. De PvdV vindt dat Nederland wordt geteisterd door een tsunami van moslims. |
Citaat:
De Partij van de Dieren vind het allemaal prima zolang je er een varken, paard, koe of ander bioindustrie voedsel bij knuffelt. En natuurlijk vegetarisch bent in je eetstoornis. D66 vind dat als je denkt dat je een eetstoornis hebt, je dat eerst aan een democratisch proces onder je vrienden moet brengen om te kijken of ze het er mee eens zijn. |
De SP en Groenlinks zijn voor eetstoornissen, want die vinden dat je solidair moet zijn met de kinderen in Afrika.
De VVD vind dat je juist dik moet worden, een echte kapitalist heeft immers een grote buik. NieuwRechts is tegen dikke buiken, met een dikke buik kun je niet door de polder marcheren en met een te dikke kont lijk je op een negerin. :rolleyes: (mijn excuses voor alle mensen met een eetstoornis) |
Citaat:
|
Citaat:
(Ook mijn excuses aan mensen met eetstoornissen) |
Doe je huiswerk zelf
|
PvdA is wat dat betreft het minst politiek bezig dan, zij kijken immers naar meerdere kanten van de zaak. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kun je als politiek partij nou een standpunt m.b.t. een eetstoornis hebben?
Mag ik een slotje lenen? :( |
Citaat:
|
PVV is voor eetstornissen, zolang het maar allochtonen zijn.
CU vind dat wat niet in de bijbel staat niet moet gebeuren! De Communisten vinden het fout, het moet onderdrukt worden, net zoals de rest van de wereld. |
Eh, de hééft de politiek überhaupt een standpunt over eetstoornissen :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En potdomme, ik heb genoeg protestanten heilige communie zien doen. |
Citaat:
Ik heb na lang onderzoek overigens geconcludeerd dat de VVD geen problemen heeft met eetstoornissen, zolang je er anderen maar geen kwaad mee doet. Mensen belemmeren in hun eetstoornissen moet zeer terughoudend benaderd worden. De Partij voor de Dieren stelde subsidie voor om bepaalde vormen van eetstoornissen, met name vegetarisme te promoten. De SP vind het asociaal dat de één een ergere eetstoornis heeft dan de ander. Groenlinks is tegen omdat eetstoornissen kortademigheid kunnen veroorzaken, wat leidt tot meer uitstoot van CO2. |
Bij de VVD en PvdA zitten de katholieken vooral. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij katholieken wel ja. Wij gaan namelijk gezegend heen met het idee dat wij toch al wel gered zijn, want alle andere geloven zijn ketterse dwaalleren. Alleen wij, wij spreken de taal des hemelen en wij hebben een mis met wierook en drie heren op een podium. Anders is het namelijk niet geldig.
En wij zijn gedoopt en we hebben communie gedaan en we zijn gevormd, en we kunnen altijd nog een aflaatje doen voor onze zonden of ze lezen na onze dood een mis voor ons en daar gaan de hemelpoorten al krakend open onder bazuingeschal. Mét poezenluikje, want Petrus blijft niet aan de gang met opendoen natuurlijk. Al die dubbelgepuntmutste mevrouwogige lieftallige zwakzinnigen met negen levens... Kijk, en dan hoeven we ons buitenshuis niet zo krampachtig te gedragen he. |
Oh, nu zint religie je ineens wel? Opmerkelijk hoor, zoals jij met elke wind meewaait.
|
Lol. Lees eens wat beter.
|
Ja nee echt, serieus? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dit eigenlijk wel een heel leuk en vernieuwend topic :)
|
Citaat:
|
Omdat de reacties zwaar hilarisch zijn.
|
Wat een topic :')
|
de Partij voor het Noorden is van mening dat eetstoornissen moeten kunnen, mits de Noordelijke drie provincies wel hun eigen eetstoornissen kunnen regelen.
de NCPN vind dat de goelag-archipel, in afwachting van wat glasnost, een goede tijdelijke opslagplaats is voor alle broeders met eetstoornissen. De SP vraagt van al haar leden om een deel van hun eetstoornis in de partij te steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na Joostjes reactie was de grap er wel weer van af. Niet de koe blijven melken als het beestje al dood is eh, of iets in die trant
|
Citaat:
|
Oke, Gimma more beer krijgt gratie wan hij deed nog een goede reanimeerpoging maar nu is ie toch echt dood hoor!
|
Citaat:
|
Nee slotje!
|
Ik probeer een slotje te zetten, maar het lukt niet :(
|
Haha nepforumbaas :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |