![]() |
Heb jij soms bekende of bijna bekende mensen in je msn ?
Heejjjjj,
Wi heeft er hier een bekende nederlander of bijna bekende nederlander in ze msn :):) ? Heb je niemand, wie zou jij dan helemaal te gek vinden om in je lijst te hebben :P? ik zelff heb alleen als een beetje bekende in gelderland, Ranil Gort in me msn :bloos: hijs di jonge van een nieuwe horror speelfilm: The Fading Horizon hihi En jullie ? -XxXx- Jennifer |
Dat bijna bekend neem je wel heel ruim he?
|
Nee, en
Niemand |
Nee.
Ik zou er ook niemand in willen hebben alleen omdat ze bekend zijn. Ik msn toch niet :p Als ik er iemand in zou hebben staan die bekend was, dan zou t zijn omdat ik die persoon gewoon ken denk ik. |
Ik mail met semibekende politici. :(
|
Niet in mijn MSN, maar wat semi-bekende mensen verder betreft: ik heb op de middelbare school wel twee jaar lang Nederlands gehad van een schrijver, Cyrille Offermans. :)
EDIT: O ja, en op de universiteit Arend-Jan Boekestijn. :) |
Mijn broer???
Hij heeft in het Jongeren Lagerhuis gezeten voor 2 periodes.. Oke maar dat telt niet.. Nee dan heb ik verder niemand in mijn MSN die 'bekend' is. Er zijn wel mensen waarmee ik op toneel heb gezeten die nu dingen in de tv wereld doen ed. |
Citaat:
Ik zou er niet trots op zijn :(. Hij is trouwens toch al afgebrand. |
Heb ik niet, misschien noah boeken of marcel luske voor wat pokerlesjes :bloos:
|
Ik wil wel cammen met Johnny Depp (y)
|
Nee niet op msn of yahoo.
Werl myspace maar dat is niet boeiend :) |
Citaat:
ot: ik ken persoonlijk geen bekende mensen, ik heb wel een kennis die een bekende heeft die de dames van Luv' kent, en ik ken een paar bekende limburgers, maar die tellen vast niet. |
Ik heb de msn van het meisje dat een tijdje geleden op Nickelodeon de liedjes voor Danone zong.
Kom erbiiiiiiiiij, kom er maar bij, zetten we samen alle letters op een rij. Maar dat komt eigenlijk omdat zij al heel lang een vriendin van me is. |
Een jongen die wel redelijk 'bekend' is binnen de handbalwereld. Ach, boeie :D
|
Ik kende Fanny en Alma, pwnt.
|
Nee, niet dat ik weet.
|
Ik vind dit meer wat voor DK.
F,TV&R >> DK. En ontopic: ik heb geen bekende Nederlanders/Buitenlanders in m'n msn en hoef ze ook niet als ik hen niet zelf ken. Ben sowieso wat afgeknapt op al die poeha sinds ik in een theater werk en hen dus wel eens meemaak bij premières. |
Ik heb Gordon in mn msn lijst. Hij wilt steeds dat ik mijn cam aan doe als ik me aan het omkleden ben.
|
:d en je hebt mij eh!!!
Ont: boeiiiuuhhh |
Citaat:
|
Oh, wat een scherpe opmerking!
|
ik had chatman in mijn lijst. verder iemand die momenteel op tv is.
|
Ik ken een meisje wat heel trots vertelde dat ze Boris in dr lijst had. Maar ze had dr nog nooit mee gesproken :confused:
|
nee
|
Citaat:
|
Op het forum eigenlijk berucht!
|
Een politicus.
|
Citaat:
|
Ik heb een deelnemer van Lama Gezocht in mn lijst :confused:
|
Nee
|
Nee.
En Waarom zou je een bekende nederlander in je lijst wíllen hebben?! |
Ja :o 2 stuks maar die ken ik persoonlijk/via werk
|
Citaat:
|
Wat versta je onder 'bekend'?
|
Nein ... :)
|
"Heb jij soms bekende of bijna bekende mensen in je msn ?"
Soms wel. :| |
heb geen msn, mail wel met allerlei professoren die coole onderzoeken doen/hebben gedaan en leuke boeken hebben geschreven telt dat ook?
|
Ligt eraan wat je bekend vindt.
|
soms
|
Citaat:
Ontopic, een semibekende zangeres was een tijd lang mn buurmeisje. meer niet :) |
berucht:P
|
tel ik als bekende? (A)
|
Spinvis en Marianne Weber wonen/woonden in Nieugein :|
Maar op MSN? Nee. |
Ik heb wel bekende forumers in m'n msn (Y)
|
Sommige mensen hebben mij in hun msn:cool:
|
Soms niet.. :s
|
Oh ik dacht gsm.
|
Citaat:
(woon jij in nieuwegein dan, trouwens?) Ik heb geen bekende mensen in mijn lijst. Bovendien ken ik weinig bekende nederlanders die ik zou accepteren in mijn lijst. John Mayer zou welkom zijn. :) |
Ik had het telefoonnummer van " eggie", maar dat is geen msn. Nooit iets mee gedaan trouwens.
|
Citaat:
En ik vond het eigenlijk een leuke vent. :o Sterker nog: de leukste leraar die ik de afgelopen 3 jaar heb gehad. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |