![]() |
Deftones - Mein
|
Gaaf nummer. Die clip is wel fucked.
-edit ik krijg net het gevoel dat hij niet helemaal serieus is. maar cool nummer dus. |
cool nr maar clip zuigt
|
Die Chino wordt ook steeds boller.
|
echt wat een varkentje, ik ga ze zien! In amsterdam, belachelijke prijs maar na ze nu een jaar of 8 te kennen wordt dit eindelijk mn ontmaagding.
Meestal ben ik wel iets sneller. |
clip is kut ja..
|
Wel tof nummer, idd kutclip.
|
Citaat:
|
welvaartskop :p
|
Van de sossa ja.
|
kut. Wat is die band van de troon afgevallen.
|
Chino heeft te goed leren zingen...
|
Citaat:
|
Ik zag dit nummer laatst op TV. Erg 13 in dozijn.
|
Saai nummer en ook niet erg boeiende clip.
|
Citaat:
ik heb ze gezien in Tivoli van de zomer, en dat was gewoon weg goed! |
Ik was er ook over te spreken
|
dan heb ik 3x pech gehad
|
idd, die Tivoli show was echt ongelovelijk vet.
ze hadden iets goed te maken blijkbaar, hehe. die clip is idd geen hol aan maar het einde van het nummer is verder ook niet zo boeiend. |
Citaat:
|
ik heb wel 4x pech gehad dan..
|
ik ga naar 013, en als ze kut zijn dan is altijd nog Will Haven het voorprog :) Maar ik heb ze in '98 ook nog gezien op DOA en dat was vet.
|
ik heb deftones ooit live gezien toen ik 14 was maar toen viel ik in slaap. het was een zitconcert. en laat. en sindsdien heb ik ze altijd nog een keer willen zien maar het feit dat iedereen ze zo slecht vindt weerhoudt me daarvan...
het nummer vind ik op zich wel okee. |
show was gaaf (Y) gave set, en nuchtere chino, alleen de geluidsman was iets te enthousiast met delay op de vocalen
|
Citaat:
|
Ik vind het nummer eigenlijk niet zo
|
Citaat:
|
Wat is dit slecht zeg. Niet zo zeer het nummer. (Hoewel ik de nieuwe DT plaat alles behalve geweldig vind).
Maar deze clip slaat echt alles. Het is beter maar grappig bedoelt, maar ik moet zeggen dat als ik deze clip zie erg veel moeite heb om die knipoog daadwerkelijk te ontdekken (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |