![]() |
Mooi ben je. Lief, ook. Geweldig. Schattig. Alles. Mijn alles.
Slapend. Vannacht bij je vriendje wezen logeren en nu dus supermoe, hè. Tja. Ik vind het niet erg, hoor. Je bent mooi. Je mooie rode lippen met een kleine glans, je lange wimpers boven je ogen zo blauw als de lucht, vlindertjes krijg ik ervan. Je wangetjes zijn lichtjes roodgekleurd, met een zachte glimlach die je zo lief maakt. Een kleine frons, ik vraag me af waar je over droomt. Tranen in mijn ogen. De zon schijnt op je gebruinde lichaam. De haartjes van je sikje krullen liefelijk omhoog. Haartjes op je buik bewegen mee met het ritme van je ademhaling. Omhoog, omlaag. In, uit. Lief. Ik probeer met jouw ritme mee te ademen. Samen één. Ik leg mijn hoofd op je borst. Je hartslag dringt tot me door. Ritmisch. Ik hou van je. Een traan rolt over mijn wang. Jij slaapt maar door. Je weet niet dat ik hier ontzettend gelukkig lig te zijn. Slaap maar. Schatje. Zolang dat hartje van je klopt, zolang we tegelijk ademen, zolang weet ik dat wij bij elkaar horen. Wij tweeën tegen de rest. Mijn hand door je haar. Jouw hand op mijn zij. Mijn hand op je borst. Jouw hand op mijn schouder. Mijn been tussen jouw benen. Jouw benen om mijn benen heen. Samen één. Kusje op je buik. Kusje op je schouder. Kusje op je nek, kusje op je wang. Kusje op je mond. Ogen die opengaan. Een verdwaasde blik. "Hee!" - "Goeiemiddag, schatje." |
meisje, lief verhaaltje. *trots op merel die hij amper kent*
.. *schouderklopje* |
Een traan rolt over mijn wang. Jij slaapt maar door. Je weet niet dat ik hier ontzettend gelukkig lig te zijn.
Dit stukje is echt megamooi!! Echt een lief verhaaltje :) |
(y) het lang verwachtte volgende supercoole verhaaltje van mirol!!
ik vind hem weer heel cool.. echt..lief gewoon :) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mereltje, ik vind 'm heel erg mooi. Hij doet me ergens aan denken, en daar ben ik blij mee. :)
.. Maar die van jou is stukken mooier. :( |
Citaat:
|
Citaat:
.. mja, verhaaltje is echt heel mooi, maar ach.. dat is al zovaak gezegd. :] |
Citaat:
|
*snik*
Jemig wat mooi, ontroerend haast... (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*fan*
ik geloof niet dat ik nog iets boeiends kan toevoegen dus lees de vorige reply's maar gewoon nog een paar keer door :) |
meis, 1 woord: 'superlief'.. :)
|
Heel cool en herkenbaar :) (y)
|
*wow* echt heel mooi en herkenbaar..:)
|
*buigt diep*
|
ik moet het nog ff 1 keer zeggen..
je hebt echt talent! (y) (en niet meer zolang wachten tot je volgende verhaaltje ;)) |
Errug lievig :)
Ik vind "schatje" alleen een *piep*woord, dus daar heb ik maar overheen gelezen. :p |
heeeeeeeel erg herkenbaar *denkt aan vannacht toen haar vriendje is blijven slapen* (en al de andere nachten ervoor)
|
woesjh word hier even mijn beeld van wel goede liefde aangesproken gehehe achja liefde kan mooi zijn :D k ben blij voor u :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |