![]() |
Maximo Park - Our Earthly Pleasures
De nieuwe cd van Maximo Park is al gelekt.
Ik heb m sinds gisteren en ik vind m eigenlijk best wel ok. Our Velocity is tof, en ja helaas ook al te zien op MTV. Ze spelen 19 april in de melkweg en dat is al uitverkocht. Zou dit weer een hype worden a la The Fratellis etc? Ik blijf het een vette band vinden (y) |
Our Velocity, Books From Boxes, The Unshockable, By The Monument (y)
|
Ik hoorde Our Velocity laatst en vond het een vet nummer. Het eerste album was erg tof. Ben nu aan het downloaden maar het schiet niet echt op :(
|
Zitten die niet op Warp?
|
Citaat:
|
field music > maximo park
|
Citaat:
|
arctic monkeys zitten zeker niet op warp
|
je hebt gelijk, ik dacht dat er een link was, niet dus. ;)
|
vorige album vond ik vet, deze dan ook maar proberen.
|
vorige album was erg leuk en de nieuwe single is ook cool, dus ik verwacht veel goeds
|
ik vond er nooit veel aan maar dit album vind ik zoooo leuk. (L)(L)
(lekkere up. haa. (y) ) |
Die cd is :cool:
|
Ik mis toch een "Apply Some Pressure".
|
ik kreeg een tijd geleden die single te horen.
niet mijn ding en zal het ook nooit worden + nog nooit zo doodverveeld tijdens een optreden als bij maximo park pukkelpop 2005 zz. |
heerlijke plaat, en laatst in de melkweg waren ze t geld ook meer dan waard (y) (y)
|
trek het slecht!
|
Citaat:
Maximo park vind ik tot nu toe erg goed aan te horen, Books from Boxes is leuk. Ik denk erover het album te kopen, maar ik ga eerst die zooi mp3's die ik van ze heb nog eens luisteren. |
Citaat:
Hun optreden in de Melkweg was wel erg gaaf, maar het waren vooral de oudere nummers waarop men echt reageerde imho. |
Ik was er laatst bij toen ze in de Melkweg speelde en ik vond t vrij relax klinken hoor. (y)
Hier zijn trouwens wat beelden van die show te zien: http://www.jimmyalter.nl/chato/home/...hp?logID=3095. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |