![]() |
Favo soundtrack
What is je favo soundtrack???
(zet ff bij van wie ut is en van welke film) |
de soundtrack van de fil 'velvet goldmine'
heeeeeel mooi :) met o.a placebo,shudder to think,pulp |
christianne f, david bowie :)
the wall, pink floyd die van the crow is ook goed, the cure - burn |
wat bedoelen we hier met soundtrack mensen?
a: filmmuziek b: bands die samen b-kantjes op een cd zetten omdat er weer een leuke film uitkomt nou? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet ik daar eens naar zoeken :)
|
Citaat:
|
pulp fiction :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jurassic Park
|
Citaat:
of bij free record shop.. hebben ze af en toe ineens hele gave [ook oudere]films voor weinig geld. |
hehe .. geeft niet fouten is menselijk
IMDB zegt het volgende: Nine Inch Nails Live: And All That Could Have Been Lara Croft: Tomb Raider Closure Lost Highway Quake Natural Born Killers ( Crow, The (song) Broken Maar op zeker hoor je Closer in de intro van Seven... ! :eek: :eek: edit: voor diegenen voor wie het niet duidelijk was dit sloeg op Nine Inch Nails |
Ik heb verder geen favoriete soundtrack ik vind dat heel veel films vette muziek hebben, zowel speciaal gecomponeerde, áls gewoon bestaande muziek.
John Williams is één van m'n alltime favoriete filmmuziek componisten, samen met Ennio Morricone.. |
ik fin de soundtrack van mallrats koelll!~:D
|
Citaat:
|
Tijdens de films zelf heb ik best wel genoten van de soundtracks van Snatch en Ocean's eleven..
ow en Elvis in Lilo and Stitch natuurlijk ;) |
de sounstrack van queen of the damned is ook wel een beetje leuk
|
Trainspotting
101Reykjavik |
Citaat:
:cool: euhm, Transpotting is oowk wel aardig die van The Virgin Suicides is oowk kewl. oudje: Once Upon A Time In The West - Ennio Morricone |
Citaat:
|
Pulp Fiction.
|
Btw antwoord op de vraag:
The Crow Black Cat White Cat Pulp Fiction |
heb pas de lp van enrico morricone gekocht met daarop de filmmuziek van 'how the west was won'
de rest van wat ik wil zeggen staat ergens in een recent topic op films&tv :) |
Ghost Dog
Wave Twisters |
Citaat:
|
Comme un aimant
La Haine Ma 6t va crack-er In Too Deep Rat |
Judgment Night
|
Citaat:
en als ik me goed kan herrinnere ware de 'achtergrond' muziekjes bij the fast and the furious ook niet slecht. |
queen of the damned vond ik best aardig, maar meer omdat Terry Bozzio en Vinnie Colaiuta de hele handel hadden ingedrumd
soundtrack van scream 3 was best aardig en van lord of the rings :D |
Dick Dale op de Pulpfiction soundtrack is vét Oî
|
Pulp Fiction en Trainspotting (y)
Dat zijn voor mij toch wel de beste soundtracks! |
Mijn favoriete zijn trainspotting, pulp fiction en oceans eleven. Die laatste is heel anders...
|
the Scorpion King-I stand alone(godsmack)
|
zijn er veel om maar even origineel te zijn Pulp fiction (ik vraag me trouwens af wie van allen hier de hele lijst kan opnoemen) Natural born killers Resevoir dogd Desperado Resident evil Requiem for a dream Trainspotting Pi pff nog veeeeeeeeel meer
|
die van 'natural born killers' is ook cool
(nine inch nails) en the matrix natuurlijk (rage against the machine, marilyn manson, deftones) |
dat is de soundtrack van The X-files
met oa nummers van: mike oldfield foo fighters sting and asward the cardigans björk sarah mclachlan noel gallagher (oasis) [edit] beste muziek uit de film is van Jurassic park van John Williams[/edit] |
Citaat:
|
dancer in the dark (bjork)
cruel intentions ( bittersweet symphony -the verve- colorblind- counting crows) 10 things i hate about you ( war- the cardigans) |
Citaat:
ze zingt idd echt prachtig in die film |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |