![]() |
Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli
Nieuwe plaat van dit Noors gezelschap, en wederom levert men weer een stukje vakwerk af.
Waar Cradle Of Filth (naar mijn mening) eigenlijk een beetje aan t afglijden is en nou niet echt meer platen aflevert die ik voor mn plezier luister, doet Dimmu Borgir dat dus wel. Eerste indruk doet denken aan een kruisbestuiving van het latere werk en dingen zoals Spiritual Black Dimensions. Erg bombastisch allemaal met dikke toetsentapijten zonder dat het allemaal glad klinkt. En Hellhammer (Mayhem) die de gaten vakkundig dichttimmert als sessie en livedrummer is natuurlijk ook niet verkeerd. 't Schijnt ook nog een conceptplaat te zijn en uiteraard komen er weer 80 verschillende versies uit. Releasedatum: 24 april http://www.nuclearblast.de/dimmu-bor...XU2007show.jpg |
Ik had em net binnen, ik zal em es opzetten.
|
Die cover :D
|
Na de puberteit kan dit echt niet meer.
|
Ik hou wel van muziek die echt over je heen raast en je meesleurt. Deze cd heeft alles wat ik fijn vind van dimmu en geen nummers waar ik op afknap. Dit wordt denk ik de 1e dimmu cd die orgineel in de collectie komt.
|
Citaat:
|
tof, ben benieuwd. Een van de weinige bands in dat genre wat gewoon goed te doen is omdat het simpelweg uitgedachte nummers zijn waar je u tegen zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn die gasten nu nog steeds niet opgehouden?
|
wow ik kan er gewoon positief over zijn : P kleine link naar bal sagoth ook vind ik
|
Citaat:
|
Ja kreeg m ook net binnen, eerste indruk is eigenlijk best okee.. Het blijft een harde en professionele band, en de nummers lijken prima in elkaar te zitten.. Toch nog een paar keer luisteren voor het eindoordeel.
|
ik heb hem 1 keer helemaal geluisterd, en mn eerste indruk was dat de nummers best op elkaar lijken, en het album veel weg heeft van hun vorige album (Death Cult Armageddon)
Ik vind hun vroegere albums beter, met name Spiritual Black Dimensions enzo. Misschien verandert mijn mening nog na meerdere keren luisteren :) |
Vond er niet veel aan.
|
top album :D
maar Puritanical Euphoric Misanthropia blijf het beste album ooit :D |
Citaat:
|
Heerlijke shit dit !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dude, heb je die cd uberhaubt al eens geluisterd?
|
hun oudere albums blijven naar mijn mening beter :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |