![]() |
Verpleegkundige opleiding niveau 4
Hoi! :)
Ik ben op zoek naar MBO-studenten van de verpleegkundige opleiding niveau 4. Ik ben op zoek naar studenten die hun opleiding volgen op het Zadkine in Rotterdam, Da Vinci College in Dordrecht of op het ID-College in Gouda. Ik zit namelijk zelf op het Albeda College in Rotterdam en wil misschien naar een andere school volgend jaar, vandaar! ;) Ik hoop dat één van jullie op een die scholen zit, en dezelfde opleiding volgt, zodat jullie mij informatie kunnen geven over: - wat moet je halen om het jaar over te gaan? - zijn er leuke mensen in je klas? - is het een grote klas of juist een kleine? - zijn de leraren een btje leuk? - kan je veel verzuimen of moet je altijd aanwezig zijn? - moet je iedere toets halen, en welk cijfer moet je dan precies halen om een voldoende te staan? - ben je vaak pas na 16:00 uur uit? Ik hoor het graag van jullie! |
Ik ken alleen iemand die eerst mbo4 deed in Almere, maar na veel en veel gezeik en gedoe door de school 2 jaar is verloren en nu leren werken doet in amstelveen. Het leren werken bevalt veel beter, en is ook beter geregeld.
Als je school je niet bevalt kan je beter leren werken doen ipv aanmodderen met die roc's. Want ik neem aan dat de school niet bevalt als je wilt switchen? |
Citaat:
Ik ben deze school gewoon een btje zat! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij is het ook best zwaar, een meisje die eerst bij mij in de zat, is in februari begonnen met die opleiding in een ziekenhuis. Maar eerst moet ze een soort stage doen, en een paar dagen per week naar school, voordat ze pas echt in het ziekenhuis gaat werken. Maar goed dat je met me meedenkt! ;) Ik doe denk toch liever school en stage combineren! :) |
Citaat:
|
Ik zou je afraden om naar het ID-college in Gouda te gaan. Volgens mijn nichtje en oud-collega (van stage) die op die school zitten/gezeten hebben is het daar behoorlijk crimineel en er lopen allemaal randdebielen rond. ;)
|
Citaat:
|
Ben ik de enige die dit nogal vreemde selectiecriteria vindt?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe dat op andere scholen gaat maar, wij krijgen in ieder geval veel les in de "schoolbanken". |
Dat is inderdaad vervelend, maar volgens mij ontkom je daar niet aan wanneer je veel theoretische vakken volgt. Daarnaast geld bij beroepsopleidingen vaak een 80% aanwezigheid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |