![]() |
Problemen HELP
Ha ik vind een jongen op scouting leuk er zijn wel wat problemen:
1 hij is 21 ik 16 hij vind me te jong (zegt hij) 2 ik krijg zijn nummer wat voor een smsje moet ik sturen 3 ik zie hem niet vaak 4 hoe weet ik of hij me wel echt ziet zitten hij weet het van mij hij heeft tegen een vriendin gezeg dat ik niet lelijk ben maar te jong ofzo wat moet ik doen kan iemand helpen |
mijn tip: accepteer gewoon dat hij je te jong vindt. Op zich is het ook wel een behoorlijk leeftijdsverschil, maar het zou kunnen als je beide achter de relatie staat (wat hier dus niet het geval is).
ik zou als ik jou was hem ook geen smsje sturen, want hij heeft al duidelijk gemaakt dat hij geen interesse heeft in jou. Dat hij jou niet lelijk vindt, betekent niet meteen dat hij wat met je wil. Ik ken bijv genoeg jongens die ik qua uiterlijk best wel leuk vind, maar waar ik nog niets mee hoef. maar 1 troost: er zijn heel erg veel jongens op de wereld :) je vindt vast wel iemand anders |
ook geen vriendschappelijk smsje en hij ziet me wel zitten btw
|
Hij ziet je niet zitten want hij vindt je te jong.
|
is hij leiding en jij een lid? of zijn jullie van 'gelijkwaardig niveau'.
dat maakt namelijk ook heel veel uit, t kan namelijk ook strafbaar zijn.:p misschien is dat het dan ook wel. je kunt om meer verduidelijking aan hem vragen, of hij je echt te jong vindt en of het echt niets wordt. dan weet je zeker dat het niets wordt en kan je verder gaan kijken.:) |
ja hij is leiding ja en ik lid
|
nou ja dan moet je het gewoon met rust laten. ook al ziet hij je wel zitten, het màg waarschijnlijk gewoon niet. hij wil geen gedoe en daarom wil hij het (nog) niet verder laten gaan tot een eventuele relatie (lijkt me).
misschien als je zelf leiding bent.;) |
:( :( Maar kan ik wel gewoon een vriendschappelijk smsje sturen :( :(
|
Citaat:
|
ok maar dat vroeg ik niet
|
Citaat:
Maar dat hij je te jong vindt lijkt me duidelijk wel een probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vriendschappelijke smsjes kun je toch altijd sturen :confused:
|
Citaat:
Of je kunt 'm dronken voeren. |
gezien aan hoe je post kan ik begrijpen dat hij je te jong vindt. daar is gewoon niks aan te doen, en ik denk dat wachten weinig nut heeft. dus zet hem uit je hoofd en zoek een leuk vriendje van je eigen leeftijd die niet je leiding is (al is dat op zich geen probleem als je van gelijkwaardig intellectueel niveau bent)
|
Citaat:
Je moet natuurlijk lekker zelf bepalen of jij gaat smsen of niet :) |
Hij vindt je te jong zegt hij en denk dat hij zich iig daardoor tegen zal laten houden om wat te beginnen met je. 5 jaar kan soms best een groot verschil zijn, ligt er maar net aan hoe je allebei bent in je doen en laten.
Maar een vriendschaps-smsje moet altijd kunnen vind ik :). Als het verder wel goed klikt tussen jullie, moet een vriendschap wel gewoon kunnen, lijkt me :) En over dat leiding/lid gebeuren, het lijkt mij niet echt waarschijnlijk dat hij jouw leiding is, aangezien je al zegt hem niet veel te zien en een leiding minimaal 6-7 jaar ouder hoort te zijn dan het mogelijk oudste lid. Als hij leiding is van een andere groep, hoeft dat niet bepaald een probleem te zijn in mijn ogen. |
Krijg je zijn nummer van hemzelf btw of viavia?
|
Beslis lekker zelf of je een smsje stuurt en wat je er dan in zit, kom nou, je bent toch geen twaalf meer? Geen wonder dat-ie je te jong vindt als je je zo kinderlijk en onzeker gedraagt.
|
Citaat:
En als je zo per se een smsje wilt sturen (dat lijk je al te hebben besloten), dan hoef je toch niet meer te vragen of dat kan en/of wat er in moet staan? |
Citaat:
|
Dan zou ik helemaal niet smsen, ook niet vriendschappelijk.
|
ok niet zo van he heb je nummer viavia gekregen denk sms eens hoe is ie er mee groetjes
|
Dan denkt ie straks dat je hem zit te stalken :D
Ik zou het nummer gewoon aan hem zelf vragen :) |
Maar er wordt wel eerst aan hem gevraagd of hij het wel wil en goed vind dat heb ik wel zo gedaan want je hebt gelijk anders lijkt het of ik hem stalk en dat wil ik niet
|
Citaat:
En voor het geval je echt van anderen wilt weten wat ze ervan vinden: "Dan zou ik helemaal niet smsen, ook niet vriendschappelijk." |
Als je advies wilt: NIET DOEN.
Als je geen advies wilt: doe lekker wat je zelf denkt maar kom geen nutteloze topics openen. |
ok ik doe het niet bedankt voor de info
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:( Waarom kan je niet normaal typen?
|
Citaat:
|
haha doe het alsjeblieft niet, voor je eigen bestwil.
|
Lijkt me niet meer dan normaal dat je als 21-jarige niets met een 16-jarige wilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
laat hem gaan joh (y) |
Citaat:
|
Citaat:
For somige jongus iz 5 jaar een te groot versgil. Daar is wijnig aan te doen vrees ik. Maar waarum vraagt ie je dan tog om een sms te sture? |
Het is ook wel raar dat iemand anders hem om zijn nummer moet vragen voor jou. En dat je hem dan gaat sms'en 'hey, hoe gaat het?' of iets anders zinloos.
Zoiets kun je ook gewoon zeggen als je hem ziet en dan is het een stuk minder raar. |
Citaat:
Verder vindt 'men' het minder erg als je met een persoon van je eigen leeftijd gaat dan met veel oudere/jongere mensen, getuige de vele topics op dit subforum. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |