![]() |
wat heb je nieuw
.
|
Een ticket van Portland, ME naar NY La Guardia.
|
oh ik had vanochtend nog een wit pistoletje en een notentwister ( datteeeh... is gewoon een broodje met noten en rozijnen) en fruitontbijt.
|
Citaat:
|
Nieuwe broek.
|
Citaat:
|
Ik hoef geen foto's te zien hoor.
|
paars broekje
frambozenrode ballerina's voor 9,90 :eek: (y) grijs shirt felblauw shirt transferpapier jaja ik ga de creatieveling uithangen |
Citaat:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=T4ELQ7NR :) |
Goh superinteressant :)
|
Citaat:
- roze fluff - babi pangang en STP gaat het NU klaarmaken voor mij en dext0r ook al protesteert hij heftig :) - slagroomvla - pepsi max - rolletje fruitmentos en een opvouwbare boodschappentas gekregen omdat ik meedeed met een chips-test YESSSSSSS |
Een enquete van de Radboud Universiteit of ik misschien even wil aangeven waarom ik voor de UU heb gekozen en niet voor een andere universiteit.
En je kon een iPod winnen maar als ze eerst zeggen 'je kunt een iPod winnen!' en daarna pas zeggen waar zo'n test over gaat neem ik het niet meer serieus. |
Loon!
|
Citaat:
broek. brilllll. boodschappen. mascara. |
2 truien van de h&m
zak sencha green apple thee zak alta verapaz koffie voor mn vriendje thee ei |
Citaat:
Verder heb ik de nieuwe Blend nieuw. |
nieuw baantje (y)
|
Een stofzuiger.
|
Een cheapass Hemapanty.
|
pijn in mn bek en een pakje peuken
|
Ohja en kersjes oorbellen.
|
Een mp3.
|
Ook een vliegticket, naar Hong Kong
En een kilo kattenvoer, halsbandkokertje, paaseitjes. |
hearbal essence shampoo
een borstel mijn haar is echt zo verslechterd afgelopen tijd :confused: :mad: |
Citaat:
Edit: Ik lees net het weerbericht voor mijn eerste stop in Amerika: New Gloucester, ME (04260) AM Snow Showers / Wind High -9°C / Low -22°C :) :) |
Dekbedovertrek en stiften met stempels voor bingo. :cool:
|
|
blauw vest met capuchon
shirtje met bloemetjes shizzle voor in de keuken |
Citaat:
|
hehe,... is cool! dan mag jij ook wel even aan de schuifjes zitten :P
|
Citaat:
|
Red Dead Revolver voor xBox via marktplaats. w00t!
|
Eeh aardbeien <3 en deo en bierrr enen een 7,9 voor Bio. En kaartjes voor Spinvis maar die had ik al.
|
tabbladen voor in mijn leesdossier
|
- een of andere baardtrimmer als cadeautje :(
- Elementaire deeltjes - Michel Houellebecq - Het kan altijd erger - Joey Goebel - Peanuts '50-'54 - Charles M. Schulz |
een heel leuk blauw glanzend blousje, een grasgroen shirtje, gezichtsscrub (waar ik gelijk mijn jeukende huid mee heb verpest), een grote mok, paaseitjes, een chinese look jurkje (wel betaald, nog niet binnen), een cijferverlaging. dat was het wel weer denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Een fles drank, sigaretten en centen. Vanavond Groningen onveilig maken met Uuf |
persfruitsap
sla oppasadres een of ander virus :s misselijk en buikkramp en duizeligheid :confused: |
acrylverf, echte sigaretten en een aansteker.
|
Citaat:
|
ik wil ook groningen onveilig maken maar ik moet morgen naar stage :( :mad:
|
LP's van Abwärts, Killing Joke, NDW Tophits (Bekannt aus der Reklame!) , Billy Idol en twee fuuuuckckcking vette van mijn nieuwe favoriete band <<<<<<33333333 Tex and the Horseheads <<<<33333
Een audioverbindingskabel 3,5 mm, een stekkerdoos, een lila glanslegging die ik nooit ga dragen en een zwart met roze sterren glanslegging en een boek over hamtaro :( |
oh en magenta haarverf hihihi maar toen wist ik nog niet dat ik countrygoth ging worden :)
|
Een aanbieding om mee te uit vogelspotten te gaan. Heftig :)
|
Citaat:
|
Ik heb ook een nieuwe broek (y)
|
- seizoen 3 van Bottom op DVD
- nacht van de wansmaak 2 op DVD - bier chips shag drugs [edit] ojee seizoen 3, niet 2 :( |
salaris als het goed is maar het is vast niet veel :(. en het internetbankierding ligt beneden en ik lig al in bed dus we zullen het nooit weten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |