![]() |
Bands die nog wel bestaan
In het kader van bands waar je het jammer van vind dat ze niet meer bestaan hier het topic voor bands waarvan je het jammer vind dat ze nog wel bestaan :D
Voor mij geldt wat dat betreft (weet trouwes niet zeker of ze nog steeds bestaan, ma goed) absoluut Sugababes ossow. Dat nummer van its destination its a one way ticket to a madmens situation of hoe de tekst ook gaat... IK KAN HET NIET UITSTAAN!!! maar goed. das zeer persoonlijk. kan er verder zo snel niet meer bedenken, maar dat komt vast nog wel... of niet :) |
Megadeth
Judas Priest Metallica KoRn Paradise Lost Theatre of Tragedy zijn allemaal gestopt met goede muziek maken, wat is dan het nut van hun bestaan? :p |
hmm lijkt dit niet enorm veel op de: ontzettend foute nummers-topic
|
Citaat:
|
slipknot, linkin park, korn, britney spears(ok ze is geen band maar het is wel jammer dat ze nog bestaat), en ga zo maar door
|
is dit trouwens ontstaan als reactie op mijn hypnosia topic
|
ik vind het jammer dat mensen jammer vinden dat bands nog bestaan als ze het niet eens zijn met de muzikale ontwikkeling die desbetreffende band gevolgd heeft...daar moet je gewoon respect voor hebben en als je het niet aanstaat dan zoek je maar een bandje wat je wel kunt waarderen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
backstreet boys
spice girls liberty x all saints sum 41 boyzone k-otic modjo spiller safri duo re-play kane sugababes atomic kitten dance nation mad house bzn di-rect westlife 5ive boyband 911 human nature hanson s club 7 take 5 n sync als ik op nog meer kom zal ik m editten |
Citaat:
|
Dimmu Borgir mag van mij ook wel ophouden .....
Na Enthroned Darkness Triumphant is het niets meer |
Citaat:
|
Van mij mag alle muziek stoppen met grunts en bands met 'foute' idee-en.
Dat zijn er wel zat vind ik zo. Citaat:
[edit]Laat ik Kane er tussen staan! AAARGH!![/edit] |
Ac/Dc... apsoluut zonde!
Ze hadden het af moeten sluiten na Bon Scott! |
Citaat:
|
Citaat:
ben ik het ook wel mee eens |
Citaat:
Wel muziek met een hoog blijf-in-mijn-hoofd-zitten-jij-liedje! gehalte. |
-Kane
-Britney (&al haar klonen) -Live (over hoogtepunt heen) -Rhcp (idem) |
Citaat:
En donder op met je onleesbare zinnetjes |
Citaat:
King is een klootzak, King is een klootzak! Dat ziet ie lekker toch niet! Mhwahahahahaha! *kuch*. |
Citaat:
*applaus* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rhinus vs. King
1,2 FIGHT :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
en dat nummer wat je noemt, overload, vind ik oowk geen goed nr, maar de rest van hun (eerste) cd is toch wel aardig hoor..lijkt er oowk totaal niet op vind ik, wel poppy, maar minder dans-achtig dat ff terzijde.. bands waarvan ik het betreur dat ze nog wel bestaan: da zijn er teveel en kheb nie veel zin om daar over na te gaan denken, khou me liever bezig met wel goeie muziek |
Sja .. op zich vind ik het wel jammer dat *N Sync bestaat maar uh wat is nou precies het doel van dit topic?
|
beatbusters! ze moeten nu stoppen of Def P dr uit trappen!
|
Citaat:
|
limp bizkit
linkin park within temptation en al die andere bands waar cu2-gothics op geilen |
Citaat:
Wat doen WT nou weer fout, alleen omdat al die cu2 gothics ( whehe, leuke benaming ;) ) erop geilen hoeven zij toch niet te stoppen met imo goede muziek te maken? Wel jammer dat ze iets commercieler zijn geworden, maar ik vind ze nog steeds goed :) De rest ben ik het wel mee eens :D |
Citaat:
CU2-Gothic 1 CU2-Gothic 2 CU2-Gothic 3 :) |
Citaat:
|
Citaat:
Je kon weer iets fijn leven :) *hiep hoi* |
Citaat:
enthrone is wel geinig, spiritual is bagger maar die nieuwste is vet! |
Citaat:
|
met dank aan google
en ooit... was ik top40 fan :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
AF en WT zijn true gothic-metal :rolleyes:
en Di-rect niet te vergeten.. |
Niets tegen After Forever :]
Ozzy Osbourne mag eindelijk wel eens met pensioen vind ik... |
AF.. mja zwaaar overhyped in ieder geval, ik vind ze nog steeds even goed als in de tijd dat ze nog een klein bandje waren (relatief klein)
|
Citaat:
|
aha, een gothic van 11......
opzich was ik veel meer true, aangezien ik al op m'n 8e met spikes om naar Graveland luisterde :rolleyes: |
Citaat:
Maar ik heb ook zwart haar! Dus eigelijk ben ik wel Gothic! |
Citaat:
http://images.cu2.nl/cu2.nl/624/547/pics/0.jpg http://www.gothic.de/html/products/g...gothiclogo.gif http://www.dauwpop.nl/images/directsite.jpg |
Da's duidelijk: K-otic
Opzouten! En al die anderen die bij een tv programma moeten slijmen om bekend te worden. Ben je REAL dan doe je het op eigen houtje K-otic: Ik las ooit ergens op een forum: I love Rock toen men het over K-otic had ???????????????? Wat is er zo rock aan K-Otic dan, je laten begeleiden door een gitaar op een geluidsbandje is nog geen rock hoor Maar goed ik windt me op! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |