![]() |
[TK] Xbox en Xbox 360 spellen
Xbox 360:
- Blazing Angels: Squadrons of WWII Vraagprijs: 20 euro - Battlefield 2: Modern Combat Vraagprijs: 20 euro - Ghost Recon: Advanced Warfighter Vraagprijs: 30 euro - Perfect Dark Zero Vraagprijs: 20 euro Xbox: - King Kong - Unreal Championship - Project Gotham Racing I - Project Gotham Racing II - Splintercell I - Splintercell II: Pandora Tomorrow Vraagprijs per spel: 10 euro 2 voor 15 euro Alles is in goede staat en inclusief boekje. |
Ik wil Splinter Cell 2 en Project Gotham 2 wel voor 15 euro, kun je die tijdelijk (tot de 23e) opzij leggen? Heb dan pas weer geld namelijk :)
|
Is goed, ik zal ze bewaren voor je
|
Bedankt. Ik PM de 23ste er wel even over. :)
|
3 van je 360 spellen heb ik in de winkel voor 30 euro in de winkel zien liggen.. ik zou dr iets minder voor vragen als ik jou was..
|
Citaat:
|
EDIT: Ik heb geen interesse meer in Perfect Dark Zero sorry. Ik had je er ook over gePM'ed (dat ik interesse had). Maar helaas in de tussentijd heb ik de game al ergens anders gekocht.
|
Ik wil mijn reservering opzeggen aangezien ik volgende maand heel wat kosten heb en de extra kosten waarschijnlijk niet ga trekken.
|
Ok :)
|
Had ik maar een xbox... PGR <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |