![]() |
MapleStory
Hey kent IEMAND hier op het forum MapleStory? Zo ja geef dan even je IGN en de wereld waarin je speelt! :D
Kunnen we is een keertje misschien samen gamen. Geef ook even je level aan want dan weet ik met welke character ik moet komen! :D |
:(
|
Ik speelde Maplestory. Lvl 129 TheSensei op Khaini
|
Ik vond er helemaal niks aan.
|
Citaat:
|
Ik kreeg het te druk met andere dingen :o.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lvl 44 windia
|
Ik ben level 80. :o
|
Page lvl 53 Khaini.. retarted al een hele tijd:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus welke job, welk level enzo. |
TheSensei:
lvl 129 Ice/Lightning Mage 115 +6 int wand |
Oh god ik weet niet eens meer hoe ik heet maar:
ik was lvl 41 bowman, op mijn oude, en de laatste was een 36 bowman. En toen had ik er geen tijd meer voor :o. |
ik had het spel laatst weer geinstalleerd om me F/P wizard es te levelen naar lvl 47, maarja... daarna nooit meer aangeraakt
|
|
Citaat:
|
Statistics ;)
|
Ik heb hem installed staan. Moet alleen er nog aan beginnen :rolleyes:
|
AzNSpArk level 106 Crusader op Scania
kben al bijna een jaartje gekapt ofzo, word saai iemand 3miljard meso kopen? :evil: |
:evil: :evil:
|
Citaat:
|
maar ik heb nooit gehackt, kun je over weinig mensen zeggen..
ik ken iemand die was 80 levels lager dan mij ofzo, en die heeft gewoon door en door gehackt, had mij ingehaald, toen werd hij volgens mij gebanned ergens rond level 130 ofzo, maar die Nexon geeft maar 30 dagen bans, dus hij heeft weer een unban, heeft hij weer gehackt tot level 143 ofzo, en is nu gewoon weer legit, staat nog op de rankings. aka 'noxyboy' |
Citaat:
|
ik mag die nexon niet, doen blijkbaar alles voor geld.
maargoed, ik heb ook meer dan 100 eurie uitgegeven aan dat spel, moet eigenlijk ook gaan hacken totdat ik gebanned word, word tog weer unbanned. |
Of je gaat een echt spel spelen.
|
Ik ken het niet, maar op een bepaalde manier spreekt het me niet zo heel erg aan :o
|
|
Citaat:
Ik heb MS weer geinstalleerd maar heb geen zin om weer met een lowlvlchar te beginnen ;x |
kijk ff naar een paar filmpjes die ik vorig jaar heb gemaakt toen ik nog speelde.
http://video.google.nl/videoplay?doc...470&q=aznspark http://www.youtube.com/watch?v=2UP5BebrVEg http://www.youtube.com/watch?v=d2mHLdtZfGQ |
ik vind maplestory leuk, maar speel nu Rappelz.. iets volwassener ook al lijkt het wel vrij veel op maplestory :p
|
Ik speel nu met de broertjes van mijn vriendinnetje op die nieuwe server, voor de grap :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Juh en Willem Jaap had MS installfile op een schijfje gebrand maar hij stond er niet op dus nu ben ik downen(A) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom besteden mensen hier tijd aan?
|
Omdat ze geen leven hebben Koning, dat weet je toch?
|
Ik speel het soms ook maar nu heb ik het wel eventjes druk met mijn school en GIP.
Kerstflap, lvl 17 en thief Het is wel mijn eerste char dus ik zal waarschijnlijk fouten maken en opnieuw moeten beginnen maar ik vind het wel een gezellige MMORPG :) Blacksummers |
Welke server speel je? Ik ben atm ZaoOfTheSand lvl 31 l/i mage en op zoek naar mensen voor mijn guild (ik betaal de guild). Ik speel samen met de broertjes van mijn lief (lvl 26 en 20 geloof ik nu) op Mardia.
|
Ik speel in Bera, kben een lvl 45 hunter met Maple Bandana. Aangezien niemand die meer draagt door de lage stats kan je me vast wel vinden :D
Ik heb ook een guild gemaakt, NewLogic :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg wat zien die screenies op die site er cute uit :bloos:
|
Citaat:
@ Koekjes, ik maak zo wel even een screentje van mijn char :o |
Ontdekte zojuist dat ik nog NX cash had :P maar even mijn kitty-pet gerevived :D :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |