![]() |
Manowar - Gods of War
Even waarderen.
|
ik heb m maar hij valt tegen vind ik :(
|
Opmerkelijk dat in het nieuwere werk steeds beter te horen is dat Manowar onder dezelfde platenlabel zit als Rhapsody of Fire.
Desalniettemin vind ik Gods of War weer een beukende plaat, waar meer dan voldoende aandacht aan is besteedt daar we het hebben over de symphonische sound. Nummers als Army of the Dead en Hymn of the Immortal Warriors houden dit album fris en zorgen voor de nodige afwisseling. Al bij al een aanradertje voor de liefhebbers van dit genre! |
Altijd lachen met die gasten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
If you're not into metal
You're not my friend Heavy metal Or no metal at all Whimps and posers Leave the hall _O_ |
Citaat:
|
Die ga ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik op doel is dat ik steeds vaker hoor dat elementen en structuren van nummers veel van elkaar weg hebben. Opmerkelijk is, zoals ik zei, dat juist deze twee metalbarbaren onder één label spelen. Verder interesseert deze discussie me niet zo veel. Hé, maar anders luister je het gewoon even voordat je gaat mekkeren? |
zo kan je wel meer artiesten vergelijken die bij hetzelfde label zitten. Als Manowar nu ook uit Italië kwam dan alee maar er zit een halve wereld tussen.
|
Dat is mijn punt, feit dat artiesten op hetzelfde label zitten hoeft helemaal geen enkele relatie te hebben met overeenkomsten in muziek (en dan hebben we het in dit geval dus zelfs over twee metalbands, dus juist dat soort subtiele dingen... heeft niks met label te maken).
|
Wel, ze spelen allebei hun eigen vorm van gay metal :)
En nee, ik loop niet te flamen, ben zelf al tijden fan van beide bands :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |