![]() |
Waarde 2e hands gitaar
Hoi,
Ik wil een 2e hands gitaar kopen, de richtprijs is 400 Euro. Hier wat info: - Fender Mexico (geen usa of japan Fender o.i.d.) - Gitaar komt uit 1998 (9 jaar oud) - Mist een knop van een toggle switch - Orginele Fender humbucker is vervangen door een seymour duncan - Onbekend of de orginele humbucker + cover nog aanwezig is... Misschien wel, misschien niet. - Verkoper zei wel dat de gitaar niet in nieuwstaat verkeerde, is veel op gespeeld. Ik heb nog wat vragen gesteld over de hals, in welke staat ie verkeerd enzo. Over potmeters en over de body e.d. Stel... er van uitgaande dat de gitaar technisch in orde is en gewoon functioneert maar wel met missende onderdelen wat is dat ding dan waard? Ik vind 400 voor een 2e hands erg duur terwijl ik em nieuw (dezelfde) voor 600 kan krijgen. Kunnen jullie een prijs indicatie geven als de gitaar: - Compleet (dan doel ik op de bijbehorende humbucker en cover) en technisch in orde is. - Incompleet (dan doel ik op de missende humbucker en cover) en technisch in orde is. BTW, waar kan ik in vredesnaam een witte gitaardraagband vinden? Kheb stad en land afgezocht. Zelfs thomann.de verkoopt em niet. Ik zoek gewoon een simpele witte gitaar draagband met stevige uiteinden. Waar?? :| Alvast bedankt ! :) |
Een mexico voor 400 2e hands? Ik zou t niet doen
|
vooral niet als ie zo afgeragd is
|
Geen ideale deal nee.
|
Nee inderdaad dacht ik ook al ja.
Iemand nog een goede prijs indicatie ? Ik zat zelf te denken aan een eurootje of €150/180 |
Das ook wel erg laag. Een gebruikte Fender mex doet zo'n 250-300, de seymour duncan humbucker is echter wel een goede upgrade, dus ik zou zeggen 300 max.
|
Citaat:
|
250-300 is inderdaad een goede prijs voor een "user".
300 als ie compleet is en meer richting de 250 als hij niet meer compleet is. |
Citaat:
|
hmm, ik heb foto's van hem gekregen en de brug en brug element zitten onwijs onder de roest en er zitten allemaal krassen op de body. De toggle switch is afgebroken ipv missend.
Nog steeds wilt ie er 400 voor :| |
niet kopen dus!
|
Citaat:
|
|
Dat er dingen kapot zijn aan een gitaar, getuigt van een nonchalante voorganger. Niet kopen dus.
|
Ik ga de gitaar niet kopen. 150 vind hij te weinig, zelfs voor in de staat waar de gitaar verkeert.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |