![]() |
Nike iD
Ik weet niet of hier sportschoenliefhebbers zitten, maar via http://nikeid.com/europe kun je zelf je sportschoenen ontwerpen, kleuren enzo. Voor bijv. basketballschoenen betaal je dan 135 euro, wat redelijk prijzig is, maar zeker niet té duur. Wel superstoer om zulke unieke schoenen te hebben. Zijn er mensen die via nike id schoenen hebben ontworpen en zo ja, hoe bevallen ze? En eh.. show us!
|
|
ik wil nike cortez maar die maken ze niet meer dus ze mogen oprotten :(
|
Je kunt zeggen wat je wilt over sweatshops, maar vakwerk hoor door die kleine kinderhandjes (y)
;) |
opzich wel leuk idee, jammer dat er niet zoveel kleuren zijn om uit te kiezen, beetje saaie kleuren zijn het ook. en jammer dat je dat niet met hoge dunks kan doen.
|
Citaat:
haha |
Hahaha!
|
Mijn design
http://img183.imageshack.us/img183/3055/nikern9.th.jpg Bij voorbaad dank voor de egostrelende reacties die ik ongetwijfeld zal krijgen |
Hehe.
Boebsie, wat een knakendesign. Volgens mij kun je dat soort kamelenstront kleurencombi's zo kopen. |
Citaat:
|
Dat had je 2 jaar geleden al met de air max 90's (air max 3).
Maar ik ga het ooit nog wel doen. Ik moet eerst nog een paar grapes hebben. Dan ben ik blij. |
Citaat:
Thank you for the time and energy you have spent on my request. I have decided to order the shoes with a different iD, but I would like to make one small request. Could you please send me a color snapshot of the ten-year-old Vietnamese girl who makes my shoes? briljant. |
kwaliteit schijnt wel minder te zijn, plus de am1's zijn op :(
|
Het wordt wel verwarrend met een yxz en een xyz
|
xyz waar?
|
Ohja ik vind er zijn genoeg toffe nikes als je toch meer dan 100 euro uit wilt geven, zoveel mogelijkheden zijn er niet en een tekstje achterop je schoen is echt gay.
|
Met de gewone sneakers zijn idd wel weinig mogelijkheden, met de basketballschoenen kun je wel een hoop.
|
Ik ben wel pro-nike maar laat liever iemand anders het designwerk doen.
|
Citaat:
|
|
ja ze zijn lelijk in t wit maar ze lopen enorm fijn
maar wie koopt er nou witte nikes... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het een keer geprobeerd maar had moeilijkheden om te betalen, ze accepteren geen euro's of ze accepteerden mijn creditcard niet ofzo. Vaag gedoe.
En woorden als sweatshop, hitler, vagina, etc. mag je niet gebruiken op die schoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DigiD, OpenID, Nike iD donder toch op met die zooi (n). Tbh ik vind het niet 'superstoer' om zo een lelijke schoen te hebben.
|
GEEN ID :confused:
|
Ligt het aan mij of doen ze alleen aan zand en pasteltinten? :( (n)
|
Zijn er ook High Dunks of alleen de lage?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je alleen wel zo'n budlelijke basketbalschoen. :(
|
Citaat:
|
Boeien. Beter schoenen naaien dan moslimterrorist zijn.
Ik heb m'n nieuwe Nike's al besteld! |
Precies, gun die kinderen ook een boterham.:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |