![]() |
Wat voor uitzonderlijke talenten heb jij?
Ik kan mijn tong dubbelvouwen. En ik kan ook aardig met een hoepel om mijn arm zwaaien.
En wat kan jij? Gitaar spelen? Bordjes op stokjes laten draaien? Frisbees vangen met je mond? Je oogleden dubbelvouwen of je onderlip over je neus doen? VErtel het eens, we zijn reuze benieuwd! |
Ik kon uitzonderlijk goed met een hoepel om mn heupen zwaaien :')
|
Ik kan mijn duimkootjes 90 graden naar achter draaien.
|
Piano en trompet spelen, maar dat is niet zo bijzonder hè?
Verder kan ik met één oog scheel kijken terwijl het andere oog dan recht naar voren staat. Ik kan met mijn tong het puntje van mijn neus aanraken, en mijn duimen helemaal tot aan mijn pols trekken. Mijn tong kan ik ook dubbelvouwen. En ik kan met mijn oren bewegen. geloof dat dat het wel was. |
Eigenlijk niets.
|
Ik kan uitzonderlijk goed vliegen in GTA:SA voor de PC, blijkbaar. :confused:
|
Ik kan mij overstrekken.. dus doorbuigen zegmaar. :o
|
Citaat:
inkoppertje |
Ik kan bier tappen zonder schuim.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja! Ik kan mensen bang maken door brits tegen ze te praten. Echt brits-brits.
Met dank aan Lily Allen. Goed in accent aanleren. :o |
ik kan mijn neus op en neer bewegen :') kan mijn neusvleugels bewegen
kan mn buik rollen :') ik kan mijn oren bewegen, ook mijn tong rollen en verder weet ik het niet á la moment |
mijn vingers zijn onnatuurlijk flexibel. als ik mn hand plat op tafel leg (op mn handpalm) dan kan ik nog steeds de topjes van mn vingers naar het plafond laten wijzen, zonder enige hulp van andere bronnen (ook niet mn andere hand OID)
|
Ik kan mijnenveger expert in 80 seconden :( .
|
Oh ja, en je kunt mij niet onderscheiden van:
- een MTV hiphopneger - een Fransman - een Duitser - een Amerikaan - een Brit |
Ik kan als ik mijn armen gekruist voor me houdt en de handen vastpak mijn hoofd door dat gaatje krijgen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ mijn neus beweegt héél erg als ik praat :bloos: en ik kan het geluid van een duif en een schaap lebensecht imiteren |
Ik kan me oren heel klein beetje bewegen net als een hond die reageert op zijn naam.
En kennelijk heb ik heel veel geduld met mensen. |
ik ga heel goed engels praten (y)
|
Ik heb geen (uitzonderlijke) talenten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn record bij die allermakkerlijkste was 7 of 8 seconden maar dat is op een pc die ik inmiddels heb weggedaan :( (Onder andere omdat je er niet veel meer op kon dan mijnenveger spelen, maar goed.) |
Citaat:
Ik ben goed in mensen inschatten en observeren. Ik merk vaak dingen ruim voordat andere het doen en het is soms best frustrerend als mensen iets totaal niet doorhebben dat mij overduidelijk is. |
Ik ben direct/confronterend en ik praat veel. Gevaarlijke combinatie =)
|
Ik kan met gestrekte benen mijn handen plat op de grond leggen (y) Edit: terwijl ik sta, dus :P
|
ik kan vliegen en vuur uit mijn handpalm schieten..
|
Citaat:
|
|
Ik kan hoepelen en eeh heel snel Wiskunde doen en mijn voeten in een hoek naar achteren zetten.
|
Ik kan m'n schouder heel hard laten kraken. :o
|
Citaat:
Ik kan trouwens ook vreselijk snel praten zonder erover na te denken. Als ik er wel over nadenk dan ga ik nog sneller praten. Ben ook vaak niet te verstaan. |
|
ik kan heel goed geloofwaardige smoesjes verzinnen en ben master eten maken in één pan wat binnen 10 minuten op tafel staat (zo ongeveer)
|
Citaat:
|
Spontaniteit.....
|
Citaat:
Mijnenveger is wel geweldige nerdy tijdsverdrijving (y) . |
Citaat:
|
Ik kan mijn benen in mijn nek leggen.
|
Volgens mij geen één. Ik ben niet buitengewoon slim, ik kan geen moeilijke wiskunde puzzels oplossen, ik ben niet creatief. Ik kan m'n ooglid omvouwen, en daar blijft het een beetje bij. Ik ben maar gewoontjes. Net als Frans. (y)
|
ik heb een ongekend toeter-talent!
|
Ik kan ook mijn tong dubbelvouwen, maar zo uitzonderlijk is dat dus niet.
En ik ben een talent in het onthouden van verjaardagen. Maar ik weet niet of dat nou zo uitzonderlijk en bijzonder enzo is. edit: ik kan mijn tong trouwens niet dubbelvouwen, ik kan hem omdraaien. Omvouwen dus eerder. Juist niet dubbelvouwen, dat is genetisch bepaald dat ik dat niet kan en ik zal het dus ook niet leren. :) |
Ik kan heel laat opstaan en toch nog op tijd komen :o
|
Citaat:
En de hele lotushouding, ik dacht dat iedereen dat kon, maar aan mijn klas te zien is dat dus niet waar (die kunnen allemaal nog maar amper de halve lotushouding) |
Ik kan niet te laat komen, ik kan heel erg vuil kijken en piano spelen
En ik weet bij elk woord wel een liedje maarja, talenten... ? |
Ik kan mijn tong 2 kanten op rollen. Zeg maar dat je het over je tanden laat rollen... Snapt iemand wat ik bedoel? De meeste mensen kunnen het alleen naar links of alleen naar rechts.
|
Citaat:
|
Ik kan heel goed gebanned worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |